sobota, 2 grudnia 2017

Mobile mix czyli listopad w zdjęciach!

Hmmmm....

Listopad był ciężkim miesiącem.
Zmiana pogody, "szarówa" za oknem, ogólne zmęczenie - to chyba spowodowało u mnie kiepskie samopoczucie. Czasem, chociażbym nie wiem jak mocno siebie motywowała, też opadam z sił i nie chce mi się NIC! Nie miałam ochoty robić zdjęć na bloga, nie miałam ochoty szukać inspiracji. Każdy z nas ma czasem "mniej mocy" ;)

Koniec marudzenia! Mam nadzieję że grudzień okaże się dla mnie bardziej łaskawy i da mi dużo siły do działania ;)

A poniżej misz_masz listopadowych fotek!

Miłego oglądania!

Zimowa kurtka - Goodlookin.pl

Woski yankee candle - świąteczny klimat w domu ;)
Do nabycia np. tutaj - yankeestore.pl

Krata zawsze spoko!


Home sweet home ;)


Spacerkiem po Łagowie :)

Uwielbiam wywołane zdjęcia, to takie posiadanie najlepszych chwil w zasięgu ręki...


Każdy potrzebuje trochę czułości ;)


30 dni bez słodyczy...do 10.12...owszem, trzymam się lecz jak narazie nie zmieniło to nic w moim życiu :p myślę że po 30 dniach wrócę do tych przyjemności :p

Krata, krata!

Moi Panowie ;)

Różowy odcień na włosach uzyskałam dzięki płukance Cameleo. Kolor schodzi po kilku myciach.

#autumnoutfit
Sznurowane body od eButik.pl

Ruda miłość!


Ostatnio bardzo się polubiliśmy! Pomadka Bell Chillout nr 05 👍


Klika zrzutów ekranu - czyli co wpadło mi w oko ;)

Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać takie mixy zdjęć na blogach!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mixy są bardzo fajne. Lubię je oglądać, bo to fajna alternatywa dla tradycyjnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygladasz <3 bardzo fajne fotki, można sie zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg! Piękny kombinezon! Kurteczka też niczego sobie :) Jeśli chodzi o paletę cieni Revolution to polecam z całego serca... wczoraj trafiłam na nią w sklepie i obdarzyłam ją od razu miłością, która jest najwidoczniej odwzajemniona, bo cienie pięknie prezentują się na moich oczach *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby grudzień był lepszy :) Tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :)nie mogę doczekać sięmix-u z grudnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mix, zawsze można się zainspirować
    Ps. Śliczny dzidziuś :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger