środa, 20 lutego 2019

CO OSTATNIO UDAŁO MI SIĘ PRZECZYTAĆ?


Tak wiem że okładka książki INFEKCJA straszy ;) Straszna a czasem i obżydliwa jest też sama książka!  Wiem że może to dosadne stwierdzenie, jednak szczegółowe opisy sekcji zwłok to jednak nic miłego ;) Co nie znaczy że książka nie jest warta przeczytania! Wręcz przeciwnie ;) Jest to tzw. thriller medyczny. Taki gatunek miałam okazję czytać po raz pierwszy. Doktor Toby Harper pracuje w szpitalu na nocnej zmianie, gdy na oddział zostaje przywieziony starszy mężczyzna. Wszystko wskazuje na to, że cierpi on na chorobę Alzheimera, jednak badanie nie potwierdza tej diagnozy. W międzyczasie, lekarze reanimują kobietę i to pochłania uwagę całego zespołu. Jak się okazuje...Pan Hary Stolkin znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Zaczynają umierać ludzie ale w sposób przerażający, tak jakby ktoś "przejmował" ich ciała. Szczepionką na śmiertelnego wirusa zajmuje się Anna Gray, co jest dla niej sprawa osobistą, gdyż jej narzeczony również pada ofiarą śmiertelnej epidemii. Czy grozi jej niebezpieczeństwo? Czy głosy które słyszy są spowodowane tylko zmęczeniem, czy widmo zakonnicy jest naprawdę tylko halucynacją? 
Świetna i wciągająca fabuła, wartka akcja a i miejsce na wątek miłosny się znalazł. Czy to nie szalone połączenie? PRZECZYTAJCIE KONIECZNIE! 

'' W środku wszyscy jesteśmy tacy sami (...) Mamy identyczne organy zapakowane do worka ze skóry w różnych kolorach ''


A teraz coś lżejszego! "SYRENA I PANI HANCOCK" to coś dla miłośników spokojnych ale ciekawych powieści. Pewnego wrześniowego wieczoru w 1785 roku kupiec Jonah Hancock słyszy pukanie do drzwi. W progu stoi jeden z jego najlepszych kapitanów, klnąc, plując i nerwowo przestępując z  nogi na nogę. Statek pana Hancocka przepadł, został sprzedany za połowę swej wartości! Ale kapitan przywiózł kupcowi coś, co swoją wartością znacznie go przewyższa…Wyłowionego z morskich odmętów dziwnego stwora, który bez wątpienia jest… najprawdziwszą syreną!
Kiedy plotka roznosi się po okolicznych dokach, kawiarniach i lupanarach, wszyscy chcą zobaczyć syrenę pana Hancocka. A on bardzo chce na tym cudzie zarobić. Zgadza się więc wypożyczyć osobliwą poczwarę do najsławniejszego domu rozpusty w Londynie. Dzięki syrenie Hancock poznaje dziewczyny Pani Chappell, a szczególnym uczuciem zaczyna darzyć piękną Angelikę, która również jest kurtyzaną. Czy syrena przyniesie im szczęście, czy może gonienie za tym nieznanym i niesamowitym zjawiskiem będzie przyczyną nieszczęść dwojga ludzi? To piękna opowieść która łączy w sobie magię baśni i legend. Syrena nie gra w niej głównych skrzypiec, ale jest przyczyną wszystkiego co spotyka głównych bohaterów. Książka jest spokojna, idealna na wieczory pod kocem i herbatą. Czasem zabawna, czasem zaskakująca.

A co Wy czytacie aktualnie?

pozdrawiam,
Joanna 


29 komentarzy:

  1. Bardzo oubie czytać książki hednak mam na to coraz mniej czasu, strasznie mnie to gnębi �� Świetny wpis ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis ;) Nie czytałam tych książek ale zamierzam po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie obecnie "Cymanowski Młyn". Nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie aktualnie "Coś tu nie gra" Joanny Szarańskiej, ale mam wielką chęć na "Syrene i Panią Hancock" ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że "Infekcja" to coś dla mnie, lubię takie nieco obrzydliwe opisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych książek, ale prawda jest taka, że ja czytam głownie polskich autorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać że okładka "Infekcji" jest troszkę przerażająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obecnie czytam "Samobójcę" i muszę przyznać, że początek jest tragiczny. Oby dalej było lepiej.
    Pozdrawiam,
    Klaudia z bloga http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio jak szalona czytam same thrillery. Ano i serię Poldark jako przerywnik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masterton jest strasznie obrzydliwy, ale dlatego jego książki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Książkę Grahama Mastertona mam w planach. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze że przerażają mnie takie tematyki książek 💖

    OdpowiedzUsuń
  13. O Infekcji czytałam recenzje i mam ją na swojej liście do przeczytania. Lubię takie książki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś połykałam wręcz książki tego autora, muszę wrócić do jego twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak czytam Twój opis, to już gdzieś czytałam tę historię, ale na pewno nie czytałam tej książki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Masterton to dla mnie mistrz gatunki! Mogłabym czytać jego książki bez końca, chociaż chyba przeczytałam już większość jego propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Infekcja - opis brzmi ciekawie..myślę, że ta książka mogłaby mi się sposobać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam zaczęte dwa romanse i nie mogę znaleźć czasu, aby je skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie ten tytuł i chętnie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to za ciekawe pozycje, muszę je sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety jeszcze nie znam tych książek :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym momencie będę zabierał się za "Do wszystkich chłopców, których kochałam" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście okładka pierwszej książki wygląda strasznie! Nie przepadam za opisami sekcji zwłok:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo okładka pierwszej ksiazki jest lekko przerażająca. 🙈

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja aktualnie czytam książkę naukową, zatem nie wiem, czy polecać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta pierwsza książka strasznie mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta pierwsza jak z horroru zakonnica 🙊😁

    OdpowiedzUsuń
  28. Infekcję mam juz na liście a recenzja potwierdza mój wybór

    OdpowiedzUsuń
  29. Infekcje koniecznie muszę przeczytać, coś czuję że to książka dla mnie ❤️

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger