niedziela, 10 lutego 2019

Wyjątkowy prezent dla męża | mygiftdna.pl



Jak by nie patrzeć Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Po 12 latach związku z moim mężem pomysły na prezenty skończyły mi się już dawno. Było już wszystko! Zegarki, portfele, bielizna, perfumy i inne cuda. Od jakiegoś już czasu, na ten dzień nie kupujemy sobie zatem upominków, co nie znaczy że go nie celebrujemy. Oczywiście, wiele osób powie że miłość powinno się okazywać nie tylko w Walentynki i jest tutaj 100 % racji, jednakże dlaczego omijać to święto i udawać że go nie ma? Przecież to piękny dzień! :) My uczcimy go pyszną kolacją, dobrym filmem i nie sami ale w trójkę, z naszym synkiem, który jest przecież Miłością naszego życia! 


Przeglądając strony internetowe, wpadłam jednak na pewien pomysł, taki trochę niecny plan :p W tym roku kupię coś mężowi! A co, niech ma! :p Przy okazji jednak skorzystałam i ja ;) To się nazywa "upiec dwie pieczenie na jednym ogniu"...czy jakoś tak ;p 
Na stronie www.mygiftdna.pl znalazłam przepiękne, personalizowane poduszki. Stwierdziłam oczywiście, że w mojej sypialni będą wyglądać idealnie ;) Tym bardziej, że potrzebowaliśmy poduszek nie tylko do dekoracji ale także "pod głowę" (nie musimy "dusić" naszych poduszek do spania ;)). A że Walentynki były świetną okazją do ich zakupu, nie wahałam się ani chwili. 

Modele które wybrałam dla nas, możecie kupić tutaj - klik.  

Jest to zestaw dwóch sztuk, jednakże możecie kupić tylko jedną, z różnego rodzaju napisami. Ja trochę przekornie i dla żartu wybrałam tekst, który pokazuje kto w naszym domu ma ZAWSZE rację ;) 
Myślę że mąż był nie co zaskoczony takim prezentem ale z pewnością pozytywnie ;) A ja lubię go zaskakiwać :p


Być może pamiętacie moje pierwsze zamówienie z tego sklepu, gdzie kupiłam personalizowaną deskę do krojenia oraz pendriva. Wtedy się nie zawiodłam i wiedziałam że i tym razem mój zakup będzie udany. Deska jest używana przeze mnie stale w kuchni, myta milion razy i wcale nie straciła na jakości. Jeśli chodzi o  poduszki , mają wymiar 50 cm x 50 cm, wykonane są z bawełny z silikonowym wypełnieniem. Bałam się że mogą przyjść dwa "naleśniki", jednakże poduszki są pełne i puszyste. Z boku poszewki znajduje się zamek, więc w razie gdy się pobrudzą, można je wrzucić do pralki. Nie musimy się obawiać, że nadruk wyblaknie lub zniknie, gdyż dzięki innowacyjnym zastosowaniom, druki są niezwykle trwałe.  Jeśli chodzi o termin realizacji zamówienia to jest on błyskawiczny. Zamówienie zostaje wysłane tego samego dnia lub w dzień następny. 


Inne pomysły na Prezent Dla Męża można zobaczyć na stronie MyGiftDNA.pl . Polecam Wam zdecydowanie, gdyż znajdziecie tam bogatą, prezentową ofertę na każdą okazję. Jeśli czytają to Panowie, to nieskromnie przypominam, że niedługo zbliża się Dzień Kobiet, także odsyłam Was na stronę, gdzie z pewnością znajdziecie coś pięknego dla mamy, siostry czy dziewczyny. 

A czy Wy celebrujecie ten dzień w sposób szczególny? Kupujecie sobie jakies miłosne upominki? Jestem bardzo ciekawa! Dajcie znać w komentarzu pod postem!



pozdrawiam,
Joanna 



20 komentarzy:

  1. Jakie fajne poduszki :) Idealny prezent dla drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka rzeczy ze sklepu MyGiftDNA i uważam, że są naprawdę świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. my też nie obchodzimy tego święta, ale w tym sklepie zamówiłam mężowi super portfel;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadę swoim narzeczonym nie obchodzimy tego święta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę pięknie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze to coś innego, a prezent udany :) wspaniałych walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę co mogłabym podarować mojemu na walentynki 🤗🤔

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i praktyczny prezent. Sama chyba musze zainwestować w takie poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te poduszki. Ja sama uwielbiam szary kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udany komplet, na Walentynki prezent w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te poduszki to super pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest super alternatywa jaka ozdobą i dekoracja w sypialni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają te poduszki 😍 jak będę mieszkać z chłopakiem to na pewno takie kupię

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku podarowałam słodkości, ale w tamtym roku kupiłam właśnie poduszkę ze zdjęciami moimi i córki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na prezent i bardzo praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój niestety raczej by się nie ucieszył 😁

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger