piątek, 6 kwietnia 2018

A Ty? Jak przechowujesz swoje wspomnienia?

Hej Kochani!

Dzisiaj nieco sentymentalnie ;)

Jak już kiedyś wspominałam, co jakiś czas wywołuje zdjęcia z telefonu czy aparatu do rodzinnego albumu aby powrócić do nich za klika, kilkadziesiąt lat z łezką w oku. To naprawdę wspaniała pamiątka dla nas, naszych dzieci a odbiegając daaaaaleko w przyszłość - naszych wnuków! Ile razy przepadły Wam ważne dla Was zdjęcia z telefonu? Teraz możecie mieć je "na papierze" ;)

W domu mamy kilka albumów, dlatego też stwierdziłam że przydałoby się coś innego, oryginalnego. 
Narodził się pomysł jakim jest fotoksiążka
Polecona została mi strona printu.pl, tam więc skierowałam swoje pierwsze kroki. Do wyboru na stronie macie mnóstwo szablonów. Możecie np. stworzyć swój rodzinny album, pamiątkę ze ślubu czy podziękowania dla rodziców. Ja wybrałam szablon "Nasze dobre chwile", gdzie umieściłam fotografie z naszego ślubu, mojej ciąży oraz narodzin naszego maluszka. Chwil ogromnie dla mnie ważnych. Na stronie znajduje się kreator, który "za rączkę" poprowadzi Was przez kolejne etapy zamówienia. 

Macie możliwość stworzenia wyjątkowej, jedynej i niepowtarzalnej pamiątki. A może warto pomyśleć o wyjątkowym prezencie dla bliskiej Wam osoby? Taki album z Waszymi wspólnymi zdjęciami będzie idealnym podarunkiem. A może planujesz ślub i szukasz oryginalnego podziękowania dla rodziców? Przyznam że jak dla mnie ta opcja jest świetna!

Poniżej klika zdjęć naszej fotoksiążki, abyście mieli okazję zobaczyć jak pięknie to wygląda :)









Jak Wam się podoba? 
W jaki sposób Wy przechowujecie swoje wspomnienia?
Czy macie w domu podobną fotoksiążkę?
Dajcie znać!

Do następnego!

22 komentarze:

  1. Mam fotoksiążke ze zdjęc ze ślubu i z wesela :D Ale mnie zainspirowalas, żeby teraz zrobić połączenie mojej sesji ciążowej i zdjęc już narodzonej córeczki, swietna pamiątka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudowna pamiątka, naprawdę....nie wierzę że pierwsze zdjęcie jakie zrobiłaś córeczce (zapewne telefonem i zapewne w szpitalu) będziesz miała w telefonie całe życie...różne rzeczy się zdarzają ;) Ja patrzę na ten album codziennie z łezką w oku :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny ten fotoalbum. Dobry pomysł na prezent dla kogoś bliskiego, wzruszające jest oglądanie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam właśnie taką fotoksiążkę ze ślubu i wesela. Robiłam też takie książki dziadkom jako prezent na ich święto :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie http://zaczytana-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa taka fotoksiążka, może kiedyś sama sobie taką ogarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wywoływać zdjęcia, dla mnie są one niepowtarzalne. Przeglądanie ich na komputerze zabiera cała ta sentymentalna otoczke. A fotoksiazka świetna! :) Bardzo fajnie zdjecia i te dodatkowe opisy świetnie się komponują. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotoksiązka to naprawdę fantastyczny pomysł na przechowywanie wspomnień :) można zrobić je naprawdę różne, o różnej tematyce, z rożnego okresu i dla różnych osób, bo myślę że taka fotoksiążka to cudowny prezent dla bliskiej osoby :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. taka książka to świetna pamiątka;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna rzecz taka fotoksiążka. To taka refleksyjna pamiątka, która z pewnością jak się ją otworzy po 10 latach, będzie wzbudzać w nas wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię utrwalać zdjęcia w formie fotoksiążki, mam kilka w domu w tym również z Printu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przechowuję swoje wspomnienia na blogu. Gorzej z foto, bo chcę zachować anonimowość. Pozdrawiam
    wczesnaemerytka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie pamiątki :) sama mam kilka już fotoksiążek ze wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wspomnienia w takiej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przechowywanie wspomnień w takiej fotoksiążce jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotoksiążka super rzecz.
    Zachęcam :) Pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fotoksiazki to super pomysl. Bardzo mi sie podobaja. My jednak zaczniemy dopiero jak zbierzemy troche zdjec po porodzie :) na dysku nie widac nic a ksiazke soe wezmie kiedys w reke i oglada

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam mini insta książkę z printu i uwielbiam ja oglądać! też polecam taką formę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fotoksiążki są moim zdaniem świetnym rozwiązaniem przechowywania wspomnień :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Też ostatnio myślę nad fotoksiążką :D

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger