piątek, 19 lipca 2019

Coś się kończy, coś się zaczyna!

To ostatni mój wpis na tym blogu. Dlaczego?
Bo nadchodzi nowe! Lepsze! :)
Nie rezygnuje z blogowania...o nie nie! (Pozdrawiam wszystkich którzy liczyli że nadszedł mój kres) ;)
Przechodząc na własną domenę, wierzę że będę pisać jeszcze więcej, a Wy będziecie jeszcze chętniej tam zaglądać! 
majjstyle.pl  będzie stale poszerzał swój dorobek o wiele wartościowych treści! 

Nie będę się tu rozpisywać! Rozgośćcie się na majjstyle.pl i bądźcie razem ze mną! 



14 komentarzy:

  1. Napewno sprawdzę i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana wszystkiego dobrego! idę na nową domenę zatem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc widzimy sie na nowej doemenie :) Powodzenia!
    https://klaudia-kowalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że przechodzisz na własną domenę :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje w takim razie :)

    Ja w sumie bardziej teraz prowadzę instagrama, aniżeli bloga, talefon jakoś częściej jest pod ręką, niż laptop, którego zawsze musze odpalić, aby do wszystkich z blogosfery zaglądać.

    Pooza tym zauwazyłam, że ta nasza blogosfera to już nie jest to samo co kiedyś :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będę często zaglądąć na nową stronę! ;)
    Własna domena daje zapewne dużo satysfakcji, może kiedyś sama założę własną...
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Me encantó el post, Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo, ciekawa jestem, idę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger