czwartek, 1 marca 2018

Podsumujmy luty! Moi ulubieńcy miesiąca!

Hej! Hej!

Intensywny był ten mój luty! Oj taaak! Upłynął w szaleńczym tempie. Powiem Wam szczerze że chyba za dużo wzięłam sobie na głowę...ale teraz powinno być już trochę spokojniej :)

Dużo pracy na blogu, dużo spraw do ogarnięcia iiiiii....pierwsze ząbki mojego maluszka hehe ;) (Musiałam się pochwalić, w końcu jak każda matka zwariowałam na punkcie swojego dziecka :p).

Przed nami marzec i upragniona wiosna. Już niedługo zabieram się za przegląd mojej szafy...czas na powiew świeżości! :) 

A poniżej ulubieńcy lutego - kosmetyki oraz książka! 
(Jest to moja subiektywna ocena na temat produktów które miałam przyjemność testować. Znalazły się tu z różnych względów - świetna jakość, dobra cena itd. Przypominam również że to co sprawdziło się u mnie, nie koniecznie musi zadziałać tak dobrze u Ciebie). 


O każdym z niżej wymienionych produktów pisałam we wcześniejszych postach na blogu. Dlatego jeśli któryś z nich Was zainteresuje - podaję linki do poprzednich wpisów :)



Ulubieńcy kosmetyczni
Przyznam że w lutym testowałam wiele produktów i wybór był naprawdę trudny. Ale w końcu wybrałam swoją pierwszą piątkę miesiąca

1. Terapia odmładzająca z owocami goji od Organique (cała seria!)

Pisałam o niej kilka dni temu - to jedne z lepszych kosmetyków jakie przyszło mi testować. Używanie ich było ogromną przyjemnością!

Link do wpisu: KLIK



2. Podkład matujący od Pierre Rene

Pojawił się u mnie wraz z sześcioma pięknymi, wiosennymi pomadkami. Wiem że zostanie ze mną na dłużej :)

Link do wpisu: KLIK


2. Korektor mineralny od Annabelle Minerals


To był mój baaaardzo udany wybór :) Świetne krycie, łatwość w aplikacji...jak dla mnie idealny!

Więcej tutaj: 
KLIK



4. Odżywka do rąk i paznokci od Eveline Cosmetics

Już zostało mi go naprawdę niewiele, więc myślę że czas zaopatrzyć się w kolejny. Stoi na półce w kuchni i używam go miliona razy dziennie ze względu na wygodną aplikację (pompka). Świetnie nawilża suchą skórę dłoni!

Link do wpisu: KLIK


5. Tusz do rzęs od Delia

Jest tu głównie dlatego, że to dobry produkt za niską cenę. Miewałam wiele droższych tuszy do rzęs i przyznam że ten, niczym od nich nie odstaje. Byłam naprawdę bardzo mile zaskoczona i używam go namiętnie ;)

Link do wpisu: KLIK



►Ulubiona książka◄

Walentynkowy prezent od męża...on już wie co wolę dostawać zamiast kwiatów ;)

Nie jest to tym razem książka motywacyjna a thriller! Polecam Wam z całego serca "Ogród z brązu" - Gustavo Malajovicha.
Nie mogłam się od niej oderwać. Jak to możliwe że czteroletnia dziewczynka wychodzi z domu na urodziny, wraz ze swoją nianią i obie znikają bez wieści?
Dużo zwrotów akcji, zaskakujące zakończenie...do samego końca trzyma czytelnika w napięciu! Nie chcę zdradzać Wam za wiele ale POLECAM, POLECAM, POLECAM! :)



A NA KONIEC! MUSZĘ POKAZAĆ WAM BACKSTAGE - czyli jak to wygląda w praktyce! ;)




Kot najwyraźniej też chciał być ulubieńcem miesiąca ;)
Obok w leżaczku spał również mój synek....jego sen to jedyna okazja na zrobienie zdjęć! ;)

Buziaki i do następnego! 

Ps. Zapraszam na Instagram oraz Snapa!
joanna_majj





  

12 komentarzy:

  1. Kot najlepszy jaki słodziak, co do firm kosmetycznych nie znam za bardzo ale dzięki tobie mam okazję się z nimi zaznajomić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka, co do kosmetyków, nie znam firmy, Ale zapowiadają się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot nie robi nic a jest najlepszy, jak ja lubie koty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kotek uwiódł mnie, ponieważ sama przez 13 lat miałam takiego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty od Annabelle Minerals są świetne , sama mam ich kilka (u mnie na blogu własnie jest post o nich <3). Mój zwierzak też wchodzi mi w kadry :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki z goji wyglądają kusząco, chętnie przeczytam polecaną przez Ciebie książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kot! :D kosmetyków nie znam, ale z chęcią poczytam o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Organique zapowiadają się naprawdę interesująco. Sporo się u ciebie działo w lutym ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. uff i co tu wybrać, wszystko kusi, chyba na początek kosmetyki i terapia odmładzająca

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka ciekawa 😃 Jaka słodka kicia 😍😍
    Pozdrawiam 💖

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to słodkie kiedy maluchowi rosną ząbki haha! Zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger