środa, 11 kwietnia 2018

Pastelowa sukienka od pakuten.pl

Witajcie!

Pamiętacie walentynkowy look, z czerwoną sukienką od pakuten.pl? :)
Jeśli nie, odsyłam Was do wpisu: http://oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com/2018/02/walentynkowy-look-czerwona-sukienka-z.html

Tym razem, zdecydowałam się na sukienkę od pakuten.pl, która jest idealna na wiosnę! Jako że uwielbiam pastele, ten kolor jest dla mnie strzałem w 10! Pudrowego, cukierkowego różu nigdy dość! ;) Bardzo wygodna i przewiewna, nie krępująca ruchów. O to chodzi! Bardzo chciałam ubrać ją na Święta Wielkanocne, niestety - pogoda zdecydowanie pokrzyżowała moje plany ;)

Oczywiście miałam problem z wyborem - asortyment sklepu jest ogromny! Z resztą zobaczcie sami! :)



Sukienkę możecie kupić tutaj - KLIK
www.pakuten.pl






DAJCIE ZNAĆ JAK WAM SIĘ PODOBA!
ENJOY!

ZAPRASZAM NA IG: joanna_majj




30 komentarzy:

  1. Genialna i mega urocza sukienka. Piękne zdjęcia, dodają tej uroczej sukience "pazura". Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ta stylizacja jest idealna na taką pogodę. Ślicznie leży na Tobie na sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i ten kolor😍idealna na wiosne 🤗swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziewczeca. Gdyby miała takie nogi od razu bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz co powiedział mi mój mąż robiąc mi zdjęcia? "Kurde! Masz matka te nogi jeszcze" ;p Jeszcze....hehe ;)

      Usuń
  5. Idealna na wiosenne spacery. Piekna jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna sukienka, pudrowy róż zawsze jest piękny. Świetne też te szpilki. Całość bardzo Ci pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz a nogi masz do nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka! Muszę zajrzeć chyba na te stronkę, może znajdę coś dla siebie :) Swietna stylizacja, taka delikatna , idealna na wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda na Tobie ta sukienka. Świetnie pasuje Ci do motywu kwiatu na ręce. Pozdrawiam serdecznie, artoflife

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna ta sukienka. ja jednak widziałabym ją w stylizacji nieco bardziej sportowej z jakimis fajnymi conversami... oczywiscie wszystko to kwestia gustu ;) po prostu siebie nie lubie w szpilkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że miałam taką myśl aby zrobić ją w dwóch odsłonach? Na sportowo i elegancko...widzę że myślimy podobnie :D Będzie ciepło to obiecuję że założę do niej trampeczki ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładna sukienka. Idealna na tą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka :) wyglądasz bajecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna I mega kobieca sukienka I na dodatek modelka również.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam z Pakuten w takim samym kolorze koszulę i jestem bardzo zadowolona. Pięknie wyglądasz w tej kiecce ;)
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw a nogi tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna sukienka,lecz jednak wolę żywsze kolorki 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna, kobieca i subtelna sukienka !:) Bardzo mi się podoba zarówno kolor jak i krój. I genialne zdjęcia! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kobieca stylizacja-masz przepiękne dłuuuugie nogi😍
    Cudownie wyglądasz😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna sesja, ładna sukienka, najbardziej szpilki wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory. Uwielbiam klasyczne cieliste szpilki do sukienek! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna! Sama szukam jakieś sukienki może zajrzę na stronę?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz. A sukieneczka bardzo dziewczęca i wiosenna! Uwielbiam ten kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czadowa. Zawsze bałam się zamawiać na tej stronie, bo opinie były różne, ale po tej sukience widzę, że nie ma się co bac :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna sukienka. Szukam takiej na wiosenne wieczory..

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sukieneczka, mój ulubiony kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger