środa, 23 maja 2018

Pielęgnacja dłoni z Orphica Touch


Niepozorny, biały kartonik. W nim 4 duże saszetki, w każdej saszetce biało niebieska para rękawiczek nawilżających....

Marka Orphica, bo o niej dziś mowa, została stworzona dla kobiet ceniących sobie wysoką jakość kosmetyków. Ich składniki, komponowane są w zgodzie z naturą oraz dbałością o każdy szczegół. Motto marki to „Real you”, czyli „Prawdziwa Ty”. Oznacza, że priorytetem każdej kobiety powinno być podkreślenie naturalnego piękna oraz wydobycie najcenniejszych atutów kobiecej urody. 

Czy Ty również uważasz, że piękne i  zadbane dłonie powinny być wizytówką każdej z nas? Ja tak! 
Dbasz o swój manicure ale czy dbasz również o to, aby Twoje dłonie były delikatne i nawilżone? Czasem sam krem nawilżający nie wystarczy. Może nadszedł już czas abyś poświęciła im więcej uwagi i zafundowała porządny, odżywczy zabieg? Jeśli jesteś zainteresowana, chciałabym pokazać Ci produkt, który doskonale zregeneruje skórę Twoich rąk :) 

Gotowa? Zaczynamy! 


W opakowaniu znajdują się 4 pary rękawic, które mają nam starczyć na miesięczną kurację. Już na początku chciałabym zaznaczyć, że produkt jest przetestowany dermatologicznie. Przed rozpoczęciem zabiegu należy staranie umyć oraz osuszyć dłonie. Po otwarciu saszetki, naszym oczom ukazuje się para złączonych ze sobą rękawic. Należy je delikatnie rozerwać i nałożyć na dłonie, szczelnie zamykając dołączonymi paskami samoprzylepnymi. Ułatwienie na nalepce - left and right ;) Rękawice są w środku mocno nawilżone, powiedziałabym że jest to konsystencja chłodnego żelu. Ich zapach jest przepiękny! Bardzo przypadł mi do gustu. Pozostawiamy je na dłoniach na czas 15 minut. Pozostałości żelu/kremu nie należy zmywać, a wmasować w dłonie aż do całkowitego wchłonięcia się produktu. To tyle! Koniec zabiegu!  A jak efekty?  



Co tu dużo mówić, ja jestem zachwycona rezultatem. Mimo że nie ukończyłam jeszcze miesięcznej kuracji to efekt jest niesamowity. Dłonie są...miękkie! Zdecydowanie inne niż wcześniej. Delikatne i bardziej nawilżone....to się po prostu czuje! :) Polecam je osobom, które wykonują prace fizyczne lub takim, które mają kontakt z różnego rodzaju chemią. Rękawice przyśpieszają proces regeneracyjny oraz koją podrażnienia. Producent pisze również o wygładzeniu zmarszczek na dłoniach. Ja jak na razie nie borykam się z tym problemem, jednak czas zrobi swoje ;) Wtedy z największą przyjemnością sięgnę po rękawice nawilżające Orphica.  Aksamitne i miękkie dłonie nie muszą być już tylko Twoim marzeniem! :)


Pozbądź się szorstkiej, popękanej skóry i podrażnień!
www.orphica.pl

Czy używałyście już rękawiczek nawilżających od Orphica?
A może znacie inne produkty tej marki? 
Jak się u Was sprawdziły? Dajcie znać!

21 komentarzy:

  1. Nie używałam ale wyglądają bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, ale moze sie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszystkie takie rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj przydałoby mi się coś takiego, moje dłonie obecnie są w tragicznym stanie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie znam ani firmy,
    ani produktu,
    ale saszetki wygladają zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  6. Euframe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę taki produkt na dłonie, zazwyczaj spotykałam się z takim na stopy. Świetne rozwiązanie, skorzystałabym z miłą chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również spotykam się pierwszy raz z takim produktem, ale muszę przyznać, że mnie zaciekawił ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie, bo zawsze mam problem z dłońmi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym poznać tą markę, moim dłoniom przydałaby się taka kuracja

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszy mnie, że działają - będę o nich pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zabiegi to super sprawa, ostatnio używałam podobnych rękawic innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, chętnie sprawdzę jak działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A coś dla mnie bo moje dłonie są strasznie wysuszone

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze to mieć! Dla moich rąk to będzie zbawienie :)

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam, pierwszy raz to widzę ale produkt wygląda fanatycznie chętnie zapoznałabym się z nim bliżej :) Może uda mi się go wypróbować! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę rękawiczki tej marki, nie wiedziałam, że mają takie coś w swojej ofercie.
    Bardzo sobie cenię markę Orphica <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem uzależniona od kremu do rąk, za co moje dłonie są mi wdzięczne, ale takimi rękawicami też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie znałam wcześniej tej marki kosmetycznej, ale te rękawice bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger