środa, 14 lutego 2018

Pielęgnacja ciała, dłoni i paznokci z Eveline Cosmetics.

Hej! Heeeeeeej!!!!

A ja w kółko o tym samym! Pielęgnacja, pielęgnacja i pielęgnacja!
No i ok! Dbaj o siebie kobieto! Nie będziesz potem marudzić że skóra sucha, że ręce szorstkie, że paznokcie rozdwojone ;)

Ja "dmucham na zimne", dlatego na mojej łazienkowej półce zagościły kolejne kosmetyki do opieki na ciałem ;) 
A to że piszę ten post jedną ręką, bo w drugą jem kolejną paczkę żelek to już inna historia...

Ale przechodząc do meritum! ;)

Jakiś czas temu stałam się posiadaczką kosmetyków do pielęgnacji od Eveline Cosmetics (www.eveline.eu). Markę znam bardzo dobrze, jak chyba każda z nas. Jej fanką jestem już od wielu lat. Marka posiada wysokiej jakości produkty w cenach nie rujnujących naszego portfela. Lubię to! ;)

A oto produkty które miałam przyjemność przetestować:


ULTRANAWILŻAJĄCE MLECZKO DO CIAŁA BAMBUS I ALOES

Przeznaczone jest do każdego rodzaju skóry, która potrzebuje nawilżenia i regeneracji. Oparte jest na formule Body Fit. Zawiera składniki aktywne takie jak wyciąg z aloesu i bambusa, oliwę z oliwek, witaminę E, masło shea, naturalną betainę, gricerynę, kofeinę oraz kwas hialuronowy. Jego zadaniem jest przywrócenie skórze sprężystości i blasku. 

Jak sprawdził się u mnie?

Balsam spełnił moje oczekiwania i jestem zadowolona z rezultatów. Oczywiście to nie jest tak (jak napisane w opisie produktu) że skóra już po pierwszej aplikacji jest ożywiona, elastyczna, gładka i napięta - nie ;) Ale po kilku aplikacjach widać poprawę stanu skóry. Jest zdecydowanie bardziej gładka i elastyczna. Balsam ma bardzo "lekką" konsystencję i szybko się wchłania. Koi podrażnione miejsca. Używam codziennie rano przez prawie miesiąc i naprawdę jest meeeega! :)

Pojemność: 350 ml
Cena: 19,97 zł
Do kupienia tutaj - KLIK


Skoncentrowana odżywka do rąk i paznokci w balsamie

Mogę z czystym sumieniem powiedzieć że to bardzo ale to bardzo dobry produkt. Odżywka bogata w kwas pantotenowy i kreatynę  daje świetne uczucie nawilżenia,  a dłonie są po nim "aksamitne". Używam go codziennie nawet 2-3 razy. Posiada aplikator z pompką, co ułatwia aplikację. Ile razy wycisnęłyście z tubki za dużo kremu? Tutaj nie ma takiej opcji :)  Pachnie bardzo delikatnie. Bardzo mi podpasował.

 Pojemność: 350 ml
Cena: 17,15 zł
Do kupienia tutaj - KLIK


Odżywka wypełniająca + baza pod lakier Nail Cement

Co ja Wam będę pisać że ją testowałam, że super, extra jak mam położony żel na paznokciach ;) Ale to że nie używałam jej teraz, nie znaczy że nie używałam jej nigdy. Stosowałam ją po porodzie, gdy walczyłam z osłabionymi paznokciami i mogę ręczyć za jej rewelacyjne działanie. Gdy nie miałam na paznokciach żelu, używałam zwykłego lakieru do paznokci. Dzięki tej odżywce, paznokcie były wygładzone i lakier trzymał się zdecydowanie dłużej. Paznokcie wyglądały również pięknie i zdrowo! Regularne stosowanie daje rewelacyjne efekty. Paznokcie twarde i zdrowe - o to właśnie chodzi!

Pojemność: 12 ml
Cena: 16,05 zł
Do kupienia tutaj - KLIK



Czy lubicie markę Eveline?
jakie kosmetyki tej firmy możecie mi polecić?

Dajcie znać!

Do następnego!

10 komentarzy:

  1. To mleczko zapowiada się obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę odżywkę i bardzo mi pomogła :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro ręczysz za takie dobre działanie, jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta odżywka do rąk musi być świetnym produktem do postawienia na zlewie i używania po myciu łapek. Akurat problem z wyciskaniem zbyt dużej ilości mam często, więc taki precyzyjny aplikator by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zainteresowała mnie ta odżywka do rąk, musi być super ! Ja osobiście również jestem fanką tej firmy, więc na pewno się na nią skusze :)

    http://paastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. well product look interesting & useful i love to try one..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tą marką spotkałam się już kilka razy. Mają bardzo fajne produkty. Ten nawilżające mleczko do ciała wygląda zachęcająco.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam testować kosmetyki, ale tylko te które mi nie szkodzą ;)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger