czwartek, 14 grudnia 2017

Hej ludzie idą Święta! DIY - Moje świąteczne dekoracje!

Hej!

Dziś chciałam podzielić się z Wami moimi świątecznymi dekoracjami!
Wiele z nich po raz pierwszy zrobiłam sama.
Oczywiście poczekamy jeszcze trochę i już niedługo ubieramy choinkę!
Uwielbiam świąteczny czas i ten wyjątkowy klimat! a Wy?

Dla mnie te Święta będą również wyjątkowe, bo inne niż dotychczas. Pierwsze Święta z naszym maleńkim synkiem...rozczula mnie to ogromnie :)

Pozdrawiam Was ciepło! Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba! :)

Do następnego!

Pień brzozowy przecięty na pół. 
Wszystkie dekoracje przyklejone za pomocą pistoletu z klejem na gorąco :)

Gałęzie wierzby pomalowane przeze mnie na biało....
Podkładka pod świece wycięta z dębowego pnia :)


wykonanie - mąż  ;)






Świąteczne poduchy! Obowiązkowo! :)

Zrobiony własnoręcznie przeze mnie :)
Wszystko przyklejone do metalowego wieszaka (który na pewno masz w szafie ;))



Wianek na drzwi wejściowe również zrobiłam sama....nie wiem jak go przeczepić do drzwi...spadł już dwa razy ;) Jakieś pomysły? ;)





Choineczka na balkonie została zrobiona z dwóch rolek po ręcznikach papierowych (jedna włożona w drugą) oraz gałązek świerku przyklejonych klejem na gorąco, podobnie jak ozdoby :) 
i na koniec.... ;)

do następnego!

5 komentarzy:

  1. Te dekoracje są przepiękne! Sama w tym tygodniu zrobię kilka napewno skorzystam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdolności i cierpliwości. Super to wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze najwięcej frajdy mamy z tego, co zrobimy sami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gałęzie pomalowane na biało i brzoza skradły moje serce. <3 Ech, podziwiam ludzi, którzy sami robią ozdoby. Niestety do DIY mam dwie lewe ręce. ;)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger