sobota, 15 lipca 2017

Czuj się piękna na plaży! / Stroje kąpielowe na każdą figurę!

Siedzę przed ekranem komputera i czytam inne blogi....
Standardowo, połowa z nich zaczyna się od słów "pogoda za oknem jest taka i taka....". 

I dziś muszę tak właśnie napisać! (ojej, zaczęłam zdanie od "I" :p) 

Do rzeczy!

Chociaż pogoda za oknem jest DO NICZEGO, lata nie widać i nie zapowiada się na to żeby wyszło słońce, ja wychodząc naprzeciw, przedstawiam Wam moje propozycje strojów kąpielowych modnych w tym sezonie! Zarówno dla chudzinek jak i kobiet mających trochę więcej krągłości :)
Zarówno dla nastolatek jak i dla kobiet dojrzałych.
Kiedyś w końcu pogoda musi się poprawić i będziecie mogły wylegiwać się na plaży! 
A jak się wylegiwać to tylko w pięknym kostiumie ;)
Na pewno tęsknicie już za słońcem!  

Wszystkie stroje jakie znalazłam kosztują mniej niż 150 PLN.
(Jeśli uznacie że są za drogie - jasne, mogę dla Was znaleźć nawet takie za 20 zł...ale czy nie lepiej kupić droższy strój który posłuży nam nie tylko na jeden sezon?)

Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko!
Ja ostatnio zakochana jestem w strojach jednoczęściowych, bardzo modnych podczas tegorocznego lata!

Ściskam! 

Na początek, moją uwagę przykuł sklep Gewis Shop, gdzie znalazłam wiele przepięknych strojów. Ceny również są przystępne więc zajrzyjcie na stronę - myślę że wybierzecie coś dla siebie.
Jednoczęściowe stroje z H&M - KLIK



Wiele ciekawych propozycji dla Pań, które chcą ukryć "to i owo" ;) KLIK




Cudeńka od OYSHO (już trwa wyprzedaż!) KLIK




ALLEGRO!






KLIK



Do następnego! :)

6 komentarzy:

  1. Stroje z Gewiss i Allegro pochodzą ze stron: zaful, trendsgal, aliexpres- więc tu nie ma sensu przepłacać 😉 propozycje podałaś niezłe- najszybciej poszłabym do h&m, ja muszę przymierzać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę stroje jednoczęściowe.
    Na tegoroczny urlop wybrałam czystą czerń z Gatty.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście stroje kąpielowe są bardzo ładne i każda z nas chce na plaży wyglądać po prostu zjawiskowo. Dlatego ja już upatruję sobie nowy strój kąpielowy od https://www.etam.pl/stroje-kapielowe gdyż chcę mieć coś wyjątkowego. Mam nadzieję, że na jednej parze się nie skończy.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger