poniedziałek, 20 maja 2019

BIAŁY ŻAKIET | T SHIRT | PÓŁBUTY


Dziś trochę elegancko, jednak z drugiej strony luz i wygoda. Z takim zestawem przychodzę do Was w poniedziałek :) W końcu zainwestowałam w biały żakiet! No ok, może trochę  śmietankowy ale mimo wszystko nie ma chyba nic bardziej uniwersalnego ;) Do szpilek, do obuwia sportowego, do jeansów czy eleganckich spodni - w każdym połączeniu będzie wyglądał dobrze.  Postanowiłam połączyć go z luźnymi spodniami z PEPCO oraz wygodnym t-shirtem od BETA BURN. Całość uzupełniają niebanalne półbuty od GEMRE oraz jedna z ukochanych torebek FABIOLA. Prosty look gotowy! 

Jak Wam się podoba? ;)









Żakiet Moda i Styl - klik
T-shirt - Beat Burn - klik (do końca roku wszystkie koszulki tańsze o 50 %! Jakość jest rewelacyjna, a nadruk nie spiera się, polecam Wam gorąco!)
Spodnie - Pepco (za jedyne 29,99 zł ;))
Buty Gemre - klik (tylko 39,99 zł! Mega wygodne!!!!)
Torebka Fabiola

pozdrawiam,
Joanna 


29 komentarzy:

  1. Te buty mają coś w sobie, są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że mają tyle samo zwolenników co przeciwników ;) Cieszę się że Ci się spodobały :)

      Usuń
  2. Właśnie mi przypomniałaś o mojej białej marynarce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet i koszulka bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Alina Rogulska20 maja 2019 16:54

    Jak ta stylizacja ma się do wiejskiej ścieżki? Tanio jest na pewno. Ale modnie i z klasa? Przepraszam, ale nie zgadzam się z tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajnie się ma ;) Oczywiście, szanuję Twoje zdanie i pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  5. Bardzo piękne wiosenne zdjęcia, fajnie wszystko ze soba zestawiłaś pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię białe marynarki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja a szczególnie te buty! Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie prezentuje się ten biały żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym kupiła taki żakiet w czarnej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny odcień ma ten żakiet :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten biały żakiet jest genialny. Uwielbiam taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkąd mam dzieci unikam białych ubrań. ale ty prezentujesz się w nim świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana czym robicie zdjęcia ? Takie ładne, wyraźne są <3

    A żakiet świetny, też polubiłam się z nimi i noszę właśnie tak luzacko, na sportowo, do adidasów, czy tramposzy, więc tym zestawem trafiłaś zdecydowanie w mój gust <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bluzka jest świetna. Rzuciły mi się w oczy też fajne buciki

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, bardzo podoba mi się ten strój. Początkowo zachwyciła mnie ta marynarka połącza z t-shirtem, ale później zwróciłam uwagę na buty. Bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten żakiet wpadł mi w oko już we wpisie na instagramie :) Jest piękny, a ja potrzebuję czegoś takiego na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo wow mi się strasznie podobają białe żakiety ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się to zestawienie. Marynarka świetnie się tu prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam słabość do białych zakieto2. Ale tutaj buty skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger