poniedziałek, 26 czerwca 2017

Kosmetyki Perfecta -hot or not?

Hej, Hej!

Zabrałam się do "roboty" i jest! Nowy post.... (sam się nie napisze ;))
Dzisiaj nie o "ciuszkach"!

Chciałabym wyrazić swoją opinię na temat trzech kosmetyków firmy Perfecta które ostatnio kupiłam. Bo gdzieś wypatrzyłam, bo gdzieś o nich przeczytałam, bo skusiła mnie cena...
Wywołały we mnie mieszane uczucia ale... po kolei!





1. Rewitalizujący żel micelarny - Skin Drink pomarańczowy:

Cena: 9,99 zł

Żel przeznaczony do demakijażu twarzy. O gęstej, "galaretowatej" konsystencji. Bardzo łagodnie oczyszcza skórę. Opakowanie z pompką zapewnia wygodną aplikację. No i ten zapach pomarańczy....po prostu obłędny! :) Po użyciu skóra twarzy jest odświeżona i naprawdę nawilżona.
Przy makijażu codziennym sprawdza się świetnie, natomiast mam pewne wątpliwości czy poradziłby sobie np. z mocnym makijażem wieczorowym (sprawdzę to na pewno ;)). Mimo wszystko grzech nie kupić za taką cenę.






2. Maseczka ampułka hialuronowa mezo nawilżenie:

Cena: 1,99 zł

Hmmm....czy faktycznie tak intensywnie nawilżająca jak napisano na opakowaniu? Nie koniecznie ;) Po użyciu i zmyciu nie czułam nic szczególnego...Jakbym nałożyła na twarz zwykły krem. W tej niskiej cenie wolę już maseczkę z Ziaji o której pisałam jakiś czas temu w swoich poprzednich postach. Plus za przyjemny zapach i wydajność. Starczyła mi na 3 aplikacje. Łatwo się zmywa. No i cena....nie zbankrutowałam ;) Maseczka niestety mi nie podpasowała.





3. Bodyfit - nawilżający mus do ciała:

Cena: 8,99 zł 

Kupiony w Biedronce ;)
O Jezu drogi jak on pięknie pachnie! Aż chce się jeść go łyżeczką :p
Balsam, mus o zapachu truskawek, bardzo delikatny, szybko się wchłania. Nie pozostawia na ciele uczucia lepkości. Daje mi fajne uczucie chłodzenia. Używam go codziennie wieczorem i muszę powiedzieć że naprawdę nawilża skórę! Świetny balsam za niską cenę! Lubię to!






Używałyście któregoś z tych kosmetyków?
Jakie produkty tej marki możecie polecić?
Czekam na Wasze opinie!

Do następnego!

Ściskam :)

8 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kosmetykami tej firmy. Kilka razy zdarzyło mi się kupić jakąś maseczkę od nich, ale żadna nie spełniła moich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Maseczka w tym wypadku okazała się jedną wielką pomyłką ;)

      Usuń
  2. A mnie ciekawi ten mus, choć rzadko kupuje kosmetyki tej firmy :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie używam kosmetyków tej firmy, ale moja mama lubi ich kremy do twarzy dla osób 60+ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem "za jakiś czas" trzeba będzie spróbować ;)

      Usuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger