poniedziałek, 16 października 2017

"Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem" - książkowy post.

Hej!

Mało mam czasu, oj mało....tym bardziej na czytanie. Szkoda że doba jest taka krótka ;)
Do porannej kawy - chociaż dwie strony. Podczas spaceru z maluchem - siadam na placu zabaw i czytam...no ale jak wózek stoi w miejscu to i spać się dziecku odechciewa ;) Wieczorem - marzę tylko o tym żeby się położyć i zasnąć ;) Czytać uwielbiam ale najbardziej uwielbiam mojego syna, któremu gotowa jestem poświęcić każdą sekundę. Ale, ale....ja nie o tym ;) Do rzeczy!

Przedstawiam Wam cztery propozycje książkowe, które zostały przeze mnie przeczytane w ostatnim czasie i które z czystym sercem polecam.

P.S. Czytanie rozwija, otwiera umysł, odpręża....czytajcie ludzie chociaż troszkę! ;)

A właśnie! W Biedronce można kupić książki po 9,99 zł! :p


Michał Wawrzyniak - Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem

Ok, ok....jeszcze jej do końca nie przeczytałam....niedawno trafiła w moje ręce ;) Ale jak już pisałam, bardzo lubię książki motywacyjne i uważam że każda warta jest przeczytania, a tę już prawie skończyłam więc się wypowiem! ;)
Książkę, o tym dość kontrowersyjnym tytule, znalazłam gdzieś na Instagramie. Przyznam że wcześniej nie znałam tego tytułu a tym bardziej autora. Zaczęłam pogłębiać swoją wiedzę ;) No ale ile osób, tyle opinii. Czytałam o tym że motywuje, że jest świetna ale również takie, że to dno które robi ludziom wodę z mózgu. Zatem postanowiłam sama się przekonać.
Wcale się nie zawiodłam! Autor porusza kwestie rozwoju osobistego, książkę czyta się łatwo i przyjemnie, ponieważ pisana jest prostym językiem bez zbędnej, naukowej paplaniny. Mówi o tym jak się rozwijać, jak walczyć ze swoimi słabościami, jak sięgać wyżej.  Ja tego potrzebuje! Potrzebuje kopa i takiego pozytywnego kopa otrzymałam! :) POLECAM!

"Weź pełną odpowiedzialność za siebie, swoje życie oraz to czego doświadczasz..." 






 
Pat Mesiti - Zbudź się do marzeń

Czy ja  już o niej nie wspominałam w poprzednich postach? Bożę skąd te dziury w głowie ;) Ale nawet jeśli....to przypominam że taka istnieje i warto po nią sięgnąć! Ja posiadam wydanie z roku 1994...ktoś sprzedawał na OLX...no aż żal było nie kupić ;) Ale co z tego że wydanie stare skoro priorytety nie zmieniają się przez wieki...każdy marzy o tym by być szczęśliwym! Ta książka pokazuje nam na czym w życiu się skupić aby odnieść sukces zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym, jak się realizować i jak odnaleźć swoje marzenia. "Dlaczego nie mamy prowadzić lepszego życia rodzinnego? Dlaczego nie mamy mieć lepszej opinii o sobie, bardziej udanych stosunków z ludźmi...lepszego świata?" No właśnie, DLACZEGO? Zasługujesz przecież na wszystko co najlepsze!






Dorothy Koomson - Kobieta, którą kochał

Powieść obyczajowa z sensacyjnym wątkiem....wciągnęła mnie od pierwszych stron...
Idealny związek, idealne małżeństwo...ale czy aby na pewno? Para, w której życie wkracza osoba trzecia...NIEŻYJĄCA żona jednego z głównych bohaterów. Jakie tajemnice skrywa Jack? Co znajduje się w pamiętnikach nieżyjącej już Eve? Dreszczyk grozy i nie takie oczywiste zakończenie. PRZECZYTAJCIE KONIECZNIE!


Mari Jungstedt - Niewidzialny

Jedyny powód dla którego kupiłam gazetę "Party" - była w niej książka. Grzech nie kupić gazety z takim dodatkiem! ;) 
Przyznam że książka jest interesująca już od samego początku. Rzecz dzieje się na szwedzkiej wyspie gdzie doszło do brutalnego morderstwa kobiety. Wciągający kryminał, którego zwroty akcji trzymają w napięciu do samego końca. Więcej szczegółów nie zdradzę, przekonajcie się sami! Jest to tom 1 z całej serii na którą już poluje! POLECAM!


A Wy co aktualnie czytacie? Co możecie mi polecić? Piszcie w komentarzach!
Pozdrawiam!









8 komentarzy:

  1. Najbardziej przypadła mi do gustu druga propozycja :)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także w ostatnim czasie bardzo ciężko jest znaleźć czas na czytanie. A z tych książek druga chyba ciekawi mnie najbardziej :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za listę książek w najbliższym czasie na pewno coś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej z wymienionych pozycji, ale bardzo intrygują mnie "Kobieta, którą kochał" oraz "Niewidzialny". Będę miała je na uwadze!:-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytanie to świetny sposób na relaks. Skorzystałam z promocji w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie książka Dorothy Koomson - Kobieta, którą kochał :D koniecznie muszę ją dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i druga książka to zdecydowanie propozycje dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I "Niewidzialny" (ostatnio ciągnie mnie w stronę kryminałów)i "Kobieta, którą kochał" wydają się interesujące.
    A teraz czytam "Ślepnąc od świateł" Żulczyka. Mnie się podoba, ale to specyficzna lektura i pewnie nie każdemu przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger