sobota, 16 lutego 2019

KOCYKI PODUSZKI AKCESORIA | COCOBIRD | WWW.MINKYCM.PL


Czekając na przesyłkę od Cocobird tupałam nóżkami! Dlaczego? 
Chociaż mało mam czasu na leżenie i ogólny odpoczynek, to czasem zdarza mi się zaszyć pod kocem, z książką i kubkiem herbaty. I właśnie takiego ciepłego, milutkiego koca mi brakowało! Sklep www.minkycm.pl  znałam już wcześniej, z polecenia innych mam i zamówiłam tam kocyk dla Igorka, gdy tylko się urodził. Teraz w moje ręce trafił koc w rozmiarze XXL, pod którym mogę zaszyć się ja, Igorek...i jeszcze mąż się zmieści! ;)


Koc sprawdzi się idealnie zarówno dla maluchów, starszych dzieci jak i dorosłych. Jego wymiary to aż 145 cm x 200 cm. Jest bardzo miękki, puszysty i ciepły, dlatego może bez problemu zastąpić tradycyjną kołdrę. W środku znajduje się puszysta i oddychająca antyalergiczna włóknina silikonowa. Do tego niezwykle miły w dotyku polar minky. Wykonany bardzo starannie, z dbałością o każdy szczegół prezentuje się cudownie! Mam wrażenie że synkowi śpi się pod nim lepiej niż pod tradycyjną kołdrą, gdyż otulony tak miłym materiałem czuje się dobrze i bezpiecznie. Na zdjęciach znajduje się też moja siostrzenica, która otuliła się nim oglądając bajki. Stwierdziła że jest "milusi" ;) Na stronie znajdziecie wiele modeli, każdy w pięknym, wyjątkowym wzorze. Ja wybrałam model In Garden - Light Pink, gdyż skojarzył mi się z nadchodzącą wielkimi krokami wiosną! Jak możecie zauważyć, świetnie prezentuje się również jako narzuta na łóżko. To taki piękny akcent w mojej sypialni, który dodał jej uroku i wyjątkowego stylu. Można go prać w pralce, bez obawy że się "przemieści" (jest dodatkowo przeszyty). 

Do kupienia tutaj - klik 



Istnieje możliwość dokupienia do kompletu również poduszki. Ja wybrałam jednak rogala, który będzie służył nam w podróży ale też i w domu, np podczas czytania książki :) Igorek jak na razie nie rozumie jego przeznaczenia, dlatego leży na nim jak na standardowej poduszce lub tuli do siebie jak pluszowego misia ;) Z jednej strony wykonany jest z bawełny, natomiast z drugiej znajduje się miły polar minky - tak jak w przypadku koca. W tym wypadku również mamy możliwość wyboru wielu atrakcyjnych wzorów. 

Do kupienia tutaj - klik 





Jeśli szukacie dobrych gatunkowo i solidnie wykonanych kocy, poduszek oraz innych akcesoriów dla dziecka (bądź dla siebie!), z przyjemnością odsyłam Was do sklepu www.minkycm.pl  . Jestem pewna że to najlepszy zakup jakiego możecie dokonać dla wygody Waszej oraz Waszych pociech :)

pozdrawiam,
Joanna 

23 komentarze:

  1. Cudne sa te rzeczy, szczegolnie kocyk :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk w rozmiarze XXl? Prześwietna sprawa na zimowe wieczory. I przyznam, że bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dodatki z minky. Są śliczne i bardzo grzeją;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że dzieciom się spodobało! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wyglada. Sama chcialabym taki milusi kocyk! 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu mam ochotę na taki milusi zestaw ;) idealny na wieczory filmowe dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamuńciu, zakochałam się w tym wzorze *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku uwielbiam takie kwiatowe wzory sama taką bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kocyk jest cudowny! :) Sama chętnie przygarnęłabym taki do mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten kocyk i chciałabym go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszamy :)
    www.minkycm.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się taki kocyk, choć pewnie Kudłate zaraz by go zabrały :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten kocyk. Idę zobaczyć na stronę co tam ciekawego mają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny! Ja właśnie chce wymienić swoją pościel i szukam ładnego koca na łóżko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądają takie kocyki, w dodatku ten kolor 💖

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja uwielbiam takie duże koce! Ten ma naprawdę piękny design.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocyk minki w tym rozmiarze? Wow! Wygląda na solidny i cieplutki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pod takim zestawem to można leniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy taką podusie ale do samochodu w długą podróż 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki cudny zestaw jestem pod wrażeniem musze zerknąć bo szukam czegoś dla syna

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej cudowny jest ten kocyk 🤩 idealny dla mojej siostry ❤️

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger