czwartek, 16 maja 2019

CZARNY KOMBINEZON + KLAPKI / BONPRIX


Mamy maj. Słońce, ciepły wiatr, grillek i te sprawy!
No nic z tych rzeczy....
Wiosna wprawdzie przywitała nas pięknie, jednak teraz dała prawdziwego kopa w tyłek. Wiatr i deszcz po raz kolejny skutecznie uniemożliwiły mi zrobienie zdjęć w plenerze. Trudno, mam nadzieję że niedługo pokażę Wam ten zestaw na łonie natury ;p 

Nie będę tutaj snuć długich opowieści, także do rzeczy ;)

Kombinezony lubię bardzo, szczególnie luźne i z cienkiego materiału. Pasują do szpilek, butów sportowych czy klapek właśnie! Ten zestaw będzie idealny na ciepłą wiosnę czy wieczorny, letni spacer. Do tego obowiązkowo torebka! Ta którą wybrałam to torebka z siatki, z grubymi, drewnianymi rączkami. Cudowna!!! Bardzo lubię odzież z Bonprix. Wiele razy pytałyście o rozmiarówkę. Nie pomogę Wam, gdyż sama nie raz musiałam coś odsyłać. Jedno jest pewne - ważne aby dobrze się zmierzyć! Wtedy zmniejszymy....ryzyko niepowodzenia? ;)

Jak Wam się podoba taki zestaw? :) Czy lubicie nosić kombinezony? 









Czarny kombinezon BONPRIX
Klapki BONPRIX
Torebka BONPRIX

pozdrawiam,
Joanna 

19 komentarzy:

  1. Z rozmiarami w internecie bywa różnie:( mega klapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezonów nie noszę, gdyż są dla mnie mało praktyczne, jeśli chodzi o wyjścia i korzystanie z toalety... Co nie zmienia faktu, że wglądają super. Ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Uwielbiam kombinezony a klapki mają fantastyczną podeszwę♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka totalnie mnie zachwyciła! :) Jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeden kombinezon szary:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam takiego kombinezonu. Ciekawa jestem jakbym wyglądała w takim ubraniu i jakby się w nim czuła. Musze kiedyś coś takiego przymierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkie kombinezony, szczegolnie w czarnym kolorze *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon naprawdę cudo! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również słoneczko. Pięknie wyglądasz. Kombinezon jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon jest świetny :) Czarny nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czarne, klasyczne kombinezony! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezon prezentuje się świetnie! 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie mam figury do kombinezonow. Kilka zamówiłam i w każdym mi coś nie leży.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja :-) Klapki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie. Idealnie podkreśla Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie, ale stylizacja nie dla mnie, bo nie noszę czerni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kombinezon jest uroczy! mam podobny na ramiączkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny kombinezon ❤️ klapki idealnie dopełniają całości ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kombinezon ale klapeczki jeszcze fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger