wtorek, 13 marca 2018

Zadbaj o siebie NATURALNIE! www.triny.pl

Hej!

Od jakiegoś już czasu, zauważyłam że kosmetyki naturalne są w modzie. Ludzie zaczynają czytać etykiety i dokonują świadomego wyboru. Coraz mniej osób wpada do sklepu i bierze z półki pierwszy lepszy krem do twarzy, żel pod prysznic czy szampon. Mimo, że kosmetyki naturalne są zazwyczaj droższe, to warto dopłacić kilka złotych aby zaopatrzyć się w produkt EKO. Wtedy wiemy że dany kosmetyk nie zawiera szkodliwych substancji. Mam ogromną nadzieję że nie jest to tylko chwilowy trend, a przemyślany i odpowiedzialny wybór! :)

Ja również zaopatrzona jestem w dużą ilość naturalnych kosmetyków jak również produktów do makijażu. Jakiś czas temu, uzupełniłam swoją łazienkową półkę o kilka kosmetyków ze strony www.triny.pl. Jest to sklep internetowy, oferujący szeroką gamę naturalnych kosmetyków w przystępnych cenach. Wszystkie produkty są oryginalne, prosto od producentów oraz świeże - nie "zalegają" na magazynowych półkach latami, a trafiają do sklepu w ciągu kliku miesięcy od daty produkcji.

Zamawianie na stronie to czysta przyjemność. Wszystko ładnie "posortowane" i opisane. Na przesyłkę czekałam dwa dni, więc również ekspresowo! :) Powyżej 90,00 zł wysyłka jest gratis. Ja wybrałam dla siebie idealne produkty, jednakże jeśli kosmetyk nie spełniłby Waszych oczekiwań - macie 14 dni na jego zwrot. 

No właśnie! Co znalazło się w mojej przesyłce i jak się u mnie sprawdziło? 
Tłumaczę i objaśniam! ;)

ENJOY! 




MIODOWE MYDŁO DO CIAŁA I WŁOSÓW BANIA AGAFII

W swoim składzie zawiera składniki takie jak ałtajski miód, hyzop lekarski, kwiaty wrzosu czy różeniec górski. Brzmi orientalnie, prawda? Przyznam szczerze że mam mieszane uczucia co do tego produktu. Użyłam go na włosy raz, poplątał je okropnie więc nigdy więcej. Natomiast do ciała jest całkiem w porządku....tylko ten zapach...wcale nie jest przyjemny ;) Nie pieni się mocno, jest bardzo gęsty. Dokładnie myje i nie podrażnia mojej skóry. Wolałabym również aby był np. w tubie, wtedy jego aplikacja byłaby łatwiejsza. Ciężko otworzyć słoik pod prysznicem, gdy ma się mokre ręce ;) Do wyboru jest również mydło cedrowe. Jest po prostu w porządku...bez szaleństw ;)

Cena: 14,72 zł
Do kupienia tutaj - KLIK



ŁAGODZĄCY KREM BB VIANEK

Kosmetyk, który w swoim składzie również nie zawiera silikonów, parabenów, parafiny. Do wyboru są dwa odcienie, jasny oraz ciemny. Ja oczywiście wybrałam ten jaśniejszy.  Głównym celem kremu BB jest ochrona skóry twarzy przed szkodliwym działaniem promieniowania UV. Używam go wtedy, gdy nie mam czasu zrobić sobie makijażu (czyli prawie codziennie ;)). Zdecydowanie ujednolica koloryt, nadaje skórze zdrowy i świeży wygląd. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Przyznam że jest to dopiero mój drugi krem BB, (nie pamiętam jakiej firmy był ten, zakupiony przeze mnie kilka lat temu) zraziłam się bardzo do kremów tego typu ponieważ przy używaniu pierwszego, na twarzy miałam "piękne" żółte plamy. Tutaj nie ma takiej opcji. Krem świetnie stapia się ze skórą. 

Cena: 27,63 zł
Do kupienia tutaj - KLIK


MALINOWY BALSAM DO UST FRESH&NATURAL

Jak to w przypadku balsamów do ust, za zadanie ma chronić, nawilżyć i wygładzić. Pierwsze moje wrażenie po odkręceniu wieczka - matko jak on pięknie pachnie! :) Przyjechał do mnie lekko "zamrożony", więc musiałam poczekać aby odzyskał swoją naturalną konsystencję. Spełnia swoje zadanie. Mocno natłuszcza usta i byłam nim zachwycona podczas ostatnich, niskich temperatur. Czułam, że po jego użyciu usta są mocno nawilżone i miękkie. Jak pisze producent, balsam jest idealny na każdą porę roku, więc nie chowam go wcale na dno kosmetyczki wraz z początkiem wiosny ;) 

Cena: 11,10 zł
Do kupienia tutaj - KLIK




Zajrzyjcie koniecznie na stronę www.triny.pl !
Wasz koszyk z pewnością nie pozostanie pusty ;)

Do następnego!!! :)



Przy okazji zapraszam Cię na mojego SNAPA :)


20 komentarzy:

  1. Ja właśnie testuję szampon od Babci Agafii i zobaczymy jak się sprawdzi :) Najważniejsze to wybierać z głową. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super produkty! malinowy balsam do ust bym z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem bym chciała sobie przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne produkty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie balsamy do ust! Owocowe i słodko pachnące ☺
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie zajrzeć na stronę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty :) słyszałam same pochlebne opinie o vianku, chodź sama jeszcze go nie próbowałam :) muszę przejrzeć stronę tego sklepu.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawil mnie ten balsam do ust,obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej stronie.
    Uwielbiam produkty marki Vianek! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale bardzo zaciekawiło mnie to miodowe mydło :)

    Pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miodowe mydło bardzo mnie zaciekawiło a do sklepu zajrzę z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudowny blog, prawdziwa uczta dla estety :) Uwielbiam produkty Bania Agafii, są niezawodne i tanie. Chętnie zajrzę do sklepu, gdy wyczerpią mi się zapasy kosmetyków tej marki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam z firmy Vianek olejku do kąpieli- jest cudowny i pięknie pachnie, także polecam Ci kochana :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo muszę spróbować więcej produktów Banii Agafii bo ciągle je mijam na półkach sklepowych, a nic nie testuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ten sklep, polecam Ci maski do włosów Banii Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. MIODOWE MYDŁO DO CIAŁA I WŁOSÓW BANIA AGAFII miód na moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprawdziłam asortyment sklepu - coś wspaniałego! Jestem Ciekawa jak sprawdziłby się u mnie ten krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę pięknych zdjęć! Jeśli chodzi o firmę Vianek to słyszałam, że jest super, ale jeszcze nie miałam okazji to testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać - oprócz rzetelnej recenzji, urzekają mnie też zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger