niedziela, 1 października 2017

Mobile mix czyli wrzesień w zdjęciach!

Wraz z początkiem nowego miesiąca, przedstawiam wrześniowy mobile mix! ;)
Boże jak ten czas leci!

Nie rozpisuje się niepotrzebnie, zapraszam do oglądania!
Miło mi (i jestem lekko zdziwiona :p) że taki misz masz fotek przypadł Wam do gustu!

Enjoy!

Ostatnie promienie słońca...


#homesweethome







I tak za każdym razem... ;)


Snap ;)


#love


Zakończenie wakacji! :)




Ćwiczę! Kiedy mam czas, siłę i motywację...a z tym bywa różnie...o tym właśnie będzie kolejny mój post!


Największe szczęście!




Pokręcona! ;)


Wpadajcie! :)



Uwielbiam! Najlepsze na świecie! Dostępne w Tesco!


Czasem ulegam pokusie... ;)


<3



Uwielbiam!



Wszyscy potrzebują miłości! ;)


Majeczka i Igorek!


Dokładnie!
\

<3


Zgadzacie się? :)

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Jakie pozytywne zdjęcia. Super miesiąc za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pomadka z pierwszego zdjęcia oraz sweterek pasteLOVY <3
    dzidziuś słodziak <3 widzę tatuś cyka pełna zdjęć, tak jak mój z naszą małą :) hehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjecia. Bije z nich tyle pozytywnych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna rodzinka, aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne i ciepłe zdjęcia, co tu dużo mówić ;)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger