piątek, 29 marca 2019

ZADBAJ O WŁOSY NA WIOSNĘ! KURACJA Z TRYCHOXIN!


O kuracji produktami marki Trychoxin już Wam pisałam. Pojawił się tutaj obszerny artykuł o tym, jak miesięczna kuracja produktami tej marki wpłynęła na moje włosy. A efekt był naprawdę świetny. Oczywiście takie kuracje co jakiś czas trzeba powtarzać, a wiadomo jak wyglądają włosy po zimie. Przesuszone, łamliwe i wypadające, aż prosiły się o dodatkowy zastrzyk "energii". Negatywny wpływ ma na nie również ciągłe farbowanie, a że ja farbuje swoje włosy na jasny blond, dlatego faktycznie dostały one nieźle w kość. Z przyjemnością zatem zafunduje swoim włosom tak dobrą kurację po raz kolejny.


W skład kuracji wchodzą 24 ampułki (które równają się miesięcznej kuracji, gdyż jedna ampułka starczy na dwie aplikacje). Każda aplikacja to 4,5 ml starannie dobranych substancji aktywnych, które działają trójfazowo. Po pierwsze (i jak dla mnie najważniejsze) hamują wypadanie włosów. Po drugie, przyśpieszają wzrost nowych włosków. Po trzecie, odżywiają je od nasady aż po same końce. Ampułki są wygodne w aplikacji, zawierają atomizer, który rozpyla na włosach delikatną mgiełkę.   Po 6 dniach stosowania należy zrobić sobie jeden dzień przerwy, a potem zaczynamy cykl od początku. Ja najpierw myje włosy szamponem Trychoxin, który jest uzupełnieniem kuracji, potem spryskuje włosy połową ampułki i preparat wmasowuje we włosy przez ok. 2-3 minuty. Świetne jest to, że nie obciąża on włosów, dlatego możemy stosować go zarówno rano jak i wieczorem. Produkty nie posiadają żadnego zapachu. 

Składniki aktywne zawarte w ampułkach:


Kwas oleanolowy – zmniejsza produkcję dihydrotestosteronu (DHT, DHT jest główną przyczyną utraty włosów) poprzez hamowanie 5-alfa-reduktazy.
Apigenina – zwiększa mikrokrążenie w skórze głowy, umożliwiając lepsze przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosa. 
Arginina – odżywia cebulki włosów, pozostawia włosy miękkie i wygładzone.
Biotyna – zawiera niezbędną dla włosów siarkę, wpływa na prawidłową kondycję skóry głowy , przywraca włosom połysk, miękkość, elastyczność.
Witamina PP – umożliwia optymalną gospodarkę wodną skóry głowy. Zapobiega wypadaniu włosów.
Vanillyl Butyl Ether – poprawia mikrokrążenie krwi poprzez rozszerzenie naczyń krwionośnych. Znacznie ułatwia dostarczanie substancji odżywczych do mieszków włosowych i zapewnia odpowiednie dotlenienie.
Peptide biotynylo-GHK – poprawia zakotwiczenie włosów dla lepszego „ukorzenienia” na skórze głowy. Spowalnia wypadanie włosów poprzez wydłużenie fazy anagenowej.

Ekstrakt z imbiru – łagodzi podrażnienia skóry głowy.

Widzicie jakie fajne pudełeczko? Nie dość że wygodne, to bardzo ładnie prezentuje się na łazienkowej półce ;)


Jeśli chodzi o szampon to jest on bezzapachowy. Opakowanie z pompką o pojemności 250 ml,  jest bardzo wygodne i ułatwia aplikację produktu. Niestety nie widzimy ile pozostało go w środku, gdyż butelka jest wykonana z grubego i nieprzeźroczystego plastiku. Szampon bardzo dobrze się pieni i dokładnie myje włosy. Mały minusik za to, że trochę je plącze, więc po jego aplikacji pozwalam sobie użyć jeszcze maski. Jest on uzupełnieniem kuracji, jednakże możecie również kupić same ampułki, wierzę że pomogą nawet solo!   


Kuracja przyniosła po raz kolejny naprawdę świetne efekty. Na szczotce włosów praktycznie nie widać. Oczywiście jeśli pojawiają się nawet pojedyncze włoski to nie panikuje. To rzecz zupełnie normalna. Włosy wyglądają na grubsze i zdrowsze. Polecam Wam zdecydowanie, szczególnie po zimie. Na wiosnę możesz cieszyć się naprawdę pięknymi włosami! 

Kurację możecie kupić tutaj - klik 

A wy, jak dbacie o swoje włosy na wiosnę?

pozdrawiam,
Joanna 


19 komentarzy:

  1. Dobrze, że kuracja przyniosła efekty. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi teraz włosy lecą po zimie, muszę wypróbować tę kurację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jakiś totalny koszmar. Wypadają całymi garściami i szukam jakiegos rozwiązania. Chyba spróbuje ten preparat i może uda się zatrzymać to paskudne wypadanie włosów!

      Usuń
  3. Wiele dobrego słyszałam o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie kusi ta kuracja chyba sprawie sobie prezent na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tej marki ale czytałam o tych produktach same dobre opinie. Ciekawe jak by się u mnie sprawdziły?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałoby mi się, moje włosy po zimie są w kiepskim stanie 🙈

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zaopatrzyć się w tę pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy są w koszmarnym stanie, więc chyba czas wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię bezzapachowe kosmetyki do włosów :) Mam wrażenie, że wtedy lepiej wpływają na pielęgnację, a nie tylko pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio tak mi wypadają włosy, że to chyba cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej kuracji co nie co, także o niej czytałam. Sama nie wiem, czy jestem gotowa na takie eksperymenty, ale spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam okazję testować kilka tych ampulek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tych produktach ale jeszcze nie używałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej kuracji nie miałam, ale o włosy warto dbać - to niepodważalny fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosy lecą mi zawsze po zimie i na jesień, zupełnie jak kotu. przydałaby mi się taka kuracja. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie niedawno skończyłam ten szampon, to bardzo dobra podstawa do całej włosowej kuracji na wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sprawdzić koniecznie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam same dobre opinie o tej kuracji👍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger