poniedziałek, 5 lutego 2018

PILOMAX - szampon oraz maska do włosów farbowanych.

Cześć i czołem!

Dziś przychodzę do Was z recenzją produktów które aktualnie używam do włosów. Jako że moje włosy, stały się suche i łamliwe, wybrałam produkty marki PILOMAX (www.pilomax.pl) - szampon oraz maskę do włosów farbowanych jasnych.  


Pielęgnacja moich bardzo cienkich włosów jest dla mnie niezmiernie ważna, dlatego postawiłam na polecane produkty. Marka PILOMAX oferuje szereg kosmetyków do różnego rodzaju włosów. Szampony, odżywki, maski do włosów suchych i zniszczonych, osłabionych i wypadających, cienkich i bez objętości, przetłuszczających się, z łupieżem oraz farbowanych - od wyboru, do koloru! ;)

Poniżej moja subiektywna ocena o produktach które wybrałam dla siebie.  

SZAMPON

Jest pierwszym krokiem w mojej pielęgnacji. Ma delikatny zapach i średnią gęstość. Jest przeźroczysty. Wystarczy nanieść niewielką ilość na dłonie i wmasować we włosy. Skutecznie je myje oraz przygotowuje je pod działanie maski, która jest drugim krokiem w celu uzyskania zdrowych i lśniących włosów. Szampon nie skleja włosów co jest jego ogromnym atutem. Jedynym minusem jest fakt, że butelki nie da się "ścisnąć" gdyż zrobiona jest z grubego plastiku. Dlatego gdy w butelce znajduje się mało szamponu - czekamy i czekamy aż "łaskawie" wyleci z opakowania ;) Ale czekam! Nie zmarnuje nawet kropli ;)

Cena: 21,00 zł (200 ml)
Do kupienia tutaj  - KLIK



MASKA
Używa się jej, aplikując na umyte uprzednio, mokre włosy. Producent zaleca używanie maski 2 razy w tygodniu. Konsystencja kremowo-żelowa powoduje że maska nie spływa i świetnie się nakłada. Na opakowaniu jest napisane aby na włosy nanieść ilość wielkości orzecha włoskiego i pozostawić na ok. 20 minut. Można również przedłużyć ten czas do godziny i zastosować maskę w formie kompresu. Ilość maski na moje krótkie i cienkie włosy jest zdecydowanie za duża. Po pierwszym użyciu włosy wyglądały na tłuste i oklapnięte. Przy drugiej aplikacji naniosłam połowę zalecanej ilości i efekt był zadowalający. Włosy były gładkie i świetnie się rozczesały. 

Cena: 21,00 zł (200 ml)
Do kupienia tutaj  - KLIK



Podsumowując: zarówno szampon jak i maska zdały swój egzamin i zyskały moje uznanie. Z pewnością nie są to moje ostatnie opakowania :) Dobre produkty w rozsądnej cenie - jestem na tak! :) 



Cały czas  używam również naturalnego serum z Bioetiq (o którym możecie poczytać we wcześniejszym poście), natomiast produkty typowo do włosów farbowanych są dla mnie niesamowitym ratunkiem. 

Czy używałyście produktów marki PILOMAX?
Jak Wasze wrażenie?
Dajcie znać koniecznie!

Do następnego!

15 komentarzy:

  1. O kurczę, będę musiała poczytać o tej marce. Po zimie potrzebuję wzmocnić swoje włosy. Dzięki za propozycję :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przyjrzeć się bliżej tej marce i wypróbować nowości :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. O a akurat szukałam czegoś nowego! Dobrze wiedzieć o istnieniu takiej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tą firmę na oczy, dzięki tobie uzupełniłam braki w wiedzy :) Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto więc wypróbować, jak widzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się zapowiadają te produkty :) Ciekawi mnie jak poradziłyby sobie z moimi kapryśnymi ostatnio włosami :) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam produkty pilomax do włosów :) zawsze lubię do nich wracać :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nigdy nic z tej firmy, jednak nie mam włosów farbowanych, polecę te produkty mojej mamie :) Pozdrawiam!
    https://paznokciefryzurymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znalam tej firmy,ale jestem maniaczką kupowania i testowania nowych rzeczy do włosów także na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba warto spróbować, ogólnie fajny post!
    Pozdrawiam c:
    My-stranger-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Testowałam ten zestawik i mogę się o nim wypowiedzieć w samych superlatywach! <3
    Przyjemne kosmetyki za stosunkowo niewielkie pieniądze.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i rzetelna recenzja - to lubię ;* pozdrawiam ♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chętnie wypróbowała :D
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj mi znać na blogu :)
    (komentuje na bieżąco)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również miałam ten zestaw. Powiem jedno , chyba najwyższa pora do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger