czwartek, 8 lutego 2018

W zgodzie z naturą - moje zamówienie ze sklepu EtnoŚwiat!

Hej!

Jakiś czas temu, przeglądając witryny internetowe napotkałam stronę www.etnoswiat.pl .
Byłam mile zaskoczona ciekawym asortymentem jaki sklep ma do zaoferowania.
Dodatki do domu, produkty spożywcze, biżuteria....ale nie takie zwykłe! O nie, nie! Nie takie dostępne w każdym sklepie! Niesamowicie oryginalne! 
Marokańskie lampy, orientalne narzuty na łóżko, kadzidła, przyprawy i wiele, wiele innych! Można oszaleć! ;)

Ja oczywiście skupiłam się na kosmetykach których strona oferuje całe mnóstwo. I to również nie są produkty które możecie kupić w każdej drogerii (z resztą, zobaczcie sami - WARTO!). Woda aloesowa, olej kokosowy, czarne mydło marokańskie, olej ze słodkich migdałów....brzmi orientalnie, prawda? ;)

Jeśli chodzi o mnie, wybrałam do przetestowania trzy produkty marki Dr. Konopka`s, z którymi mam styczność po raz pierwszy. 

Kosmetyki estońskiej marki dr. Konopka's są naturalne i wegańskie (certyfikowane przez Vegan i BDIH). Mają interesujące składy i kuszą obietnicami producenta :) Jak się sprawdzą u mnie? Jestem ogromnie ciekawa! 




Balsam przeciw wypadaniu włosów

Przeznaczony jest do włosów osłabionych, suchych i zniszczonych, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.
Zawiera naturalne oleje roślinne takie jak np. olej eteryczny z drzewa herbacianego, olejek lawendowy czy olej z nasion winogron, które są źródłem cennych witamin dla włosów oraz skóry głowy. Zawiera aż 98 % składników naturalnych.  Bardzo lubię takie oczyszczające i odżywcze kosmetyki.

Cena: 17,90 zł
Pojemność: 500 ml
Do kupienia na stronie www.etnoswiat.pl - KLIK



Nawilżający tonik do twarzy

Przeznaczony jest do cery suchej i wrażliwej. Ma za zadanie oczyścić, nawilżyć i wygładzić skórę twarzy. Zawiera składniki aktywne takie jak ekstrakt z nostrzyka białego, ekstrakt z rumianku czy wyciąg z fiołka wonnego. Producent kusi składnikami z organicznych upraw. Zawiera 98, 9 % składników pochodzenia naturalnego. 

Cena: 15,90 zł
Pojemność: 200 ml
Do kupienia na stronie www.etnoswiat.pl - KLIK


Rozświetlający krem do rąk

Kolejny produkt zawierający aż 98,9 % składników naturalnych. Przeznaczony do wszystkich typów skóry. Odżywia i wspomaga proces regeneracji. Nie zawiera szkodliwych związków chemicznych.  Ekstrakt z rumianku i jarzębiny mają wygładzić i nawilżyć skórę dłoni. 

Cena: 13,90 zł
Pojemność: 75 ml
Do kupienia na stronie www.etnoswiat.pl - KLIK


Przesyłka - ekspresowa! To cenię sobie ogromnie bo nie znoszę czekać na paczkę tygodniami :)

Kolejnym moim zakupem ze sklepu www.etnoswiat.pl będą z pewnością piękne dodatki do wystroju wnętrz. Jestem zakochana! Wpadnijcie koniecznie na stronę! A może znacie ten sklep? :)



Do następnego!



17 komentarzy:

  1. Ten szampon chciałabym przetestować ostatnio strasznie wypadają mi włosy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DUŻA BUTELKA I NIE WYSOKA CENA - WARTO SPRÓBOWAĆ :)

      Usuń
  2. Przy wyborze jakich kolwiek kosmetyków sprawdzam czy nie były testowane na zwierzętach i czy ich skład nie jest szkodliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA STRONIE WWW.ETNOSWIAT.PL ZNAJDZIESZ WŁAŚNIE TAKIE! ZAJRZYJ KONIECZNIE!

      Usuń
  3. Mam ich dwa produkty i pomimo bogatych i ciekawych składów średnio je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to aby na pewno szampon? :D Na opakowaniu napisane jest conditioner ;) A to raczej odżywka :D Nie, że się czepiam ale zainteresował mnie ten produkt i stąd zauważyłam rozbieżność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu ktoś spostrzegawczy! ;) Dzięki! To temat rzeka...byłam pewna że zamówiłam szampon (wyglądają identycznie), a zdjęcia oraz wpis na blogu robiłam przed użyciem produktów (tak jak zaznaczone w poście ;)). Byłabym lekko zdziwiona podczas stosowania tego "szamponu" ;) Post został zaktualizowany! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Przydałby mi się taki szampon przeciw wypadaniu :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? zacznij i daj znać jeśli tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zainwestowałabym w ten tonik. Cenię produkty powstałe na bazie naturalnych składników - których tutaj w składzie jest sporo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tą marką nie miałam do czynienia jeszcze, ale tonik chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię orientalne kosmetyki, tej marki jeszcze nie maiłam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. O marce nie słyszałam, ale z przyjemnością bym wypróbowała te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten sklep i lubię, dodatki do domu zawsze przeglądam przy okazji bo lubię takie orientalne akcenty. Jestem ciekawa jak się spisze tonik, bo ostatnio mu się przyglądałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaciekawił mnie ten kremik do rąk :) szczególnie teraz gdy moje dłonie wręcz wołają o pomoc :) w te mroźne zimowe dni
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki tej marki testowałam i bardzo mi się sprawdziły! Muszę do nich wrócić, gdy będę składać kolejne zamówienie! :)


    https://buszujwkuchni.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki i chętnie się jej bliżej przyjrzę :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger