czwartek, 21 września 2017

Buty na jesień za mniej niż 50 zł? / Można? Można!

Hej!

Dziś post o mojej ulubionej tematyce!
BUTY, BUTKI,BUCIKI!

Starałam się wyszukać ciekawe obuwie w cenach które nie powalają z nóg ;) Udało się!
Mam nadzieję że spodobają Wam się moje propozycje! 

ENJOY!

Klasyczne botki na płaskim obcasie od kupbuty.pl - KLIK
Cena: 49,99 zł
Botki na szpilce ze złotymi suwakami od Dez24 - KLIK
Cena: 49 PLN
Czarne botki na słupku od lubiebuty.pl - KLIK
Cena: 48,66 zł



Botki na niewielkim koturnie od lubuebuty.pl - KLIK
Cena: 48,66 zł
Wiązane botki na szpilce od lubiebuty.pl - KLIK
Cena: 49,66 zł
Szare sztyblety na słupku od lubiebuty.pl - KLIK
Cena: 49,66 zł
Szare botki ze zdobieniami od lubuiebuty.pl - KLIK
Cena: 49,98 zł

ALLEGRO!

Kobiece botki na słupku - KLIK
Cena: 49,66 zł

\Ażurowe botki na płaskiej podeszwie - KLIK
Cena: 35 PLN !


Sztyblety na płaskim obcasie w pięknym kolorze camel! - KLIK 
Trapery z naszywkami które osobiście uwielbiam! - KLIK
Cena: 34,99 zł
Sznurowane płaskie botki - KLIK
Cena: 39,99 zł

Botki z frędzlami w stylu boho - KLIK
Cena: 34,99 zł


Czy coś Wam się spodobało? Koniecznie dajcie znać!
Pozdrawiam ciepło i do następnego!

4 komentarze:

  1. Fajne propozycje i jaka przystępna cena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre propozycje są bardzo ciekawe i totalnie w moim guście. Dodatkowo cena jest przystępna, zachęcająca. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno bardzo mi pomogłaś w dobraniu butów do mojej garderoby, które nie dość, że są ładne, to do tego w przystępnych cenach!! <3 Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupowanie butów to moja zmora. Rzadko kiedy coś mi się podoba. Jestem wręcz nieznośnie marudna, gdy mam kupić buty :/

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger