sobota, 17 marca 2018

Przepisy na desery z masłem orzechowym!

Hej, hej!

Dzisiaj nie co inny, bo pyszny post! ;)

Kto z nas nie lubi masła orzechowego? Ja uwielbiam! Mimo że ma sporo kalorii, to może być świetnym składnikiem diety. Wystarczy wybrać tylko to odpowiednie, w 100 % naturalne, pozbawione konserwantów i cukrów oraz z jak największą ilością orzechów. Ja wybieram te od marki NUTURA (www.nutura.pl). 

Sklep posiada w ofercie bardzo duży wybór maseł, np. z orzechów włoskich, nerkowca czy migdałów. A może masło z dodatkiem chilli? :) 

Jaki mają skład? 100 % PRAŻONYCH ORZECHÓW I NIC POZA TYM! :)

Ja zajadam ostatnio masło z dodatkiem kokosa, które możecie kupić tutaj: KLIK oraz masło z orzechów laskowych: KLIK.

Nie tworzę z nich Bóg wie czego, po prostu obsesyjnie smaruję nimi wafle ryżowe ;) ....lub wyjadam łyżeczką ilekroć tylko podejdę do lodówki :p

Powiedziałam jednak sobie...Joanno! Bądź trochę bardziej kreatywna ;) Dlatego zaczęłam poszukiwać w internecie przepisów na desery z użyciem masła orzechowego aby zrobić coś pysznego dla siebie i męża ;) Raz nie zawsze, coś słodkiego i pysznego od życia się należy ;)

Jeśli tak jak ja, uwielbiacie orzechowe masło - popatrzcie jakie proste i pyszne desery udało mi się znaleźć :) 

ENJOY!








1. CIASTECZKA OWSIANE BEZ PIECZENIA


PRZEPIS ZNAJDZIECIE TUTAJ: KLIK




2. TARTA OREO Z MASŁEM ORZECHOWYM I POLEWĄ CZEKOLADOWĄ


PRZEPIS ZNAJDZIECIE TUTAJ: KLIK




3. DESER BANANOWY Z DOMOWYM BUDYNIEM

fot. https://www.kwestiasmaku.com/desery/deser_bananowy/przepis.html

PRZEPIS ZNAJDZIECIE TUTAJ: KLIK




4. KOKTAJL JAGLANY Z BANANEM I MASŁEM ORZECHOWYM
fot. https://smaker.pl/przepis-koktajl-jaglany-z-bananem-i-maslem-orzechowym,158860,kasiek189.html

PRZEPIS ZNAJDZIECIE TUTAJ: KLIK




5. NALEŚNIKI Z MASŁEM ORZECHOWYM I ORZECHAMI ZIEMNYMI
fot. https://www.doradcasmaku.pl/przepis/377878/prawie-jak-snickers-czyli-nalesniki-z-maslem-orzechowym-i-orzechami-ziemnymi..html

PRZEPIS ZNAJDZIECIE TUTAJ: KLIK




5. FIT REESE`S - CZEKOLADKI Z MASŁEM ORZECHOWYM

fot. http://czarnawisienka.blogspot.com/2017/05/fit-reeses-czekoladki-z-masem.html#

PRZEPIS ZNAJDZIECIE TUTAJ: KLIK


SMACZNEGO! ;)

22 komentarze:

  1. To wszystko wyglada tak smacznie, ze chyba nadeszła ta chwila, ze kupię i spróbuje jak smakuje masło orzechowe ;) makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie. Chyba zabiorę się najpierw za ciasteczka :) Nie wiedziałam, że tyle rzeczy można zrobic z masła orzechowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze ciasteczka najbardziej mnie zainteresowały :) Idę czytać jak je przyrządzić.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 🌹 im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, mniam, mniam - iście smakowity post! <3
    Uwielbiam masło orzechowe pod różną postacią, na pewno wypróbuje przepisy, zwłaszcza na naleśniczki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może coś sobie zrobię. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe przepisy :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego wszystkiego bym chętnie zjadł naleśniki z masłem, choci nie jestem przekonany do niego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasteczka owsiane, tartę i reese's koniecznie muszę zrobić! Chociaż wszystkie propozycje wyglądają zniewalająco.

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie lubię masła orzechowego, ale te deserowe dania wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mogę czytać takich wpisów :( zaraz się robię głodna :(

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam <3 aż mi ślinka cieknie gdy tak patrzę na te smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. akurat zakupilam maslo orzechowe po dluższej przerwie ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tu dzisiaj słodko i pysznie :-) Uwielbiam masło orzezchowe i te wszystkie słodkie inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pysznie każdy z tych deserów, ale ja pewnie i tak skończę z łyżeczką w słoiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pychotka! Aż zrobiłam się głodna, haha :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Koktajl z bananem kusi... dawno nie jadłam czegoś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe inspiracje kuchenne. Lubię masło orzechowe!

    Polecam produkty oraz akcesoria kuchenne od FLHF - mam obsesję na punkcie szklanych kubków oraz waz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masło orzechowe to pyszny i pożywny produkt, który zawiera wiele białka i zdrowych tłuszczów, oraz jest wszechstronnym składnikiem do wielu dań.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger