piątek, 18 maja 2018

Summer Whislist / Letnia lista życzeń ZAFUL!

Hejo!

Gotowi na lato? Może szukacie dla siebie niedrogiego stroju kąpielowego, szortów, zwiewnych sukienek czy ciekawych, letnich dodatków? Jeśli tak, odsyłam Was na stronę ZAFUL , gdzie z pewnością znajdziecie coś dla siebie! 

Poniżej kilka perełek które wpadły mi w oko! :)

Białe sukienki <3


1. KLIK                                                 
2. KLIK                                                     
3. KLIK

Stroje kąpielowe <3


       1. KLIK        
2. KLIK 
3. KLIK

Black&White



                                                1. KLIK                                                 
2. KLIK 
3. KLIK

 Te i inne ubrania możecie znaleźć na stronie www.zaful.com      
To tylko mała część z ogromnego asortymentu jaki oferuje sklep. 
Odsyłam Was na stronę!

Dajcie znać co spodobało Wam się najbardziej!

Buziaki! :)        

22 komentarze:

  1. Wszystkie ubrania są bardzo fajne. Pierwszy strój kąpielowy najbardziej mi się podoba. Idealny na zbliżające się wakacje:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurka wodna, nie mam figury na takie ładne kroje, a biały niestety odpada, bo jestem zdolna :D Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś bym sobie na pewno wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienki i topiki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobała mi się pierwsza sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białe sukienki są świetne przy opaleniźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe sukieneczki przepiękne >3

    OdpowiedzUsuń
  9. Trwa moda na białe sukienki, więc Twoje propozycje są trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty w paski wyglądają bosko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty w paski wyglądają bosko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie zestawienie black & white :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne propozycje! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te białe sukienki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te topy i pierwsza biała sukienka super! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna lista :) Ostatnio właśnie zamówiłam ten pierwszy top.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne mają rzeczy na zaful!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestawienie bardzo fajne. Zawsze się jednak obawiam zakupów z takich stron, nie jestem przekonana do jakości tych ubrań. Czy już coś od nich zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na zamówienie od nich, mam nadzieję że niedługo do mnie dotrze :) dam wtedy znać co i jak ;) zamówiłam nawet strój kąpielowy ale boję się tej chińskiej rozmiarowki ;)

      Usuń
  19. aaa :) super wpis :) te stroje kąpielowe są cudowne !

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger