wtorek, 30 stycznia 2018

Olej z róży japońskiej od BIOETIQ - piękno tkwi w naturze!

Witajcie!

Jakiś czas temu, pokazywałam Wam mój nowy, pielęgnacyjny nabytek który działa cuda - balsam do ciała od marki BIOETIQ. ( DLA PRZYPOMNIENIA: http://oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com/2018/01/pielegnacja-z-bioetiq-z-miosci-do-natury.html).

Dziś chciałabym Wam przedstawić kolejny produkt tej marki, a mianowicie olej z róży japońskiej. 



Czy jeden kosmetyk, może być używany do twarzy, ciała, paznokci i włosów? 
Czy to, co pomoże naszym włosom nie zaszkodzi naszej skórze?
Czy taki kosmetyk jest w 1oo % bezpieczny?

Paczka z olejem dotarła do mnie już jakiś czas temu. Oczywiście od razu zaczęłam go testować! Dziś wraz z balsamem którego używam każdego ranka, dumnie prezentują się na mojej łazienkowej półce. 

Już tłumaczę i objaśniam skąd wziął się u mnie taki zachwyt!

BIOETIQ (www.bioetiq.com) to marka która powstała  z troski o naturalną pielęgnację naszego ciała. Dziś tak ciężko o kosmetyki które nie zawierają "ulepszaczy". Sztuczne barwniki, parabeny i inne "cuda" - tego należy się zdecydowanie wystrzegać.
Jeśli dociera do mnie produkt bezzapachowy i W 100 % NATURALNY to wiem doskonale że przyniesie skórze i włosom same korzyści i z pewnością im nie zaszkodzi.



Czy u mnie się sprawdził?
Przede wszystkim skupiłam się na moich włosach oraz dłoniach. Wcierałam olej zarówno w suche końce moich włosów jak i w moje przesuszone od zimna i mrozu ręce. 

Jeśli chodzi o włosy, zauważyłam że stały się bardziej wygładzone, a końcówki włosów mniej rozdwojone. Być może jest to również zasługa tego, że postanowiłam zrezygnować na jakiś czas z farbowania (aby włosy odżyły) ale wiem, że olej z róży japońskiej ma w tym również swój ogromny udział. Wystarczy dosłownie odrobina oleju na końcówki po każdym myciu (bez spłukiwania), a różnica jest ogromna. Włosy podczas suszenia nie "puszą się" i nie elektryzują. Przyznam że pierwszy raz nałożyłam za dużo produktu i włosy wydawały się przetłuszczone. ODROBINĘ! TYCI, TYCI WYSTARCZY! ;)

Dłonie smarowałam kilka razy dziennie. Może to za dużo ale za każdym razem gdy na moim horyzoncie pojawiał się olejek - no musiałam chociaż troszeczkę! ;) Ba! Nie tylko ja! Również mój mąż się na niego pokusił i używał jak kremu do rąk! Daje świetne uczucie nawilżenia, a sucha skóra stała się napięta i elastyczna.

Olej jest bardzo wydajny co również jest jego ogromnym atutem. To moja pierwsza ale zapewne nie ostatnia buteleczka!



Pojemność: 30 ml
Cena: 29,90 zł
Do kupienia tutaj - KLIK


Reasumując - ja i olej z róży japońskiej od BIOETIQ (www.bioetiq.com) bardzo się polubiliśmy! Ale ja wiedziałam że tak będzie! Bo miłością do balsamu tej marki pałam już od miesięcy :) 

Jeśli gdzieś na sklepowej półce znajdziesz produkty tej marki to bierz śmiało! To wyjdzie Ci tylko na dobre! :)



Czy używałyście kosmetyków tej marki?
Jakich Wy produktów używacie do włosów i ciała?
Co możecie polecić?
Dajcie znać w komentarzu! :)

Do następnego!

17 komentarzy:

  1. Chciałabym kiedyś przetestować ten produkt bo nigdy o nim nie słyszałam ;) ale wygląda na godnego uwagi ;)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię naturalne oleje, z róży japońskiej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie znam tej marki ale zapowiada się obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kiedyś olejku różanego, ale z innej firmy i nie była to róża japońska. Może się skuszę go wypróbować, jestem ciekawa jakby sprawdził się na skórze twarzy;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale brzmi interesująco. Na pewno przypomnę sobie ten wpis, gdy zobaczę produkty tej marki gdzieś w sklepie :)
    www.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Różane kosmetyki mi służą, wiec pewnie ten tez by sie sprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. slyszalam, ze ogolnie kosmetyki z wyciagu rozy sa bardzo dobre wiec moze pokusze sie sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że końcówki są mniej rozdwojone. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mam problem z rozdwojonymi końcówkami, czyli to coś dla mnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego kosmetyku! Ale zapowiada się bardzo ciekawie

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę! Jestem miłe zaskoczona! Chyba sie skuszę ♥️ Bardzo rzetelna recenzja 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że będę miała okazję go przetestować, bardzo mnie zainteresował i używała bym go z myślą o włosach :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubie tego typu olejki. myślę, że z tym produktem polubiłabym się bardzo dobrze ;)
    buziaki
    pozdrawiam
    Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie przetestuję :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam olejki ;)
    zapraszam do mnie mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger