wtorek, 19 lutego 2019

PRODUKTY Z TWOIM ZDJĘCIEM OD FOTO4U.PL

Myślę, że produkty które chce dziś pokazać są Wam dobrze znane. Bo kto nie przywiózł z nad morza kubka ze zdjęciem? No ja mam takich kilka! ;) Bardzo lubię takie gadżety, które są fajną pamiątką na lata. Poza tym, są świetnym pomysłem na prezent! Zbliża się Dzień matki? Urodziny przyjaciółki? Może warto umieścić na kubku Waszą wspólną fotografię? Myślę że taki upominek ucieszy każdego. A mnie by ucieszył na pewno! Z resztą nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam zdjęcia wydrukowane. To zupełnie coś innego niż przeglądanie zdjęć na ekranie komputera. Tutaj tak jakby...trzymamy wspomnienia w rękach :) No i można do nich w każdej chwili powrócić, pokazując je naszym dzieciom, a  później...wnukom ;) 

Ciekawą ofertę możecie znaleźć na stronie www.foto4u.pl  . Mam właśnie zamiar umieścić na kubku wspólne zdjęcie moje, męża i synka, dlatego z przyjemnością skierowałam się na te stronę właśnie. Znajdziecie tam kubki o różnych pojemnościach, np. 330 ml czy 420 ml. W ofercie dostępne są także duże kufle o pojemności aż 660 ml! Spodobały mi się również kubki z uchem zwierzątka - to coś dla mojego synka...tylko musi trochę jeszcze podrosnąć ;) 



A może macie ochotę na zdjęcie w większym formacie? Tutaj mogę Wam polecić fotoobraz na płótnie. . Jak może pamiętacie, w mojej sypialni wisi wielki, czarno biały obraz z moim małym Igorkiem. Czarno białe zdjęcia mają swój niepowtarzalny klimat i nadają wnętrzu charakteru. No i przede wszystkim mogę popatrzeć na tego mojego małego Łobuza gdy tylko zasypiam i gdy się budzę. Na stronie www.foto4u.pl dostępnych jest wiele wielkości. Możecie zamówić obraz kwadratowy, prostokątny czy panoramiczny. Przygotowane są z największą starannością, z naciskiem na dobrą jakość, przy użyciu nowoczesnych technologii. Również mogą być doskonałym prezentem dla naszych bliskich czy przyjaciół. Pięknie będą prezentować się praktycznie w każdym pomieszczeniu w naszym domu - sypialni, salonie czy przedpokoju. 




Na deser produkt, który tak naprawdę widzę po raz pierwszy. Bo czy ktoś z Was słyszał o maskotce ze zdjęciem? :) I to będzie zdecydowanie coś dla dzieci! Mój synek, jest na takim etapie, gdzie wszędzie na zdjęciach widzi mnie i mojego męża..."mama, tata"...i tak bez przerwy. Miło będzie mu sprawić taki prezent, aby miał nas zawsze blisko siebie, np. gdy zasypia. Wiem że z pewnością taki słodziak, wywoła uśmiech na jego twarzy :) A jak wiadmo, gdy raduje się dziecko to radują się i rodzice! Jestem naprawdę nimi oczarowana. 




Czy macie w domu podobne produkty? A może poduszki ze zdjęciem? A może jeszcze coś innego? Czy nie uważacie że to bardzo fajna, prezentowa propozycja? Odsyłam Was na stronę www.foto4u.pl, gdzie z pewnością wybierzecie coś dla siebie lub swoich bliskich! 

pozdrawiam,
Joanna 



21 komentarzy:

  1. Takie gadżety są moim zdaniem bardzo fajnym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miś ze zdjęciem rodziców dla dziecka, do poprzytulania? Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te propozycje będą świetnym prezentem... myślę, że babcie i dziadkowie się ucieszą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie gadżety do fajne pomysły na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są takie gadżety ze zdjęciami 💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli dostałabym kiedyś takiego misia od męża to pękłabym z radości

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam dwa fotoobrazy zrobione z moich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że produkty ze zdjęciem to idealny pomysł na prezent :) Zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dać dziecku niech wręczy babci kubeczek ze swoim zdjęciem :) prezent bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie personalizowane prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie personalizowane produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie pomysł z takim misiem. Wyglada to super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam poduszki, a więc czas na kubek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakieś 10 lat temu dostałam od ukochanego kubek z naszym zdjęciem, to była naprawdę fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna planuję zrobić taki kubek że zdjęciem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podobają takie produkty! Sama mam poduszkę ze zdjęciami córki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie zdarzyło mi się zamówić kubka ze zdjęciem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie szukam prezentu dla córki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie gadżety zawsze sprawdzają się jako prezenty

    OdpowiedzUsuń
  20. Te Misie są przesłodkie ❤️ muszę sprawić siostrze taki prezent

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger