niedziela, 28 maja 2017

Moja pielęgnacja z Ziaja

Hej!

Kilka dni przerwy w postach....a to dlatego że duchota i mocne słońce nie sprzyjają dobremu samopoczuciu przyszłych mam. A to dopiero początek ciepełka! ;) 
Ale, ale! nie można się poddawać i marudzić! Co to to nie! ;) Zdecydowanie wolę gdy za oknem świeci słońce (chociaż nie mogę teraz z niego korzystać ;)), niż pada ulewny deszcz! 
Właśnie piszę post w cieniu, na balkonie, popijam zieloną herbatę i jest mi....błogo :)

Ale....do brzegu! 
Dziś pokaże Wam, jakie kosmetyki z firmy Ziaja przypadły mi do gustu i jakich aktualnie używam.

Zaletą tej marki jest z pewnością niska cena produktów. Często słyszy się, że niska cena nie idzie w parze z jakością, chociaż w tym wypadku, nie do końca zgadzam się z tym stwierdzeniem.
Większość kosmetyków z tej firmy pozytywnie mnie zaskoczyło i nie mam zamiaru z nich rezygnować! :)



Po kolei!

1. Krem przeciw rozstępom mamma mia:

Normalna sprawa! Kobieta w ciąży musi o siebie dbać! Długo szukam, czytałam, zasięgałam opinii. Bo jeśli czegoś używasz, to chcesz osiągnąć pożądany efekt! Ale ile babeczek, tyle opinii! ;) Zdecydowałam w końcu na krem mamma mia....póki co jest super! 
Ma gęstą konsystencję, dzięki czemu jest bardzo wydajny, od ponad dwóch miesięcy korzystam z pierwszej zakupionej butelki, a produktu używam codziennie. Ładnie pachnie, delikatnie nawilża i szybko się wchłania. Nie zauważyłam na swoim ciele żadnych rozstępów, skóra jest sprężysta i gładka. Oby tak dalej! 
Cena: 22 PLN



2. Oliwkowe mleczko do ciała:

Mogę polecić z czystym sumieniem. Moja zazwyczaj sucha skóra, stała się naprawdę nawilżona. Nie pozostawia tłustej warstwy, bardzo ładnie pachnie. Używam go również jako kremu do rąk ;) Wbudowana pompka pozwala na szybką aplikację balsamu. No i przede wszystkim....wieeeeeelka butla za grosze! 
Cena: 11 PLN 





3. Bio - żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki:

Ten produkt, poleciła mi akurat moja mama. Niestety zarówno ona, jak i ja mamy problem z porannymi "workami" pod oczami jak i źle wyglądającymi sińcami. Używam go codziennie wieczorem i naprawdę widzę efekty! Nie uczula mnie ani nie podrażnia skóry. Przyjemnie chłodzi. A co najważniejsze, rano budzę się z praktycznie niewidocznymi obrzękami pod oczami. 
Cena: ok. 6 PLN



4. Krem do twarzy nagietek:

Co tu dużo mówić. Fajny, gęsty krem, dobrze sprawdza się pod makijażem. Zlikwidował suche plamki na czole i policzkach. Bardzo ładnie pachnie i dobrze nawilża. Dla mnie super! 
Cena: ok. 5 PLN




5. Maseczki do twarzy:

Do tej pory przetestowałam dwie: Maseczkę oczyszczającą z szarą glinką oraz maseczkę nawilżającą z glinką zieloną.
Naprawdę, bardzo dobre maseczki, po których cera jest świeża i nawilżona. Zmywanie przebiega bezproblemowo, ponieważ maska nie zasycha całkowicie na twarzy. Łatwo się rozprowadza. Jedna saszetka wystarcza mi na dwa razy :)
Cena: 1,99 PLN



Sklep internetowy: https://e-ziaja.com/pl/

Jakie jeszcze produkty tej marki możecie mi polecić?
Piszcie! Chętnie przetestuję i podzielę się z Wami moimi wrażeniami ;)
Uciekajcie korzystać z tak pięknej pogody a ja lecę coś upichcić.

Tymczasem pozdrawiam z pozycji mojego balkonu! :P


 
Aaaaaaaa!

Cudownego dnia Wam życzę!

2 komentarze:

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger