piątek, 28 kwietnia 2017

Kolorowy zawrót głowy!

Dzień dobry!

Z przyjemnością chciałam pokazać Wam torebkę jaką udało mi się upolować w dniu wczorajszym!
Piękna, elegancka, pasuje zarówno do sportowego look`u jak i do szpilek na większe wyjścia.
W środku spokojnie można zmieścić to, co kobietom niezbędne!

Portfel, telefon, klucze, błyszczyk (a nawet dwa ;)) itp. itd. ;)

Prezentuje się naprawdę przepięknie.
Ja jestem zachwycona....a co najważniejsze, nie wydałam na nią majątku.

Cena: 69,99 zł.

Jak Wam się podoba?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger