wtorek, 20 lutego 2018

Romantycznie i stylowo z sukienką w kwiaty.

Witam!

Czas na kolejną stylizację!
Tym razem, roli głównej piękna, wiosenna sukienka ze sklepu www.sklep-yasmine.pl.

Na stronie znajdziecie szeroką ofertę sukienek zarówno na co dzień jak i na ważne uroczystości, np. studniówkę czy wesele. Piękne, zwiewne suknie do ziemi, koronkowe rękawy czy falbany - przyprawiają o zawrót głowy :)

Ja zdecydowałam się na taką sukienkę, którą mogę założyć na różne okazje: przyjęcie, niedzielny spacer czy randkę z mężem ;) Haftowane kwiaty prezentują się cudownie, a sukienka jest bardzo wygodna w noszeniu. Również długość jest dla mnie idealna. Prezentuje się bardzo kobieco!


Możecie kupić ją tutaj: KLIK
Mega wygodne buty ze strony poranabuty.pl (pisałam o nich! Cofnij się o kilka postów wstecz ;))

Zdjęcia, tak jak poprzednio zostały zrobione w pięknych wnętrzach 
Stolarni Cafe w Łagowie!

KONIECZNIE DAJCIE ZNAĆ W KOMENTARZU JAK WAM SIĘ PODOBA!












DO NASTĘPNEGO!

IG: joanna_majj
SNAP: joanna_majj




53 komentarze:

  1. Prześliczna sukienka! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda, na wesele bym nie zalozyla tej sukienki. Wydaje sie taka ciezka i gruba, a na polskich weselach jest gorąco i zabawnie więc pewnie upociłabym się jak prosiaczek. Na komunie badz przyjecie weselne (typu obiad, deser i won do domu) juz tak ;) Ogolnie jest piekna. bardzo stylowa i kobieca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wesele absolutnie! No chyba że na poprawiny! ;) typowo weselne sukienki można również znaleźć w ofercie tego sklepu :)

      Usuń
  3. świetna sukienka i super klimatyczne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka przepiękna sukienka! :) wyglądasz w niej bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne miejsce do zdjęć... oraz dobrana cała stylizacja idealnie, ta sukienka leży wspaniale na tobie oraz te buty.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladna sukienka i ciekawy post, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buty <3. Miejsce naprawdę niespotykane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka, bardzo mi się podoba...jest taka delikatna, bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka, ale mnie urzekły buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z modą jestem trochę do tyłu, ale myślę obserwując otoczenie, że kwiatki jakby wracały do damskiej mody. I słusznie, że wracają, gdyż kwiaty i kobiety są piękne z natury. Zwłaszcza te, które noszą sukienki w kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :) Uwielbiam sukienki a najbardziej te z ładnym printem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja tworzy piękną całość :) Wnętrze również przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz zjawiskowo ;* piękne buciki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest dobrze dopasowana ta sukienka, wygląda na znacznie tańszą niż kosztuje. Natomiast zdjęcia bardzo ładne(wystrój)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że Ci się nie podoba. Ale pewnie, o gustach sie nie dyskutuje! Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  16. Ładna klasyczna sukienka, pasuje na kazda okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka piękna! Totalnie w moim stylu, szukałam czegoś takiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne buty! I jakie klimatyczne miejsce! Sama chętnie bym się tam wybrała:) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widząc tą piękną sukienkę o kwiatowym motywie i delikatnych kolorkach, od razu wieje wiosną ajćććć <3
    chyba każdemu z nas doskwiera już brak słońca :)

    Bardzo podoba mi się ta dziewczęca i romantyczna wersja Ciebie kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest piękna, ale tło... Aż brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obłędnie wyglądasz w tej sukience! :) Całość świetnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekna sukienka całość stylizacji robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka - piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka ;) Jak dla mnie motyw kwiatów jest idealny na wiosnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam sukienki w kwiaty. Ciekawe miejsce, świetnie to wygląda na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest cudna, w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia! Niezwykle klimatyczne i magnetyzujące. Szykują mi się trzy wesela i muszę znaleźć fajne sukienki. Przeglądnę tę stronę, bo przyznam szczerze, że jej nie znałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna sukienka, a całość wygląda bardzo kobieco i stylowo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka, uwiebiam motyw kwiatów
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne miejsce na sesję zdjęciowa. Strój bardzo ładny - pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Ci w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczna sukienka, Ty w niej i zdjęcia :) Gdzie masz gadżet obserwatorów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadam, nie wiem dlaczego ale uważam że jest zbędny ;) komu się blog podoba to będzie o mnie pamiętać i będzie zaglądać co jakiś czas ;) o każdym nowym poście informuje też zawsze na FB oraz IG :) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  33. Genialne miejsce i uroczy look :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna sukienka ;) Ja jestem fanką takich kwiatowych wzorów <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna:) tak od razu wiosennie się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  36. sukienka śliczna ale zakochałam się w butach :O

    obserwuję i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia :-) Piękna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nietuzinkowe zdjęcia. Piękna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna modelka,piękne zdjęcia i świetna sukienka. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz w tej sukience ! Śliczną masz urodę !
    Pozdrawiam cieplutko w te mroźne dni,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna, kobieca sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger