czwartek, 20 grudnia 2018

Pielęgnacja twarzy z marką LAMBRE


Nie wiem czy marka LAMBRE jest Wam znana ale jeśli nie, to z przyjemnością zapraszam Was na dzisiejszy post. Przyznam że ja z produktami tej marki miałam do czynienia po raz pierwszy. Może coś mnie ominęło i może Wam znana jest bardzo dobrze? :)

LAMBRE to firma francuska, posiadająca w ofercie produkty do pielęgnacji twarzy jak i makijażu. Ale nie tylko. Możecie znaleźć tam szeroki asortyment perfum czy mgiełek do ciała. Z jej powstaniem wiąże się piękna historia którą polecam Wam przeczytać (lambre.eu). Prawda to czy nie, opowieść bardzo ładna! :p  

Wybrałam dla siebie klika kosmetyków aby sprawdzić "co w trawie piszczy" i czy produkty przypadną mi w ogóle do gustu. Dziś skupimy się na produktach do pielęgnacji twarzy, natomiast w dniu jutrzejszym pojawi się post z produktami do makijażu! Zatem bądźcie czujni! ;p



Jak mogliście zauważyć jakiś czas temu na moim Instagramie (joanna_majj), wybrałam dla siebie pielęgnacyjny duet: ochronny krem do twarzy z filtrem oraz czarną maskę. Zacznę od ochronnego kremu Anti+Pollution , gdyż to on stanowił przez kilka tygodni moją podstawę w codziennej pielęgnacji.  Z racji tego, że kremów z filtrem powinno się używać przez cały rok, stwierdziłam że ten będzie idealny na te porę roku. Zawiera filtr SPF 15, który ma chronić skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV, zanieczyszczeniami środowiska oraz działaniem wolnych rodników.  Czy tak faktycznie jest? Czy krem mnie "ochronił" tego nie wiem...bo skąd? Ale mam ogromną nadzieję że tak właśnie jest. Jeśli chodzi o samo używanie tego produktu, to jest to dla mnie czysta przyjemność. JEST, gdyż krem jeszcze się nie skończył...a nawet zostało go całkiem sporo! Plus za wydajność :) Krem nie jest tłusty i szybko się wchłania. Mimo że mam wrażliwą skórę to zupełnie jej nie podrażnił. Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych podczas stosowania. Nabrałam na niego "ochoty" po przeczytaniu książki "Sekrety urody Koreanek", gdzie napisane jest, że dzięki używaniu kremu z filtrem na co dzień, możemy mieć dwa razy mniej zmarszczek...a jak wiadomo lepiej chronić się za w czasu ;)

Możecie kupić go tutaj - klik 



Do czarnej maski (zupełnie innej marki), stałam się uprzedzona w momencie, gdy przyszło mi zdjąć ją z twarzy...Bożeeeeee.....co to była za masakra....ból, pot i łzy ;p Powiedziałam sobie że nigdy więcej. Natomiast z racji tego, że czarne maski znane są ze swoich oczyszczających właściwości, dałam im jeszcze jedną szansę.  To również z jej "cudownego" działania korzysta wiele Koreanek i to właśnie dzięki nim, czarna maska rozpowszechniła się w Europie. Czarne maski działają mocniej niż inne maseczki, dlatego zaleca się jej używanie jedynie raz w tygodniu. Za pierwszym razem położyłam ją tylko na samym nosie. Radzę nakładać pędzlem do tego przeznaczonym, gdyż brudzi ręce i trochę ciężko je później domyć.  Nakłada się łatwo, a po 15 minutach (gdy już zastygnie na dobre) można ją zdjąć. Z nosa zeszła bez problemu, gdy nałożyłam ją na całą twarz to ściągało się trochę ciężej, lecz bez zbędnego dramatu ;) Zdecydowanie lepiej niż za pierwszym razem...
W momencie ściągania maski, pozbywamy się zaskórników i oczyszczamy pory. Efekt za pierwszym razem jest widoczny delikatnie, natomiast systematyczne używanie maski od LAMBRE powinno "załatwić sprawę" :)

Do kupienia tutaj: klik


Reasumują, duet od LAMBRE okazał się bardzo sypatyczny w użytkowaniu.  Nie zauważając żadnych skutków ubocznych mogę spokojnie Wam go polecić. Odsyłam Was zatem na stronę LAMBRE - klik!

Pozdrawiam, 
Joanna 

24 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe produkty. Sądzie że i ja kiedyś się skuszę na tą markę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej marce. Chętnie się skuszę na jakiś produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ta markę i mam kilka ich produktów 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać że mam wielką ochotę na tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż wstyd się przyznać, że jeszcze nic od nich nie testowałam na swojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej marki, ale brzmi interesująco, więc chętnie wypróbuję w najbliższym czasie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnei ostatnio widziałam reklamę tych produktów i szukałam rzetelnych recenzji blogerów na ich temat. Fajnie ze o tym piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tej marki świetny peeling oraz perfumy, naprawdę fajnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tej czarnej maski =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, ale chętnie ją sobie przetestuję...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię właśnie takie maski czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie czarne maski uwielbiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Za czarnymi maskami to nie przepadam ale może ta przypadła by mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej marki jeszcze nie znam! Muszę nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarne maski są świetne, a nawet dla ich efektu da się znieść ból ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam bardzo dawno temu kilka kosmetyków tej marki i miło je wspominam :) najbardziej w pamięci utkwił mi krem w takim fajnym, kwiecistym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tej marce słyszę po raz pierwszy, jednak jej kosmetyki wydają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzieś ostatnio rzuciła mi się w oczy reklama tej marki i już wtedy pomyślałam sobie, że będę musiała się jej przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze, że logo marki gdzieś kiedyś mi mignęło, jednak pierwszy raz słyszę o produktach tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tą markę i bardzo lubię ich asortyment!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam ale zaraz pobuszuje sobie na ich stronie. 😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie takie czarne maski. Mam podobną z innej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wszelakie nowości kosmetyczne. 😍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger