wtorek, 31 października 2017

Mobile mix czyli październik w zdjęciach!

Już? Naprawdę? Znów przeleciał kolejny miesiąc?
Przecież dopiero co się zaczął...
Za szybko, zdecydowanie za szybko.
Dlatego łap każdą chwilę i ciesz się życiem! Banalne? Może i tak ale myślę że warto o tym przypominać. Przestań marudzić, użalać się nad sobą i swoim życiem - rób to co sprawia Ci przyjemność i bądź szczęśliwym człowiekiem! Znajdź w swoim życiu pasję, zajmij się tym co lubisz, a nie będziesz miał czasu na bzdury! ;)

Wśród codziennego pośpiechu zapominamy o tym co w życiu najważniejsze....
A po zdjęciach, sami możecie możecie wywnioskować co jest w życiu najważniejsze dla mnie...

"Szczęście jest podróżą, która zawsze prowadzi do domu".

Ściskam!




Czas dla mnie...



Najpiękniejszy na świecie uśmiech - uśmiech dziecka...

"Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem"





Rodzina <3

Jechałam, jechałam aż musiałam się zatrzymać...dla takich widoków warto...coś pięknego!
Mąż składał łóżko....dla nas...

a wyszło jak wyszło... :p 
ps. kot włączył długie :p

Zawieszka na lusterko do auta :)

Moi Panowie!

I ja! ;)

Moja Miłość!





Snap: joanna_majj


Aktualnie czytam...

21 komentarzy:

  1. Świetny post! Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam :)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwa kobieta, to szczęśliwa rodzina😁 świetne fotki, a mój "synuś " rośnie jak na drożdżach 😗💕💓💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i oj tak nie wierzę, że ten miesiąc zleciał mi tak szybko!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę ale cudnie wyglądasz w takiej długości włosów!😍 super rodzinka i życzę dużo zdrówka dla Was ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! Co do włosów... bałam się tej zmiany ale nie żałuję! :)

      Usuń
  5. Wszystkie zdjęcia są świetne ale ten las jesienią coś pięknego :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow bardzo fajna składanka zdjęć! Wszystkie są cudowne i pełne życia. Bardzo podobał mi się kot hihi
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny październik uchwycony w zdjęciach :-) Bardzo energetyczne i piękna zdjecia. A bobas... nie dziwię się, że to Twoja miłość - takie cudo nic tylko kochać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja- uśmiech dziecka rekompensuje nam wszystko ! zmęczenie, nieprzespane noce, czy irytację !
    doskonale rozumiem Cię kochana, bo sama urodzilam 1,5 miesiąca temu :)

    Śliczne foty i przepiękna definicja szczęścia :)
    bardzo miło się czytało, że są jeszcze ludzie, ktorzy doceniają takie chwile :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...czasem opada się już z sił po kilku takich "słodkich" nockach...ale patrząc rano na to Małe Szczęście i ten uśmiech, człowiek od razu nabiera mocy na nowy dzień :) pozdrawiam Was ciepło!

      Usuń
    2. Dopiero teraz zaczyna się doceniać chociażby pół godziny poświęcone tylko i wyłącznie sobie :P hehehe

      Również Was pozdrawiamy :) :*

      Usuń
  9. Oo cudny mix! :) O takim poście jeszcze nie słyszałyśmy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ale pełno pozytywnej energii :) super że uwieczniasz każdą chwile, przesłodki chłopiec do tego w ogóle wyglądacie na bardzo szczęśliwych :) oby tak dalej! świetne selfie i mocna dawka motywacji :)

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny blog, zdjęcia, przekaz, dajesz wartość Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, bardzo inspirujące ♥ Masz super rodzinę i synka!
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę! Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu. ♥

    Zapraszam do siebie
    recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mały w koszuli i z muszką wygląda kapitalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jesteś :) Cudowna rodzinka, ślicznie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger