czwartek, 22 marca 2018

Pszczela Dolinka - naturalne mydełka, kremiki i nie tylko!

Dzień dobry!

U mnie pachnie w całym domu! Różami! Ale jak cudownie!
Czyja to sprawka? Pszczelej Dolinki! :)

Sklep internetowy www.pszczeladolinka.pl  oferuje produkty naturalne, przede wszystkim mydła ale w ofercie posiada również inne produkty. Wytwarzane są one ręcznie, bez zautomatyzowanej produkcji. W każdym mydełku znaleźć możecie wtapiane ręcznie suszone owoce, kwiaty czy zioła. Nie zawierają w swoim składzie silikonów ani sztucznych konserwantów.

Gdy dostałam paczkę od kuriera - pachniał sam karton, przesiąknięty zapachami z środka ;) A gdy karton otworzyłam, niesamowity powiew świeżości rozniósł się po całym domu. Nigdy nie dostałam tak "pachnącej" paczki ;)

A co znalazło się w środku? Same cuda! <3 


1. Mydło sosnowe.
Mydełko pachnie....lasem i....świeżym powietrzem? Ciężko to opisać ale zapach jest obłędny! Połączenie glinki zielonej z olejkiem ze słodkich migdałów oraz olejkiem z nasion słonecznika, szczególnie polecane do cery tłustej, trądzikowej. Mydło świetnie nawilża i wspomaga proces złuszczania naskórka. Warto również wspomnieć że wspomaga leczenie zmian skórnych spowodowanych trądzikiem.
Składniki użyte do produkcji mydła: olej palmowy, olej kokosowy, woda, wodorotlenek sodu, cukier, kwas hialuronowy.
Skład produktu: palmitynian sodu, laurynian sodu, oleinian sodu, mirystynian sodu, gliceryna, olej ze słodkich migdałów, olej z nasion słonecznika, olejek cedrowy, olejek jodłowy, olejek pichtowy, glinka zielona.
Cena, owszem jest trochę wyższa niż standardowego mydła które możecie kupić w każdym markecie...ale za taką jakość warto zapłacić trochę więcej!
Cena: 15,00 PLN
Do kupienia tutaj: KLIK


2. Mydło owocowe - czarna porzeczka

Posiada cudowny, słodki zapach. Nie czuć ani grama chemii! Cudnie że takie mydła są dostępne na wyciągnięcie ręki. Mydło palmowo-kokosowe z dodatkiem oleju z nasion czarnej porzeczki. Zawarte w nim nasiona porzeczki masują skórę podczas mycia. Producent nie zaleca używania go na skórę twarzy, gdyż nasiona mogą ją podrażniać. Przyznam że ciało po użyciu pachnie pięknie i ma się wyjątkowe uczucie wygładzenia skóry. 
Składniki użyte do produkcji mydła: olej palmowy, olej kokosowy, woda, wodorotlenek sodu, cukier, kwas hialuronowy.
Skład produktu: palmitynian sodu, laurynian sodu, oleinian sodu, mirystynian sodu, gliceryna, olej z nasion czarnej porzeczki, nasiona czarnej porzeczki, olejek zapachowy.

Cena: 15,00 PLN
Do kupiena tutaj: KLIK


3. Różana pachnotka. 

Maleństwo...no takie że można zamknąć w dłoni....takie niepozorne...a jak intensywnie pachnące! Jest to niewielki krążek z pszczelego wosku, z suszem kwiatowym i różanym olejkiem eterycznym. Pachnotkę można postawić na półce, zamknąć w szafie...wszędzie tam gdzie chcemy aby pięknie pachniało! U mnie ma miejsce w przedpokoju aby na "dzień dobry" czuć było piękny, różany zapach. Osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju świece, woski i inne pachnidełka do domu...więc ten produkt jest dla rewelacyjny!

Cena: 12,00 PLN
Do kupiena tutaj: KLIK





4. Mazidełko do ust owoce i shea


Producent pisze że mazidełko pachnie miodem i woskiem pszczelim. Jak dla mnie produkt jest bezzapachowy ;) Za zadanie ma regenerować i wygładzić usta. Zawiera naturalne oleje z pestek arbuza, brzoskwini i żurawiny, masło shea oraz oczywiście odżywczy miód. Bardzo dobrze się nakłada, w zestawie dostaniemy również "pacynkę" do aplikacji produktu. Tak jak pisze producent, używam go na noc i budzę się z bardzo....fajnymi (nigdy nie używaj słowa fajnie! ;)) ustami. Takimi....miękkimi i delikatnymi ;) Produkt nie wysusza i nie powoduje powstawania suchych skórek. 
Skład: wosk pszczeli, olej z pestek arbuza, olej z pestek brzoskwini, olej z żurawiny, masło shea, miód.
Cena: 14,00 zł
Do kupienia tutaj: KLIK

Czy znacie produkty Pszczelej Dolinki?
Lubicie naturalne kosmetyki?

Zajrzyjcie na www.pszczeladolinka.pl !

Do następnego!

33 komentarze:

  1. Najbardziej zainteresowało mnie mydło z czarnej porzeczki - jeszcze takiego nie spotkałam. Ostatnio lubię mydła w kostce, bo szybciej się spłukują i nie zostawiają żadnej tłustej powłoki. Chętnie zajrzę na stronę i znajdę coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mazidełko do ust mnie zainteresowało, cena bardzo mi się podoba, a ostatnio staram się przejść na kosmetyki zupełnie naturalne. Bardzo tu ładnie i ciekawie więc zostanę :)
    Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydło z czarnej porzeczki? Chętnie wypróbuje! Uwielbiam porzeczkę w każdej postaci :D. Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo interesujący wpis :D oprócz mydełek, bardzo podobają mi się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow te mydełka wydaję się być naprawdę fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie testowałam takich naturalnych produktów, ale mają zaskakująco rozsądne ceny i ładnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhh mydełko sosnowe ma zapewne epicki zapach <3 uwielbiam zapach sosenki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś nie nietypowego! :) Najbardziej spodobał mi się balsam do ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie się prezentują az żal otwierać . ale z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi naprawdę było żal! Tak pięknie prezentowały się na półce w łazience ;)

      Usuń
  10. Wyglądają przecudownie ! Pachną zapewne równie pięknie :) Mając takie w posiadaniu patrzyłabym na nie godzinami i już w ogóle bym miała chatę nieogarniętą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pszczelna dolinka ma świetne mydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach, a szkoda! Chętnie bym je wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o tej formie nie słyszałam ale jak czytam twój opić to aż sama czuje te zapachy i mam ochotę wypróbować :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze, że używam naturalnych kosmetyków, ale mydeł jeszcze nie próbowałam. Chyba czas to zmienić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow wyglądają świetnie! Jestem ciekaw mydła z czarną porzeczką

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę te mydła, ale wyglądają pięknie, a dodatkowo ja uwielbiam naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie testowałam produktów marki Pszczela Dolinka.
    Z chęcią zajrzę na ich stronę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pachnotka różana wygląda cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie mydełka :) najbardziej lubię te o zapachu wanili i brzoskwini ❤️ ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają bardzo ładnie! Mimo, że nie mam takich za wiele to bardzo je lubię :D ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mydło z czarnej porzeczki zainteresowało mnie najbardziej, ale muszę przyznać, że wszystkie produkty są bardzo ciekawe :) muszą pachnieć obłędnie... aż sobie to wyobrażam!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie naturalne produkty, a te dodatkowo wyglądają pieknie :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja kocham takie naturalne mydełka! Jeszcze tak ładnie udekorowane! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycają!
    A wiesz, że wczoraj robiłam swój własny domowy w pełni naturalny peeling. Na warszatach z dziewczynami z manufaktury dobrego mydła :)
    To nie takie trudne, a takie kosmetyki mają w sobie o wiele lepsze składniki i po prostu cieszą :)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. nie słyszałam wcześniej o tym sklepie ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. tak opisujesz te zapachy, że przez moment czułam się jakbym ja tą paczkę otwierała <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie mydełka, prawdziwe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba muszę wypełnić moje szafy owymi pachnotkami! Wspaniałość <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę przyznać, że nie miałam okazji korzystać z naturalnych mydełek.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mydło o zapachu lasu? To musi być coś. Szkoda, że nie znajdzie się tego w sklepie, bo z takiej przyjemności chętnie bym skorzystała! :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger