piątek, 2 marca 2018

Wiosenne sukienki ze sklepu SheIn.com

Hej, Hej!

Dziś luźny pościk na temat sklepu, który w sferze blogerów jest dość dobrze znany (szczególnie kobietom ;)) - a mianowicie SheIn.com (www.shein.com).

Tym razem, przyjrzałam się sukienkom, które będą idealne na wiosnę! A przecież zbliża się już do nas wielkimi krokami! Spójrzcie tylko na ceny! Jeszcze nie miałam okazji zamawiać nic z tej stronki ale patrząc na to, jak prezentują się stylizacje blogerek - jestem zachwycona! :)

Poniżej moje TOP! Czyli sukienki ze sklepu SHEIN.COM które zapragnęłam mieć w swojej szafie! 

ENJOY!




1. KLIK      2.KLIK     3. KLIK


I trochę ciemniejsze kolory :)



1. KLIK                2. KLIK             3. KLIK

Kurcze, nie mogłam pominąć również torebek....a jest ich na stronie ogromny wybór! Poniżej kilka perełek :)


1. KLIK           2. KLIK             3. KLIK

Oraz plecaki! Uwielbiam! :) Idealne gdy wybieramy się w podróż :)


1. KLIK               2. KLIK                 3. KLIK

Co Wam się spodobało najbardziej? :) 
Czy rozglądacie się już za wiosennymi ubraniami oraz dodatkami? 

A jeśli szukacie już czegoś na lato - zobaczcie koniecznie na stroje kąpielowe! Wyglądają super!

Do następnego!


20 komentarzy:

  1. Szaro białą torebkę sama chętnie bym przygarnęła, jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza sukienka i środkowy plecak - może nie koniecznie w jednym zestawieniu, ale cudo! Piękne kolory, zdecydowanie mój styl :) Nie znałam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia sukienka, plecak i te dwie pierwsze torebki super się prezentują. Same ładne rzeczy wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane, czerwono-czarna torebka to mój faworyt.

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukienki - ta żółta cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikalam, niektore rzeczy zdecydowanie wpadly mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwieciste sukienki - cudowne. Szkoda tylko, że póki co o wiośnie mogę tylko pomarzyć, bo temperatura za oknem w mojej okolicy sięga od -10 do -20 stopni.

    Ale szafę można już wzbogacać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta żółta jest piękna!!Uwielbiam sukienki w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jakie cudowne rzeczy pokazałaś <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne propozycję, mojej dziewczynie spodobały by się chyba wszystkie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kwiatowe sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  12. ach lato gdzie ty, śliczne sukienki w kwiaty, nie mogę się doczekać ciepełka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne sukienki, szczególnie ta w kolorze pudrowego różu. Serce skradł mi też ten środkowy plecaczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienki w kwiaty wpadły w moje gusta ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Żółta sukienka skradła moje serce!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wzory i printy na tych granatowych! Wbrew pozorom bardzo uniwersalne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta 3 jest świetna :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Shein ma świetny asortyment! Muszę kiedyś sporo zamówić od nich. Najbardziej spodobały mi się żółta, różowa i wszystkie 3 ciemne sukienki z kwiatami. Uwielbiam nosić plecaki zamiast torebek ale ta zielona torebka jest cudowna! Buziaki

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger