środa, 7 lutego 2018

Modne obuwie w niskich cenach? BARDZO PROSZĘ! www.poranabuty.pl

Hej!

Chyba już czas chować pomału zimową odzież oraz obuwie i przegonić tą wstrętną zimę! Ja kocham śnieg, mróz - prawdziwą zimę! A nie błoto za oknem ;) Także wszystko co zimowe, pomału pakuje w worki :p

Ostatnio "wybrałam się" na internetowe łowy w poszukiwaniu idealnego obuwia na wiosnę!
Od znajomej usłyszałam o stronie www.poranabuty.pl. Wpadłam tam tylko na chwileczkę! Teraz już wiem, że zostanę na dłużej! :) 

Wśród bardzo bogatego asortymentu sklepu każdy znajdzie coś dla siebie. Botki, szpilki, sneakersy, obuwie sportowe i wiele, wiele innych! Naprawdę nie mogłam zdecydować co wybrać dla siebie! 

Strona internetowa www.poranabuty.pl jest bardzo czytelna i przejrzysta. Nie musicie błądzić wśród zakładek. Wszystko opisane jest jasno i klarownie. Każdy rodzaj buta w osobnej kategorii. Jest to dla mnie ogromny walor, ponieważ naprawdę nie lubię błądzić po sklepie internetowym godzinami szukając dla siebie idealnej pary. 


Co najważniejsze! CENA! Podobno za dobrą jakość trzeba dużo zapłacić. Nie zupełnie! Buty ze strony www.poranabuty.pl są naprawdę solidnie wykonane, a ich cena nie powala. Kurcze no! Obuwie sportowe za 60,00 zł,  cudowne szpilki za ok. 70,00 zł, to naprawdę nie wiele! 

Jeśli chodzi o mnie, skusiłam się na dwie pary butów w kolorze szarości.
Z racji tego że jestem młodą mamą, potrzebne mi było obuwie wygodne w noszeniu, a jednocześnie eleganckie, pasujące do różnych stylizacji. 


Pierwsza para jaką wybrałam do szare czółenka na słupku. Powiem Wam szczerze - chyba nigdy nie miałam tak wygodnych "wysokich" butów. Gruby korek w kształcie walca powoduje że buty są bardzo stabilne. Wyobrażacie sobie mnie w cieniutkiej szpileczce, niosącą w samochodowym foteliku maluszka ważącego 9 kg? Do tego jeszcze waga fotelika....to nie wyglądałoby dobrze ;) Tutaj nie mam z tym problemu, gdyż w tych szarych cudach nie mam najmniejszych problemów z utrzymaniem równowagi :)

Wysokość obcasa: 10 cm
Materiał: eko zamsz
Cena: 79,99 zł
Do kupienia tutaj: KLIK






Są piękne, prawda? :)

 Druga para na jaką się zdecydowałam to szare sztyblety z kokardką. 
Idealnie pasują do klasycznej, czarnej ramoneski czy eleganckiego płaszcza. Nie posiadają żadnych zapięć, zamka -  posiadają natomiast ukrytą gumkę i są po prostu wsuwane. Świetnie trzymają się stopy. Na nodze prezentują się rewelacyjnie. 

Materiał: eko zamsz
Cena: 78,99 zł
Do kupienia tutaj: KLIK




Jak Wam się podoba ten model?
Ps. skarpetki w paski są celowym zabiegiem ;)

A poniżej jeszcze klika modeli ze strony które wpadły mi w oko....z resztą, gdybym mogła to pokazałabym Wam wszystkie ;)


Klasyczne, niewysokie szpilki w pięknych kolorach - KLIK


Wygodne trampki idealne na co dzień - KLIK


Baleriny których na stronie znajdziecie wieeeeele :) - KLIK


Czy znacie stronę poranabuty.pl?
Które buty wpadły Wam w oko?
Czy szukacie już obuwia na wiosnę?

Do następnego! :)


14 komentarzy:

  1. Nie słyszałem jeszcze o tej stronie, ale twoje buty z tej strony są genialne :D Uwielbiam taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie ma dla faceta, ale dla dziewczyny można zamówić buty to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie piękne buciki sama jestem butomaniaczką!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te drugie buty. Może dlatego,ze są w sam raz na co dzień. A ja lubię takie praktyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sztyblety i te złote trampki są super i masz bardzo fajną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie mi sie podobaja bardziej. Ogolnie obie pary są w moim ulubiinym kolorze ale wole plaskie butki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow kochana przepiękne buciki! <3
    Z chęcią przejrzę ofertę strony.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym sklepie, ale jeszcze niczego z niego nie zamawiałam :) Te buty na obcasie są śliczne, drugie niestety nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie buty są piekne! Jak każda kobieta jestem w raju, czytając takie właśnie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szare obcasy są świetne :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :-) Piękne buty :-) Chętnie zaglądnę na stronę i może znajdę coś dla siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero teraz wpadłam na ten wpis. Mam nadzieję, że prezentowane przez Ciebie buty znajdę i w tym sezonie, są piękne szczególnie te pierwsze szpilki online powinnam je znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger