piątek, 30 marca 2018

Subtelna biżuteria od SOTHO.PL

Dzień dobry!

Co tam u Was Kochani? Ja cały czas obiecuję sobie, że zwolnię troszkę tempo...a wychodzi jak zawsze. Jestem bez przerwy na pełnych obrotach :)

Dziś porozmawiamy o dodatkach do naszych stylizacji! :)
Bo przecież to te wszystkie drobne detale zamykają naszą stylizację w jedną całość, prawda? Super torebka, modne okulary, ciekawy zegarek? To także, natomiast ja chciałabym skupić się dziś na biżuterii!

Która z Was nie lubi gdy coś tam się błyszczy i świeci? ;) Baby to już są takie sroczki, co zrobisz ;) Kolczyki, łańcuszek, bransoletka...
No właśnie! Bransoletka! Tego mi brakowało! Subtelny element każdego outfitu. 

Natrafiłam na stronę SOTHO.PL i wybrałam dla siebie delikatną, piękną bransoletkę, z koniczynką aby przynosiła mi szczęście, a co! ;) Mam nadzieję że tak właśnie będzie :) 

Strona oferuje ogromny wybór biżuterii damskiej, męskiej oraz dziecięcej. 
Kolczyki, łańcuszki, bransoletki, chokery....asortyment jest bardzo duży. 
A może łańcuszek z Twoim znakiem zodiaku, z ustami, księżycem, kameleonem, tukanem czy baletnicą? A bardzo proszę! Wszystko możecie znaleźć na stronie ;)
Uwielbiam biżuterię minimalistyczną, która pięknie podkreśla kobiece piękno. 

Ps. Przy zapisie do newslettera otrzymacie 10 % rabatu na zakupy także zachęcam :)


Link do bransoletki którą wybrałam dla siebie - KLIK

Do kompletu jest jeszcze łańcuszek...i przyznam, że mam na niego wielką ochotę :p

www.sotho.pl






Czy lubicie taki minimalizm?
Jak Wam się podoba ta bransoletka?
Dajcie oczywiście znać! :)

Do następnego!
Ściskam!





48 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka kochana! Chociaż ja bym chyba wybrała biżuterię w kolorze srebrnym :)

    http://www.spiked-soul.pl/2018/03/annabelle-minerals-mineral-foundation.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie www.sotho.pl znajdziesz również srebrną! Od wyboru do koloru! ;)

      Usuń
  2. UwielUwielbiam minimalizm

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota jest najpiękniejsza, urzekająca.
    ps. ładny tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...to taki prezent ode mnie dla siebie po urodzeniu synka ;)

      Usuń
  4. Ale urocza bransoletka ! Na codzień nosze Pandorę i złoty zegarek , ale właśnie marzy mi się jeszcze coś takiego delikatnego... Piękna! :) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że bransoletka śliczna 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo, że za bransoletkami nie przepadam to ta bardzo mi się podoba! *.* koniczynka to świetny wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudowna <3 zakochałam się w niej i na pewno wpadnę na stronę poszukać czegoś dla ciebie ;) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bransoletka! :)


    Pozdrawiam ciepło :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam srebrną bransoletkę tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka jest prześliczna! Jest urocza, minimalistyczna i bardzo kobieca :) Pozdrawiam cieplutko :*

    zuzannadul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio wygrałam dwie bransoletki w blogowym konkursie. Jedna jest dość duża, a druga w Twoim stylu, minimalistyczna, srebrna z motylkami. To się pochwaliłam ;) Twoja również ładna, pasuje Ci ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super bransoletka i tatuaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, prosiłaś na mojej stronie bbewitchedd90.blogspot.com o link do nowego bloga - otóż to on: www.vaibewitched.wordpress.com. Zapraszam! (To już mój drugi komentarz u Ciebie pod tym postem). ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wpadnę do Ciebie z przyjemnością! :)

      Usuń
  14. Mam jeden naszyjnik z Sotho i przepiękny jest noszę go codziennie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza jest ta bransoletka!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękny tatuaż, który idealnie pasuje do bransoletki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka subtelna biżuteria, to jest coś co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta marka przewinęła mi się już gdzieś na Instagramie! Bardzo podoba mi się ich biżuteria - kocham taki subtelny minimalizm :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna i subtelna :) tez takie ostatnio lubie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletka jest piękna *.* A minimalizm zawsze się sprawdza :)
    Pozdrawiam oraz życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna! Ja lubię delikatną biżuterię, ale akurat nie bransoletki, bo wiecznie je gubie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bransoletka, wygląda naprawdę ciekawie ;) Chetnie sama bym taką założyła. Masz super tatuaż!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna bransoletka <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam minimalizm w biżuterii 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeglądałam kiedyś asortyment tego sklepu i mają naprawdę świetną kolekcję. Przepiękną masz bransoletkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielabiam bransoletki, a ten typ biżuterii jest zdecydowanie w moim typie ;) mega!

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzeba przyznać, że bizuteria rzeczywiście jest elegancka, ale osobiście jeśli chodzi o kupno takich dodatków jak kolczyki to ja lubie bardzo ofertę sklepu Pakamera. Moim zdaniemm ają bardzo duży i ciekawy wybór, a do tego także korzystne ceny. Uważam, że ich oferta wam równiez by sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  28. Biżuteria super ale jaki tatuaż! fajnie by wyglądały do niego pierścionki srebrne z naturalnymi szafirami ciemno niebieskimi, już to widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna bransoletka! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też w sumie preferuje srebro. Kto co lubi. Fajne propozycje biżuterii także można znaleźć na https://dorotakos.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też jestem zwolenniczką delikatnej biżuterii, a tego typu Bransoletki to świetne rozwiązanie. Sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo piękna i delikatna bransoletka. Celebrytki są ostatnio bardzo modne.
    https://www.jubilersezam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. No muszę przyznać, że prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie to wszystko wygląda! Jestem zachwycona, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wykonane, na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałbym Wam polecić stronę https://www.blingart.pl/ , na której znajdziecie fantastyczny sklep z biżuterią męską oraz damską. Ich oferta jest bardzo rozbudowana, więc każdy zainteresowany na pewno znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tego co kojarzę, to ich biżuterię można kupić nawet poprzez https://www.pakamera.pl :) Ja akurat zdecydowałam się na coś innego, ale ta jest równie piękna.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger