czwartek, 14 lutego 2019

DAJ RĘKĘ WIOSENKO I CHODŹ RAZEM ZE MNĄ!


Dzisiejszą stylizacją zdecydowanie przywołuje już wiosnę! Nie wiem jak w Waszych rejonach ale u mnie, z resztą jak widać po zdjęciach, śniegu za wiele nie było, nie ma i raczej już nie będzie. Lubię zimę ale taką prawdziwą, z mrozem i wysokim śniegiem. Zdjęcia w takim klimacie zawsze mają w sobie coś magicznego. Ale mamy już połowę lutego, więc może czas zimę przegonić tak porządnie (bo skoro niby trwa, a tak naprawdę jej nie widać to po co nam ona!  ;)) i cieszyć się pierwszymi kwiatami, słońcem i świeższym powietrzem. Nie wiem jak Wy ale ja już naprawdę za tym tęsknie. Człowiek ma wiosną więcej energii do działania, szybciej wstaje się z łóżka...tak jakby również budził się do życia. 

Look na dziś kojarzy mi się właśnie ze słońcem! Podobnych spodni, szukałam od miesięcy. Pamiętam że jesienią marzyły mi się takie w połączeniu z czarną ramoneską i ciężkimi botkami. Byłoby to fajne połączenie elegancji ze szczyptą luzu. Ich wysoki stan oraz pasek optycznie wyszczuplają sylwetkę i wydłużają nogi. Świetnie się układają i są niezwykle stylowe. Połączyłam je czarną koszulą, zawierającą również musztardowe akcenty. Cieszę się że również jest taliowana , dzięki czemu ładnie podkreśla sylwetkę. 

Zarówno spodnie jak i koszulę kupiłam w sklepie internetowym www.cudmoda.pl .
Szeroka oferta świetnych gatunkowo ubrań w dobrej cenie. Tabela rozmiarów mnie nie zawiodła i produkty leżą jak uszyte specjalnie dla mnie ;) Coś innego i bardzo oryginalnego. Nieskromnie mówiąc jestem oczarowana tym zestawem i mam nadzieję że Wam również się podoba! Dajcie znać w komentarzu pod postem! ;)

Spodnie - klik
Koszula - klik

Jako dodatki wybrałam buty które mam od 2 lub 3 lat. Uwielbiam je za komfort i wygodę podczas chodzenia czy tańczenia. Są niezniszczalne ;) Torebka to moja nowość od marki FABIOLA, czyli duża, mieszcząca format A4, piękna w swojej prostocie propozycja tej marki. Klasyka nigdy nie wyjdzie z mody! Świetna zarówno do pracy jak i na wieczorne wyjście. Pomieści wiele, a jak wiadomo w kobiecej torebce musi być wszystko ;)

Torebka - klik 

Czy w waszej szafie zaczynają już pojawiać się pomału wiosenne outfity? Dajcie znać! 









pozdrawiam,
Joanna 

38 komentarzy:

  1. Ależ wiosenna stylizacja ❤️ no pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja iście wiosenna! pięknie... a spodnie skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę bardzo wygodne i świetnej jakości :)

      Usuń
  3. Cudowna stylizacja! Boskie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest śliczna( Ty zresztą też) bardzo elegancka.Najpierw wpadła mi w oko koszula- jest urocza. Ładna torba i świetnie dopasowane spodnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu słoneczniej w tą ponurą zimę. Genialne zestawienie :)

    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow aż dzięki tej stylizacji poczułam nadchodzącą wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest po prostu świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i super zdjęcia! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka, buty, torebka - przepiękne..
    Spodnie tylko trochę nie moim stylu, jednak całość na Twoich zdjęciach prezentuje się naprawdę nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, stylizacja super !!! Też wyczekuję wiosny ;)
    Okulary rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co bardziej mi się podoba 💕 spodnie czy koszula

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka :) Zapraszam do siebie https://naprawdenienazarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale energetyczny look! Czuję wiosnę i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym powiedzieć, że to Twoja najlepsza stylizacja :) A te spodnie to totalny kosmos! Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie 😉
    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te spodnie, świetnie wyglądasz 💖

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega stylowo! Piękna koszula!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja! zdecydowanie przywołałaś wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta koszula mi się podoba :) Musze ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O kochana dajesz mi dużo wiosny ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetnie wygladasz! Bardzo mi sie podoba ta koszula 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana! Jak Ty pięknie wyglądasz, jestem zauroczona! <3
    Myślę, że takie spodnie powinny niebawem znaleźć się w mojej szafie - są bardzo inspiracyjne.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja, wszystko fajnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka piękna stylizacja! Ta koszula jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  25. Te spodnie są tak piękne! Kolor wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się kolor tych spodni w kant.

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodnie totalnie nie w moim typie, za to bardzo spodobał mi się ich kolor!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju outfit idealny! Kwiaty i żółte spodnie to coś co kocham!

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula jest piękna, podoba mi się baaardzo 😍

    OdpowiedzUsuń
  30. I w tym roku już w lutym było czuć wiosnę! :) Bardzo lubię takie połączenie kolorów, chociaż nie ukrywam, że do takiej figury to mi daleko. Na szczęście na stronie https://modneduzerozmiary.pl/pl/20-spodnie-i-legginsy#page-1 bez problemu zawsze znajdę oryginalne fasony dopasowane do mojego rozmiaru XXL:)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger