poniedziałek, 29 stycznia 2018

Walentynkowe inspiracje w niskich cenach? MY ZAFUL WISHLIST!

Hej!

Znacie stronę www.zaful.com?
Przyznam że stronę poznałam niedawno i byłam mile zaskoczona ciekawym asortymentem jaki posiadają. Ogromny wybór sukienek, stroi kąpielowych, bluz, bluzek czy dodatków sprawił że zapragnęłam mieć coś dla siebie.

Poniżej moja mała lista życzeń od ZAFULJako że zbliżają się Walentynki, skupiłam się na ubraniach i dodatkach idealnych na tę okazję - słodko i romantycznie! :) 

Pod każdą rzeczą jaka wpadła mi w oko znajduje się bezpośredni link do zakupu - zajrzyjcie jak niskie są ceny! :)

Zaful Valentine's Day Sales - KLIK



Valentines Day Special - KLIK

W oko wpadła mi też piękna bielizna!



Zaful Valentines Day 2018 - KLIK

Romantyczne sukienki - idealne na walentynkową kolację!


Dress 1 - KLIK
Dress 2 - KLIK

Na koniec mam dla Was kod zniżkowy do sklepu Zaful:

ZAKIRA

Pozdrawiam serdecznie i do następnego! :)






10 komentarzy:

  1. Bielizna jest przepiękna! Szczególnie przypadł mi do gustu ten bordowy komplecik ;) sensualny ale nie wulgarny :) ! Chyba sama zajrzę na tą stronę bo muszę przyznać, że tam mnie jeszcze nie było ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś. Przede wszystkim podoba mi się bielizna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy zwłaszcza bielizna;-0)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najbardziej spodobały mi sie body
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście spotkałam się już kilkakrotnie z postami z tego sklepu i stwierdzam, że rzeczywiście posiadają bardzo dużo ciekawych ubrań. Może za niedługo uda mi się coś u nich zakupić.
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi sweterek, bielizna i sukienka w groszki są piękne ajććć <3
    ja to w gole zapomnialam, że walentynki są :P hahahaha :P

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ubrania piękne. Na walentynki w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger