niedziela, 4 lutego 2018

Mineralne kosmetyki do twarzy od Annabelle Minerals!

Hej!

Kilka dni temu, na swoim Instagramie (joanna_majj) oraz Facebooku opublikowałam zdjęcie mineralnych produktów do twarzy od marki Annabelle Minerals (www.eshopannabelle.com). Pytaliście jak kosmetyki się sprawują, gdzie można je  kupić i czy jestem zadowolona z ich użytkowania. 

No więc powstał kolejny post! (nigdy nie zaczynaj zdania od "no więc" :p)

Po kolei! 



Jak napisane na stronie marki - Annabelle Minerals jest polskim producentem kosmetyków mineralnych oraz akcesoriów do makijażu. Produkty są w 100 % naturalne, hipoalergiczne i nie testowane na zwierzętach. W ofercie znajdziemy całą gamę kosmetyków - od podkładów, korektorów czy cieni po gąbki i pędzle do makijażu.

O kosmetykach tej marki czytałam wiele, czy to na forach dla blogerów czy przeglądając nowinki kosmetyczne. Postanowiłam że muszę je mieć i wypróbować "na własnej skórze", jako że kocham testować ciągle coś nowego ;)

Zamówienia dokonałam ze strony www.eshopanabelle.com
Oczywiście, jako że jestem laikiem w sprawach dotyczących makijażu, musiałam zmierzyć się z doborem odpowiedniego koloru pudru i korektora dla swojej cery. Jeżeli nie jesteście pewni jaki odcień wybrać dla siebie - zawsze możecie zakupić próbkę w cenie 8,90 zł. 


KOREKTOR MINERALNY

Jeśli chodzi o korektor, chciałam koniecznie kupić produkt, który zakryje moje cienie i worki pod oczami. Dotychczas, używałam korektora z Catrice, który chwalę sobie do tej pory, natomiast ten, który zamówiłam okazał się dla mnie idealny!



Przede wszystkim, zakrywa wszystkie moje przebarwienia i niedoskonałości na twarzy. Bardzo dobrze stapia się ze skórą, co również jest ogromną zaletą produktu. Pod oczami trzyma się bardzo dobrze. Ja wybrałam kolor MEDIUM, który ma lekko żółtawy odcień. Profesjonalny produkt który sprawdzi się zarówno w codziennym jak i okazjonalnym makijażu.

Jedynym minusem może być cena (39,90 zł za 4 g) - no ale za dobrą jakość trzeba troszkę zapłacić. Z resztą, pojęcie "wysoka cena" jest pojęciem względnym. Dla jednego kosmetyk kosztujący 100 zł jest drogi, a dla drugiego - wręcz przeciwnie.


Korektor możecie kupić tutaj - KLIK 



PUDER MINERALNY

Czyli coś do wykończenia makijażu. Zamawiając puder, dłuuuugo zastanawiałam się jaki wybrać - matujący czy może rozświetlający, koniec końców - zdecydowałam się na ten drugi. I to był bardzo dobry wybór! Podobnie jak korektor, świetnie się rozprowadza i bardzo dobrze kryje. Po aplikacji trzymał się cały dzień, nie spływał, nie rolował się. Mam nadzieję że równie dobrze będzie sprawował się latem. Na dzień dzisiejszy to najlepszy puder w mojej kosmetyczce :) 
Cena: 49,90 zł za 4 g. 


Możecie kupić go tutaj - KLIK



Ważną zaletą powyższych produktów jest również zamykany pojemniczek posiadający sitko, przez co chroni przed wysypaniem się nadmiaru kosmetyku. Wystarczy odsypać odrobinę na wieczko i równomiernie rozprowadzić produkt.



Co jeszcze znalazło się w mojej przesyłce? Gąbeczka do makijażu! Kupić ją możecie w trzech rozmiarach -  S, M oraz L. Ja wybrałam te najmniejszą, w szczególności do nakładania korektora pod oczami oraz do miejsc trudniej dostępnych jak np. skrzydełka nosa.  Cena: 9,90 zł. 


Do kupienia tutaj - KLIK


Czy znacie markę Annabelle Minerals?
Czy lubicie mineralne kosmetyki? 
Jakich używacie? 
Co jeszcze możecie mi polecić?




Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Słyszałam wiele dobrego o tych kosmetykach i tej marce! Jeszcze nie miałam okazji sama wypróbować, ale z chęcią skusiłabym się na puder mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektor chyba u mnie zagości! Super post. Dzięki za taką bazę wiedzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Annabelle Minerals nie znam. I szczerze mówiąc słyszę o nich pierwszy raz ale dam znać jak wypróbuje :)

    youtube blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Na twarzy wygląda super, ale rzeczywiście cena całkiem wysoka, ale może lepszy niż inne podobne do tego specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba warto wypróbować :-) fajnie napisany post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już miałam do czynienia z próbkami mineralnych podkładów innej firmy i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona... O tych natomiast słyszałam dużo dobrego i w przyszłości planuję ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama czekać na swoją paczkę z kosmetykami, jestem ciekawa bardzo tego pudru :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele dobrego słyszałam o produktach tej marki, ale na liście mam jeszcze tyle do wypróbowania, że raczej ich produktów przez najbliższy czas nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłam się ostatnio na podkład AM, to moje pierwsze podejście do minerałów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej marki jeszcze ne znam . Myślę że chętnie się z nią zapoznam.
    kosmetykaipiekno.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger