środa, 22 maja 2019

KOSZULKI DLA DZIECI I RODZICÓW - OH SHOP


Przyznam Wam szczerze, że długo szukałam dla nas takiego zestawu. Dla mnie i dla mojego synka. Oczywiście, sklepów oferujących koszulki dla całej rodziny jest wiele, natomiast nie wszystkie spełniały moje oczekiwania. W sklepie Oh Shop w końcu znalazłam t-hirty, totalnie w moim guście. Bardzo modne wzory, które można nosić razem ze swoją pociechą ale także solo. Motyw złotych skrzydeł od razu mi się spodobał, dlatego własne taki komplet wybrałam dla siebie i Igorka. Zastanawiałam się nad bluzami z kapturem, również z takim motywem, jednakże robi się coraz cieplej i koszulki w tej chwili wygrały ;) 
Jakość jest świetna, nadruk po dwukrotnym już praniu nie uległ żadnej zmianie (temperatura prania wynosiła 30 stopni).
Takie t-shirty mogą być również świetnym prezentem. Dla mniejszych dzieci dostępne są także bodziaki, nawet te w najmiejszym rozmiarze. Ja jestem zachwycona! :)

Kolejny zestaw który wybiorę, będzie składał się z trzech koszulek...niech tata się cieszy ;)  

Koszulki ze skrzydłami możecie kupić tutaj - klik 

Jak Wam się podobają? :) Lubicie takie zestawy?




pozdrawiam,
Joanna 

24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem totalnie zauroczona tymi skrzydłami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, szukam od dawna koszulek, sukienek dla mnie i dla mojego maluszka, a mimo wielu takich sklepów on line, ciężko wybrać te, które są bezpieczne dla dziecka. Zajrzę w link z ciekawości. Nie ukrywam że pranie w 30 stopniach to trochę mało jeśli chodzi o maluszki, ale nadruki rządzą się innymi prawami stąd niska temperatura prania. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój syn byłby zachwycony takimi skrzydełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te koszulki, a motyw skrzydeł ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie ubrania :-) Muszę sama kupić taki piękny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna taka bluzeczka że skrzydłami dla Was obojga

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fajna koszulka. Taka familijna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się totalnie zakochałam ostatnio w motywie skrzydełek :) Jak już wiesz, te koszulki są moim zdaniem obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzydełka to zdecydowanie coś dla mnie jako ptasiej mamy😁 Uwielbiam ten motyw;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ale słodkie ❤️ muszę koniecznie kupić takie mamie i siostrze ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamo, jak ja uwielbiam motyw skrzydeł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba jak rodzice i dzieci noszą te same ubrania, to taki słodki widok *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są takie wspólne koszulki..też bym chciała mieć taką - z moja córką :) Chyba musimy czegoś poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię takie ubrania mama & syn itp. Te skrzydełka na Waszych koszulkach są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kojarzę sklep i mają naprawdę super asortyment :) uwielbiam koszulki rodzice dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę fajne koszulki! Zapoznam się ze sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja muszę znalezn zestaw dla rodziców i dwójki dzieci. Z bodziakiem właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądają takie koszulki dla rodziców i dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę świetne koszulki - prezentują się obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. No dla dzieciaków to przydałyby się też jakieś fajne buty, prawda? Może będziecie ich szukać sobie na stronie https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html Tam jest bardzo dużo różnych propozycji i naprawdę jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger