niedziela, 2 lipca 2017

Książkowi ulubieńcy czerwca/ Moje dwie propozycje!

Dziś mam dla Was kolejną dawkę propozycji do czytania!
Dwie zupełnie różne ale jakże ciekawe książki!
Dla każdego coś miłego ;)

Jesteście gotowi? No to zaczynamy!


"Diabeł ubiera się u Prady"
Autor: Lauren Weisberger  

Do kupienia tutaj! KLIK

Przyznaje się bez bicia....film oglądałam milion razy, dlatego jakoś nie ciągnęło mnie do książki. Aż w końcu trafiła w moje ręce...i co? I jak to zwykle bywa, książka okazała się sto razy ciekawsza niż film. Zawiera w sobie ogromną ilość detali i szczegółów, które w filmie zostały pominięte. Czasem zastanawiałam się czy aby na pewno czytam tą samą historię którą obejrzałam tyle razy ;) 
Byłam naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona! Książka inteligentna, dowcipna i napisana z humorem - wciągnęła mnie natychmiast! Z racji tego, że napisana jest "drobnym maczkiem" na początku lekko się przeraziłam....ale jeśli treść jest ciekawa to jest to tylko dodatkowym atutem ;)

O czym jest książka? Szef z piekła rodem, presja by być pięknym, szczupłym, a przede wszystkim modnym. Dodatkowo dyspozycyjnym, pełnym pasji i zaangażowania w swoją pracę 24 godziny na dobę. Czy tak się da? Czy nie jest to czasem za wiele? Czy da się wytrzymać zabójcze tempo i wyścig szczurów? Co jest w życiu ważniejsze? Miłość? Przyjaźń, kariera? 
Przeczytajcie i przekonajcie się sami! :)  



"Obłędnie proste. Obsesja która napędza sukces Apple`a"
Autor: Ken Segall

Do kupienia tutaj! KLIK

"Czytając tę książkę, będziesz mieć wrażenie że siedzisz w sali konferencyjnej na spotkaniu ze Steve`em Jobsem i przysłuchujesz się jego nocnym rozmowom telefonicznym".

Jeśli bohater książki jest ciekawą postacią, to i książka sama w sobie musi być ciekawa!
Opowiada o tym, jak odnieść spektakularny sukces, posługując się prostymi, nie przekombinowanymi metodami - bo to właśnie na Prostocie skupiała się firma Apple i to dzięki niej jest jedną z najpotężniejszych firm na świecie. Widoczna jest wszędzie - w strukturze wewnętrznej firmy, w oferowanych produktach, w języku w jakim firma przemawia do swoich potencjalnych klientów. Pokazuje jak powinien wyglądać dobry marketing i na czym skupić się podczas rozwijania własnego biznesu. 
Myśl minimalistycznie, myśl obrazowo, myśl inaczej! 
Nie kombinuj! Siła tkwi w Prostocie! ;) 

   

Czytaliście którąś z tych książek? Jak Wasze wrażenia? Co możecie mi polecić do poczytania w wolnym czasie? Chętnie przeczytam dobrą książkę o motywacji....co możecie mi zaproponować?

Pozdrawiam i do następnego! 

6 komentarzy:

  1. ,,Diabeł ubiera się u Prady" chętnie przeczytam. Dawno temu, widziałąm tylko film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z czystym sumieniem! Nawet nie spodziewałam się że tak mnie pochłonie :)

      Usuń
  2. Czytałam książkę i oglądałam film "Diabeł ubiera się u Prady". Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Diabeł ubiera się u Prady"? O tak, film jest świetny. Tez muszę przeczytać tą książkę. Dzięki za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przeczytam pierwszą książkę bo film już kiedyś widziałam. Ostatnio dość mocno zaniedbuje czytanie książek ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Film "Diabeł ubiera się u Prady" widziałam dawno temu i bardzo mi się podobał. Ale do książki jakoś mnie nie ciągnęło. A teraz chyba dodam na swoją listę "do przeczytania"

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger