niedziela, 21 stycznia 2018

Elegancka stylizacja od Bonprix.pl!

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z elegancką stylizacją ze sklepu Bonprix! (www.bonprix.pl)
Pamiętacie błękitny sweterek w gwiazdki z poprzedniego wpisu? On również został zakupiony w tym sklepie i przyznam że stał się moim ulubieńcem.

Odchodząc trochę od tematu - Zdjęcia w tym outficie miały odbyć się w zupełnie innym miejscu. Pisałam o tym na Instagramie ale tutaj również muszę o tym powiedzieć.
Wstałam wcześnie rano aby ogarnąć siebie gdy synuś jeszcze spał. Śniadanie, kawa, włosy, makijaż, zmiana garderoby. Aparat, buty na zmianę, druga stylizacja na wieszaku wsadzona pod pachę. Misiek na tą godzinkę odwieziony do babci (spakowana jego torba, pampersy, zabawki, ciuszki na przebranie, mleko, słoiczek i milion innych rzeczy). Szał od rana! Czego się nie robi dla dobrych zdjęć....

Ale nie zawsze jest tak jak tego chcemy....i tym razem nic nie poszło po mojej myśli. Czekaliśmy godzinę aż umówiona z nami osoba otworzy nam lokal w którym miała odbyć się sesja. Oczywiście nie wzięłam wcześniej numeru telefonu (kontakt mieliśmy przez Messenger). Zdarzyło się niestety tak, że Pani zwyczajnie o nas zapomniała!

Ale tak jak już mówiłam, wszyscy jesteśmy tylko ludźmi...każdy może się zagapić ;) Wiem że nie było to zamierzone. Już mam numer kontaktowy i jestem pewna że kolejne zdjęcia na pewno odbędą się w tym urokliwym miejscu :) Nie mogę się już doczekać!
Wróciliśmy do domu i "cykneliśmy" klika fotek.


Szykowny look od Bonprix jaki wybrałam to szare spodnie z wiązanym paskiem i zwężanymi nogawkami - niesamowicie wygodne i dobrze uszyte,

Spodnie możecie kupić tutaj -------> KLIK


oraz szyfonowa bluzka z falbanami i rozkloszowanymi rękawami. Materiał jest lejący się - prezentuje się znakomicie. 

Bluzkę możecie kupić tutaj -------> KLIK

Jeśli chodzi o rozmiarówkę to wystarczy dobrze się zmierzyć (przy każdym produkcie podana jest tabela rozmiarów) i z pewnością wszystko będzie na Was pasować :)

W sklepie Bonprix (www.bonprix.pl) każdy znajdzie coś dla siebie. Ogromny wybór odzieży i butów w każdym rozmiarze sprawił, że z pewnością nie były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie.






Jak Wam się podoba stylizacja?

Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

Do następnego!





10 komentarzy:

  1. Spodnie bardzo intrygują.. ale nie wiem czy czułabym się w nich dobrze. Do Ciebie pasuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i świeżą stylizacja. Spodnie faktycznie mają "trudny"fason ale Ty wyglądasz w nich super
    P.s. ja dziś robiłam zdjęcia w samej bluzce przy minus - 1 ...trzeba też było zrobić w domu. pozdrawiam Beassima

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zestawienie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:) super spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Koszulaa jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  6. wygodna i widać na luzie, pasuje ci ona. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! Bluzka jest romantyczna i pięknie się układa, a spodnie same w sobie robią robotę! :) BRAWO!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj przez tą stylizację, aż mi się wiosna przypomniała :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam kilka ciuszków od nich i jestem bardzo zadowolona :)

    Bluzeczka jest przepiękna, ale to już pewnie pisałam na FB lub insta ( nie pamiętam) hehe
    Taka już wiosenna mgiełka- aaaa marzy mi się ta wiosna już chyba :)

    Kochana to w takim razie oczekujemy następnej sesji w tym tajemniczym miejscu :D

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger