poniedziałek, 19 lutego 2018

DELIA - kosmetyki do makijażu wieczorowego!

Witajcie!

Dziś na tapecie kosmetyki marki DELIA! Jak już wspominałam na moim Instastory (mam nadzieję że oglądaliście! ;)), marka DELIA kojarzyła mi się zawsze z produktami do pielęgnacji włosów i ciała. Jakie było moje zdziwienie gdy w przesyłce znalazły się kosmetyki do makijażu! Naprawdę się nie spodziewałam! WSTYD! ;)

Przechodząc do meritum - z przyjemnością pokażę Wam co znalazło się w mojej paczce i jakie mam odczucia po pierwszym użyciu tych kosmetyków.


1. Podkłady

Do przetestowania miałam dwa odcienie podkładu rozświetlająco - nawilżającego Lumi&Healthy. Odcień NUDE BEIGE NR 12 (na zdjęciu po prawej) jest na tą chwilę za ciemny dla mojej cery i odkładam go czekając na lato, gdy twarz musną pierwsze promienie słońca ;)  Natomiast odcień po lewej IVORY 11 jest idealny dla mojej twarzy. Jak się sprawdził? W swojej kosmetyczce miałam podkłady i lepsze i gorsze. Jest to podkład ze średniej półki, jak dla mnie doskonały do makijażu dziennego lecz nie wiem, czy przy mocniejszym, wieczorowym makijażu zdałby egzamin. Ma lekką konsystencję, ujednolica koloryt, daje fajne uczucie nawilżenia, nie zatyka porów. Nie zauważyłam natomiast żadnego efektu ROZŚWIETLENIA jak opisuje producent ;) Używam go na co dzień i jestem bardzo zadowolona. Przeznaczony jest do cery suchej, normalnej i mieszanej. Przy okazji nie zawiera parabenów i oleju parafinowego, za to znajdziemy w nim witaminę PP i ekstrakt z babobabu. Super! :)


2. Transparentny puder prasowany

Czyli produkt do wykończenia naszego makijażu. Ja posiadam najjaśniejszy odcień 01 i oczywiście jest dla mnie w punkt (aż taki ze mnie bladzioch? ;)). Do wyboru macie 5 odcieni więc każda z Was z pewnością wybierze coś dla siebie. Co tu dużo mówić - bardzo fajny produkt, dobrze matuje cerę. Będę go często używać. W zestawie jest również "puszek" do nakładania, jednak ja wolę używać pędzla :) 



3. Róż do policzków

Róż jak widać jest wielokolorowy w formie mozaiki. Można go używać nakładając wszystkie kolory jednocześnie lub aplikując kolory osobno. Ja wybrałam tą pierwszą opcję - bronzer i delikatny róż na policzkach powyżej. Efekt jest bardzo ładny i delikatny. Dobrze się rozprowadza i nie robi plam na buzi. Dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych. Producent pisze, że można używać go również jako cienia do powiek - nie sprawdzałam ale obiecuję że przetestuję go w ten sposób! ;)



4. Cienie do powiek

W zestawie znalazły się 4 odcienie. Niestety - nie są to zupełnie moje kolory i jak na razie odkładam je na półkę. Są napigmentowane dosyć dobrze, natomiast podobnie jak przy podkładzie - miewałam i lepsze i gorsze cienie. Zostawiam sobie jedynie kolor czarny, który pięknie prezentuje się na powiece i będzie świetny do mocniejszego makijażu.  



5. Pomadka Matt Liquid

Moja pierwsza pomadka z metalicznym wykończeniem i z pewnością nie ostatnia. Pięknie prezentuje się na ustach - metaliczny kolor połączony z matowym wykończeniem. Trzyma się bez poprawiania kilka godzin. Ja posiadam odcień 106 Jennifer (na Instagramie pokażę Wam jak pomadka prezentuje się na ustach), do wyboru macie jeszcze 5 innych :) POLECAM!



6. Tusz do rzęs New Look 3D

Przyznam że jestem bardzo miło zaskoczona! :) 
Tusz ma bardzo fajną szczoteczkę, przez co super rozczesuje rzęsy oraz dociera do samej nasady. Widocznie pogrubia i wydłuża. Brakuje mi jeszcze efektu "podkręcenia" ale zawsze można to zrobić zalotką ;) Jeden z lepszych tuszy jakie mam w swojej kosmetyczce. Cena ok. 12,00 zł, a efekt bardzo zadowalający. JESTEM JAK NAJBARDZIEJ NA TAK! :)


8. Czarna kredka do oczu Soft  EYE Pencil

Co tu dużo mówić - spełniła moje oczekiwania. Jest miękka i dobrze się rozprowadza a to najważniejsze. Świetnie się trzyma i nie rozmazuje się. Dostępna aż w 5 wariantach kolorystycznych. Cena -  7,00 zł, więc warto kupić i wypróbować! ;)


9. Lakier do paznokci CORAL
Tak jak wspominałam na Instastory - na paznokciach mam żel, więc jeszcze nie miałam okazji wypróbować tego lakieru. Natomiast na tą chwilę mogę powiedzieć że ma piękny, złoty kolor z metalicznym blaskiem. Do wyboru macie 8 kolorów ale jak dla mnie, ten prezentuje się pięknie!


Wszystkie powyższe produkty możecie kupić w oficjalnym sklepie marki - KLIK

Jakie produkty marki DELIA posiadacie w swojej kosmetyczce?
Co możecie mi polecić?
Dajcie znać!

Pozdrawiam ciepło i do następnego! :)



25 komentarzy:

  1. Z Deli polecam hennę grafitową oraz żel do brwi grafitowy te produkty mi się bardzo sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie także ten ciemniejszy podkład zdecydowanie na lato, jednak kosmetyki bardzo fajnie mi się spisały :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż do policzków ma świetne połączenie kolorystyczne podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Uwielbiam wielokolorowe róże, a szczególnie to, że można je mieszać. Mam słabość do matowych pomadek, a ta metaliczna brzmi bardzo ciekawie.

    coldcoffeeinthemorning2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. matowa pomadka i puder transparentny bardzo mnie ciekawią :)
    wgl fajna zawartość paczki :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Muszę przetestowac kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych kosmetykach! Muszę koniecznie je wypróbować :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znzn tej firmy. Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydała by mi się taka przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for the review. I'm still not familiar with this brand. Nail polish is very beautiful color!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najchętniej wypróbowałabym puder transparentny i tusz do rzęs :) Bardzo fajna przesyłka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne produkty. Nie używałam ich, ale zapowiadają się dobrze.
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zaintrygował mnie tusz do rzęs i w sumie fajne są też kolory cieni do powiek. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze jakoś nie ufam tym kosmetykom ale lakier bym wypróbowała bo ma piękny kolor :)
    Cienie też są ok, może kiedyś jak trafie na nie w sklepie.
    Super post
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam jeszcze nic tej marki:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. i love colors of eye shadows,its look beautifull dear,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedys miałam jakąś bazę pod makijaż ale była kiepściutka, za to maja fajne kosmetyki do pielęgnacji:)

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor lakieru, najchętniej poznałabym tą pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również mam ten zestaw i wszystko mi się podoba tylko kolory cieni to nie mój kolor ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze ich nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem szczerze ze jakoś dovtej pory nie byłam przekonana do kosmetyków DELIA i nie kupowałam. bo byłam przekonana ze te drogie marki jak loreal czy bonjour są lepsze a to nie prawda.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger