niedziela, 11 lutego 2018

Walentynkowy look - czerwona sukienka z falbanką.

Dzień dobry!

Już niedługo Walentynki! 
Tak, tak! Wiem że miłość powinno okazywać się sobie codziennie itp. itd. ;)
Ale dlaczego by nie celebrować tak miłego święta? Przecież to piękne święto! Chcecie przejść obok zupełnie obojętnie? Ja nie! :)

Nie musicie zaraz jechać do romantycznego Paryża :p Wystarczy dobra kolacja czy wieczorny seans przy lampce wina. A może wspólny, wieczorny spacer?  

A jak już coś świętować to w dobrym stylu!

Ja na ten dzień wybrałam piękną, sukienkę ze sklepu www.pakuten.pl. Przyznam że asortyment sklepu jest bardzo bogaty, a ceny bardzo niskie. Nie miałam pojęcia na co się zdecydować :) Wiedziałam tylko jedno - musi być koniecznie czerwona! No i jest! :) Wiązanie które u mnie widoczne jest na plecach, normalnie powinno znajdować się z przodu. Jednak ja uznałam, że korzystniej prezentuje się w ten sposób i jest mi tak dużo wygodniej! :)

Zdjęcia stylizacji wykonane zostały, dzięki uprzejmości właścicieli, w przeuroczej kawiarni "Stolarnia Cafe" w Łagowie Lubuskim. Uwielbiam takie klimaty i przyznam że jestem tym miejscem zauroczona :) Z pewnością będziemy to miejsce odwiedzać częściej!














Jak Wam się podoba?
Koniecznie dajcie znać!!!

Przy okazji zapraszam na mój Instagram oraz Snapchata: joanna_majj

Buziaki!







16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie czerwieni z szarymi szpilkami, jestem oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rafał Sadłowski11 lutego 2018 16:06

    Temat na walentynki jak znalazł :) Masz świetny gust. Dobrze ci w czerwieni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Sukienka bardzo mi się podoba, choć nie lubię falbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i twoje włosy też wyglądają przeuroczo :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo ładna. Ja bym w niej na walentynkach umarzła :) ja to zmarzluch okropny

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka i sceneria :) Zapachniało Walentynkami mocno!
    wwww.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kreacja. Do twarzy Ci w czerwonym :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz fenomenalnie! Bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka :) Taka w miarę prosta, bez żadnych zbędnych dodatków, elegancka, idealna na walentynki. Bardzo ładnie Ci w niej :)!
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne zestawienie i cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka! Ja szukam swojej idealnej czerwieni, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  12. walentynek z mężem nie wyprawiamy, ale również postawiłabym na czerwień :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kobieca stylizacja! no i miejsce w którym były robione zdjęcia mega klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna sukienka i piękna, klimatyczna sceneria :) Świetna sesja walentynkowa.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger