czwartek, 15 listopada 2018

Produkty do makijażu od Lirene


Aaaaaachhhh....dużo tego, prawda? Ale mam nadzieję że nadążacie i jesteście na bieżąco ;) Z marką Lirene poznaliśmy się bliżej przy okazji testowania produktów do pielęgnacji...sporo tego było prawda? Pamiętacie? Mam nadzieję że tak! Dzisiaj przyszedł czas na kilka produktów do makijażu. Przechodzę zatem do sedna, ponieważ mam dla Was naprawdę ciekawe produkty. 


Na fluid matująco - wygładzający City Matt, miałam "chrapkę" już od dawna. W opakowaniu z wygodną pompką znajduje się 30 ml produktu. Wybrałam dla siebie kolor 204 Naturalny. Początkowo miałam obawy że może być za ciemny, jednakże myślę że wstrzeliłam się idealnie. Pierwsze wrażenie to zapach, o którym wspominałam Wam już na moim Instastory (joanna_majj). Piękny! Konsystencję oceniam na dosyć gęstą, natomiast nie trzeba nakładać go wiele aby pokryć całą twarz. Rozprowadzam go pędzlem, natomiast producent na swojej stronie zaleca aby robić to po prostu palcami. Dlaczego? Nie wiem, mi jest zdecydowanie wygodniej. Po aplikacji uzyskujemy bardzo naturalny rezultat, bez efektu maski. Krycie jest również świetne, a matowy efekt utrzymuje się ok. 6 h. Jeden z moich ulubionych podkładów na co dzień, który zdecydowanie polecam. 

klik 


Bardzo lubię rozświetlacze...to taka "kropka nad i" przy każdym moim makijażu...nawet na co dzień. Buzia wygląda wtedy na świeżą i wypoczętą. Rozświetlacz Shiny Touch do twarzy i oczu to kompozycja kilku odcieni, odpowiednich zarówno do twarzy jak i oczu. Efekt glov oczywiście można stopniować...im więcej tym większe rozświetlenie. Lśniące drobinki nie osypują się i efekt trzyma się przez kilka godzin. To zdecydowanie chłodny odcień, z którym nie każdy się polubi, natomiast mi przypadł do gustu. Oczywiście nie używam konkretnego odcienia z paletki, za każdym razem mieszam wszystkie kolory na raz. Używam go przede wszystkim na szczyty kości policzkowych.





Ostatnim produktem jakich chce Wam dzisiaj pokazać, jest mineralny puder matujący do twarzy. Nie wiem dlaczego ale używam go tylko z powyższym podkładem od Lirene...jakoś spodobał mi się ten duet - dają razem naprawdę matowe wykończenie ;) Do wyboru, na stronie marki, macie kilka dostępnych odcieni, natomiast ja dla świętego spokoju, wybrałam dla siebie numer 01 - transparentny. Żeby potem nie było...że za ciemny, że za jasny....itp., itd. ;) Puder odpowiedni jest do każdego rodzaju cery. Tutaj znów spotykamy się z pięknym zapachem! Mimo, że zawiera w sobie maleńkie drobinki brokatu, to efekt jest "nienachalny" i naturalny. Plus również za to że nie osypuje się i nie osadza w załamaniach (absolutnie nie w zmarszczkach ;p). 

klik 





Czy używacie produktów Lirene do makijażu? Które możecie mi jeszcze polecić? Czekam na Wasze opinie! 

pozdrawiam,
Joanna


23 komentarze:

  1. Miałam raz podkład tej firmy jednak nie przypadł mi do gustu :/ Kosmetyki wydają się bardzo fajne :) Myślę, że dam tej firmie jeszcze jedną szansę ;) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że jeśli chodzi o tę firmę to jeszcze nic nigdy z niej nie miałam 🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. Lirene City Matt jest genialny, używam go od wielu lat i nie zamieniłabym na inny, "zgraliśmy się" idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam rozświetlacz, ale szału nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę zobaczyć ten podkład, bo bardzo mi się podoba efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten podkład wydaje się być bardzo interesujący i z miłą chęcią go zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez wiele lat to właśnie podkłady matujące z lirene były moimi must have. Do tej pory nie wiem czy znalazłam lepszy w takiej formie 🤔

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się ten rozświetlacz podoba, chłodne odcienie też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty marki Lirene towarzyszą mi już od bardzo dawna, zarówno kolorówka, jak i produkty do pielęgnacji fajnie się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sama jeszcze nigdy nie miałam nic z Lirene, jednak chętnie bym wypróbowała ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków, chociaż po te firmę sięgam bardzo chętnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Póki co Lirene najbardziej cenie za produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. W kwestii makijażowej miałam jedynie bazę i sprawdziła się pół na pół.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś stosowałam ich kosmetyki kolorowe, teraz moja skóra woli produkty dedykowane cerom dojrzałym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fluid matujący, to zdecydowanie coś dla mnie, ładny kolorek:)
    Jeśli chodzi o markę lirene to nie testowałam żadnego od nich produktu kosmetycznego, ale fluid na pewno zakupię!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty tej firmy były chyba pierwszymi kosmetykami do makijażu jakie kupiłam świadomie sama. Mam do nich ogromny sentyment!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze tych produktów, ale markę lubie szczególnie za pielęgnacje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze chciałam wypróbować ich kolorówke! Chyba w koncu musze sie skusic.

    OdpowiedzUsuń
  19. Po ten puder z przyjemnością sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś ich podkład, mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten podkład znam, naprawdę świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam rozświetlacz, ale jakoś się z nim nie polubiłam :) Za to puder bardzo lubiłam za to miękkie wykończenie, niestety zirytował mnie jak trafiłam na większe skupisko drobinek :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten podkład za mną chodzi. A rozświetlacze są przepiękne 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger