środa, 27 grudnia 2017

Święta, Święta i po Świętach! Moje dwie świąteczne stylizacje!

Dzień dobry!

Pojedzone? Czujecie się 5 kg cięższe? Ja również! ;) Ale co tam! Świąteczne kilogramy się nie liczą ;)

Dziś przychodzę do Was z z moimi dwoma świątecznymi outfitami!
Spódnica połączona z bluzką/bodami czyli klasycznie i elegancko :)

Jeśli chodzi o buty....zazwyczaj do wigilijnego stołu zasiadamy w ciepłych, wygodnych kapciuchach :p Jednak że w żaden sposób nie pasowały mi one do moich stylizacji ;)
Jeśli zasiadasz do wigilijnego stołu w szpilkach lub innym obuwiu - szanuję i podziwiam! :p

Aaaa! I koniecznie dajcie znać który zestaw podoba Wam się bardziej! :)

ENJOY :)

Bluzka - Selfieroom.pl












Do następnego! :)

16 komentarzy:

  1. Druga stylizacja spodobała mi się bardziej <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni zestaw podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy zestaw skradł moje serce, chociaż jestem zwolennikiem ciepłych sweterków

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja z pazurkiem, natomiast druga na elegancko! <3 Fajnie, fajnie, bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. druga stylizacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka w gwiazdki prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała stylizacja bardzo mi się podoba :) Taką bluzkę to sama z chęcią bym sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylizacje, druga podoba mi się bardziej ja czuję się 10 kg cięższa. a Twoja figura jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, druga mi się bardziej podoba :)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. obydwie stylizacje są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjjjj chyba nie potrafiłabym się zdecydować, która stylizacja jest bliższa memu sercu, bo jedna i druga jest fantastyczna <3
    Ta bluzka w gwiazdki jest przepiękna ajććć <3

    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego sylwestra kochana :):*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga bardziej przypadła mi do gustu, ale gdyby w pierwszej założyć inne buty, mogłaby podbić moje serce ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te buty z pierwszej stylizacji. Uwielbiam takie. :D
    (I należę do tych dziwnych osób, które siadają do kolacji wigilijnej w szpilkach, ale to dlatego, że przez resztę roku z reguły ich nie noszę :P )

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger