niedziela, 25 lutego 2018

ORGANIQUE - Terapia odmładzająca z ekstraktem z jagód goji!

Witajcie! :)

Jak pewnie już wiecie, jagody goji słyną ze swoich prozdrowotnych właściwości. W krajach azjatyckich używane są od ponad 2500 tysiąca lat. Dzięki zawartości aminokwasów oraz witamin, doskonale odżywiają i regenerują skórę. Zawierają ogromną dawkę witamin C i A oraz beta-karoten. Ostatnio mówi się o nich bardzo dużo bowiem uważane są za jedne z najzdrowszych owoców świata. 

Nowa linia do twarzy od Organique polecana jest szczególnie do pielęgnacji skóry twarzy z oznakami starzenia, skóry zmęczonej, wymagającej stymulacji i odnowy. Wszystkie składniki zawarte w kosmetykach, są dokładnie wyselekcjonowane, posiadają aksamitne i lekkie formuły.

Przez okres jednego miesiąca, stosowałam regularnie terapię odmładzającą z jagodami goji od Organique. Tak jak zaleca marka - stosowanie całej linii, daje najlepsze efekty.

Jakie są moje odczucia po stosowaniu tych produktów? O tym poniżej!


1. Krem do twarzy na dzień.

Niewielką ilość kremu należy stosować codziennie rano, omijając okolice oczu. Tak też robiłam i ja. Krem ma baaaardzo delikatną i "miękką" konsystencję. Wchłania się rewelacyjnie! Pachnie cudownie, a mimo wszystko nie zawiera alergenów.  Stosowany regularnie ma chronić moją twarz przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Jest również idealny jako baza pod makijaż. Skóra jest po nim "aksamitna" i delikatna. Uwielbiam ten efekt!

Cena: 99,00 zł
Do kupienia tutaj - KLIK



2. Krem do twarzy na noc.

Krem na noc posiada bardziej kremową konsystencję niż ten na dzień. Daje efekt delikatnej maseczki na twarzy. Bardzo lubię ten rezultat po jego zastosowaniu. W składzie zawiera ekstrakt z aceroli, która jest naturalnym źródłem witaminy C. Dzięki temu wyrównuje koloryt i delikatnie rozjaśnia skórę. 

Cena: 99,00 zł
Do kupienia tutaj - KLIK



3. Krem pod oczy.

Stosowany jest przeze mnie zarówno rano jak i wieczorem. Niewielką ilość kremu należy wklepywać delikatnie w okolicę oczu. Dużym błędem przy nakładaniu każdego kremu pod oczy jest nakładanie go bezpośrednio na powieki oraz przy kącikach oczu - nie dziwmy się potem, że oczy zaczynają łzawić i piec, za co obarczamy winą krem ;)  Ten produkt zdecydowanie zmniejszył obrzęki pod moimi oczami oraz napiął zmęczoną skórę....za co pokochałam go z całego serca! :) Jako że nieprzespane noce dają mi się we znaki - ten krem jest dla mnie błogosławieństwem.

Cena: 79,90 zł

Do kupienia tutaj - KLIK



4. Peeling do twarzy.

Wraz z maseczką stosuję go, tak jak zalecił producent, dwa razy w tygodniu. 
Jak każdy peeling ma za zadanie przygotować naszą skórę na dalsze zabiegi pielęgnacyjne, usunąć zanieczyszczenia z zewnętrznej warstwy naskórka i pobudzić skórę do wytwarzania nowych komórek. Peeling Organique posiada bardzo delikatne drobinki szlachetnego bursztynu, dzięki czemu stosowanie go jest prawdziwą przyjemnością. Po jego zastosowaniu, skóra jest wyraźnie gładsza i bardziej promienna. 

Cena: 79,90 zł

Do kupienia tutaj - KLIK


5. Maseczka do twarzy.

Po każdym użyciu peelingu, na twarz nakładam maseczkę. Zazwyczaj robię to wieczorem. Maseczka ma kremową konsystencję, bardzo dobrze się rozprowadza. Ta została również wzbogacona drogocenną glinką. Po dwudziestu minutach zmywam ją z twarzy ciepłą wodą (z jej zmyciem nie ma najmniejszych problemów). Efekt? Przede wszystkim ŚWIEŻOŚĆ! Niesamowite uczucie świeżości na twarzy...tak jak by skóra dostała potężną dawkę nawilżenia :) 

Cena: 79,90 zł

Do kupienia tutaj - KLIK


Ps. Celowo nie pisałam całego składu każdego kremu od a do z....i tak wiem że tego nie czytacie! ;) Wchodząc na stronę sklepu, możecie zauważyć że każdy produkt jest dokładnie opisany. 

Podsumowując: 

Seria odmładzająca do twarzy z owocami goji okazała się rewelacyjną kuracją dla mojej twarzy. Zdaję sobie sprawę, iż cena za każdy produkt nie należy do niskich - jednakże tak to jest, że za dobrą jakość trzeba też dobrze zapłacić (chociaż zdarzają się wyjątki ;)). 

Cała seria nadała mojej skórze twarzy nowy, zdrowy wygląd. Jako młoda mama naprawdę tego potrzebowałam!

Pomijając już same efekty, kremy mają bardzo ciekawe aplikatory z pompką, dzięki czemu rewelacyjnie się je nakłada. 

Zarówno opakowanie, jak i sam kosmetyk dopieszczone są w najmniejszym szczególe. Jestem zachwycona! :)

Jeśli nie przekonałam Was do końca - na stronie macie możliwość zamówienia DARMOWYCH próbek (ponosicie jedynie koszty wysyłki).

DOŚĆ MOICH "ACHÓW I OCHÓW" - kup i sprawdź sama! :) www.organique.pl


DO NASTĘPNEGO! :)


23 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy zestaw regeneracyjny poleciłem go swojej partnerce...https://www.facebook.com/tarnowski.andrzej

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością skorzystam za kilka lat, heh teraz nie potrzebuje kosmetyków odmładzających ale post świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kosmetyki wyglądają bosko. Świetnie, że się u Ciebie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że wyprobuje krem piod oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała, skoro takie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mojej suchej skóry coś idealnego. Nie lubię jeść jagód Goji ale może polubilyby się z moją twarzą! Chętnie wyprobowalabym kremu na dzień, kremu pod oczy i maseczki! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezeli chodzi o tego typu produkty odmladzajace to swietnie, ze masz zestaw jednej firmy. Ma to dosc duzy wplyw. Calosc z pdsnoscia lepiej oddzialuje przynoszac odpowiedni efekt :) ja chetnie bym peeling i krem pod oczy wyprobowala. Akurat tych kosmetykow nie posiadam w domu. Choc ceny sa wysokie warto czasem zaryzykowac i wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się dobra firmą i na pewno polece go mojej mamie do przetestowania. Świetny opis i wybrane kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki wydają się dobre. Może jak opróżnię swoje zapasy, to się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam już okazję je wypróbować i niestety nie byłam zadowolona. Kosmetyki są dobre, ale nie za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię tę firmę :)
    zachęcam do klikania w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post! Na pewno sama coś przetestuje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. Fajne te kosmetyki. Super to wszystko opisałaś!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam już o tej serii, ale nie było mi jeszcze po drodze do produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć jeszcze nie potrzebuję kuracji odmładzającej to ten krem pod oczy byłby błogosławieństwem na moje cienie pod oczami i wygląd wiecznie niewyspanej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty tej firmy, ale tych nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne produkty :) najbardziej ciekawi mnie peeling do twarzy z drobinkami bursztynu. Markę dobrze znam, więc nie dziwi mnie Twoje zadowolenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kosmetyk

    Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe produkty. Może kiedyś będę miała okazję z któregoś skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I did not have the opportunity to use this mask but i will..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam okazji uzywać...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstrakt z jagód chyba najbardziej mnie przekonuje do tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdyby nie to że cały zestaw wychodzi tak drogo to pewnie sama bym sobie go kupiła natomiast może słyszę się na jakiś pojedynczy egzemplarz, natomiast Jeszcze nie wiem co wybrać od koleżanki słyszałam która jest dosyć wybredna że naprawdę się jej fajnie spisał bo też go dostała oczywiście zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger