środa, 30 maja 2018

Kuracja stymulująca wzrost włosów od DERMEDIC.


Hejoooo! 
Co mam dla Was na dziś? A coś baaaardzo ale to bardzo ciekawego :) Mianowicie kurację stymulującą wzrost włosów marki DERMEDIC. Znów o włosach? Tak! Ponieważ od dłuższego już czasu poświęcam im wiele uwagi. Od kliku miesięcy robię wszystko aby poprawić ich stan i wzmocnić je od nasady aż po same końce....tak wiem, już o tym pisałam.  Koniec płaczu po każdym myciu! ;) Jeśli borykasz się wypadaniem włosów, jeśli chciałabyś aby były piękne i zdrowe - ten wpis jest właśnie dla Ciebie!


W skład kuracji DERMEDIC wchodzą dwa produkty: szampon oraz serum stymulujące wzrost włosów. Mogą być używane zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn którzy borykają się z nadmiernym wypadaniem włosów oraz brakiem wzrostu nowych. Czytałam o tych produktach wiele, zanim trafiły w moje ręce i widziałam że zbierają rewelacyjne recenzje! 


Kuracja Dermedic Capilarte:
- odżywia i regeneruje mieszki włosowe,
- stymuluje mikrokrążenie skóry głowy
- hamuje produkcję hormonu odpowiedzialnego za skracanie się fazy wzrostu włosów i miniaturyzację mieszków włosowych


Produkty są hipoalergiczne i przebadane klinicznie.

Czy obietnice producenta mają odzwierciedlenie w rzeczywistości? 


Szampon:

Zamknięty jest w płaskiej buteleczce o pojemności 300 ml. Konsystencja jest taka, jak tradycyjnych szamponów - lekko gęsta o przeźroczystym kolorze. Wystarczy nanieść niewielką ilość aby szampon delikatnie się zapienił. Należy umyć dokładnie skórę głowy jak również włosy, od nasady aż po same końce. Po spłukaniu wodą włosy troszkę się plączą, co jest małym minusem. Gdyby nie to, że zawsze po umyciu nakładam na 5 minut maskę, trochę ciężko byłoby mi je rozczesać. Zapach jest bardzo delikatny, raczej neutralny.

Nie mam pojęcia jak szampon poradziłby sobie jako samodzielny produkt, ponieważ zawsze po użyciu szamponu sięgałam po serum. Widzę natomiast, że włosy wolniej się przetłuszczają i to z pewnością zasługa szamponu.

Możecie kupić go tutaj: klik



Serum: 


Czyli punkt drugi kuracji. Niewielką ilość produktu należy nanieść na suche lub wilgotne włosy. Ja stosowałam je bezpośrednio po umyciu. Wmasowanego w skórę głowy produktu nie należy już zmywać. Pachnie podobnie jak szampon - bardzo subtelnie. Produkt ma zagęszczać włosy oraz wstrzymywać proces ich wypadania. Hamować ma również produkcję hormonu odpowiedzialnego za skracanie się fazy wzrostu włosów, poprawić mikrokrążenie skóry głowy oraz chronić i regenerować komórki mieszka włosowego.  Pojemność: 150 ml.

Możecie kupić je tutaj: klik



Powyższa kuracja przyniosła mi oczekiwane rezultaty. Dookoła mojej głowy pojawiło się mnóstwo nowych włosków tzw. baby hair. Również problem ich wypadania praktycznie mnie nie dotyczy. Boziu! W końcu!!!! Oczywiście, włosy wypadają nam zawsze, jednak są to ilości jakie mogę policzyć ;) Czuć również że są grubsze i wyglądają na zdrowsze. Kocham ten stan! :)  Przyznam że jestem zachwycona i polecam wszystkim, którzy borykają się z problemem nadmiernego wypadanie włosów! 

To jedne z lepszych produktów jakie miałam przyjemność używać. warte swojej ceny!


Odsyłam Was na stronę www.dermedic.pl - zajrzyjcie koniecznie!

A może stosowaliście już powyższą kurację? Jak sprawdziła się u Was? :)

35 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tych produktach, ale również pragnę ożywić swoje włosy, które zniszczyłam poprzez malowanie. Chętnie poczytam coś więcej na ten temat i może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. testowałam te produkty i bardzo poprawiła się kondycja moich włosów. uwielbiam kosmetyki firmy DERMEDIC i często u mnie goszczą na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że tak się u Ciebie sprawdziły :-) może i ja się skuszę, miło byłoby zobaczyć u siebie jakieś baby hair ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. *przezroczystym
    Nazwa firmy obiła mi się o uszy, ale nie wiedziałam o istnieniu tych produktów. Sprytnie, serum o dwa razy mniejszej pojemności od szamponu. Jak nie zapomnę to spróbuję
    screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. **obie formy są poprawne! ;) Ale dziękuje, cieszę się że ktoś czyta dokładnie post a nie ogląda obrazki :)

      Usuń
  5. Świetny post.. Nie słyszałam o tych produktach z tej firmy i sama chyba muszę je sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj bardzo mnie zachęciłaś do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny produkt, moje wlosy potrzebują pomocy hah na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama raczej mam dość mocne włosy ale na pewno zapamiętam nazwę produktu i przekaże innym w rekomendacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że zaczęłaś świadomą pielęgnację :) Narazie nie potrzebuje tych produktów, ponieważ świadomą pielęgnację stosuje od kilku lat i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Często używam tych produktów , jednak tej serii nie stosowałam nigdy, moze warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że tak dobrze Ci się sprawdziły te produkty. Ja ich nie testowałam jeszcze ale jak tylko będę mieć problem z wypadaniem, pewnie wypróbuję, bo lubię testować nowości. Dotychczas używałam Dermeny, a teraz próbuję je zagęścić wcierką Banfi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra kiedyś nakładała sobie różne specyfiki na głowę, a ja pod nosem się z niej podśmiechiwałam, do czasu aż zauważyłam rezultaty. Grube, gęste, długie włosy mnie zachwyciły, ale... Jakoś brakuje mi czasu i chęci na tworzenie i regularnie nakładanie na głowę tych specyfików, dlatego może wypróbuje tą kurację, bo jest gotowa.
    Super wpis! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, fajnie to wygląda, ale ja raczej nie użyje, bo nie dość, że mam bardzo dużo włosów to jeszcze szybko mi rosną :D Ale post genialny.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/drzwi-na-zachod-mohsin-hamid.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że włosy po szamponie mniej się przetłuszczają, latem to się bardzo ceni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym wypróbować. Zaciekawiła mnie ta marka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy szampon. Może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście moje włosy bardzo szybko rosną :) Ale produkt ciekawy, polecę przyjaciółce.

    OdpowiedzUsuń
  18. baby hair mile widziane juz przesyłam linka osobie któą temat mega interesuje

    OdpowiedzUsuń
  19. osobiscie nie mam problemow z wloasami ale ciekawa jestem ile prawdy jest w takim kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  20. ja lubię ich produkty do skóry twarzy:) do włosów nie używam nowości tego typu

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam ich produkty, ale z tym nie miałam jeszcze okazji się zapoznać! Na pewno nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele razy czytam o tych produktach i za każdym razem obiecuję sobie, że wypróbuję tego, ale nie udaje mi się. Mam cel na czerwiec - spróbować te kuracji!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o tych produktach jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami, aczkolwiek z chęcią bym przetestowała :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydałaby mi się taka kuracja! Moje włosy ostatnio są w opłakanym stanie :) Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje włosy ostatnio bardzo cierpią, bo niestety zaprzyjaźniłam się z prostownicą. Taka kuracja na pewno by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnio moje włosy rosną jak szalone dlatego teraz te produkty raczej by mi się nie przydały :) ale polecę je mojej mamie u niej jest problem z wypadaniem włosów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze mnie zastanawia czy takie produkty są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe produkty :) może kiedyś się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znam ale musze zapametac:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie stosowałam takich kuracji, ale brzmi ciekawie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger