poniedziałek, 2 lipca 2018

Nawilżenie i regeneracja skóry z Nutridome


Dziś przychodzę do Was z balsamem do ciała od Nutridome! to kolejna nowość, która dumnie prezentuje się na mojej...szafce nocnej ;) Ostatnio moim małym rytuałem stało się wieczorne nawilżanie ciała po kąpieli. Niby zawsze wieczorem używałam balsamu ale w końcu zaczęłam się do tego przykładać. A pomaga mi w tym właśnie balsam z olejkiem jojoba od marki Nutridome


W opakowaniu znajduje się aż 500 ml produktu. Wygodna pompka ułatwia aplikację. Naprawdę bardzo lubię takie rozwiązanie, czy jeśli chodzi o balsamy, kremy do rąk czy szampony ;) Jest to zwyczajnie dużo wygodniejsze. Mleczko jest bardzo "aksamitne" i mimo że konsystencja jest gęsta to rozprowadza się świetnie. Nie wiem czy moja skóra jest aż tak sucha ale po prostu wchłania balsam błyskawicznie! Nie żałuję sobie i z przyjemnością nakładam jeszcze jedną warstwę ;) Nie ma problemu z klejeniem się czy tłustymi plamami. Jest bardzo wydajny, myślę że przez 3 tygodnie zużyłam mniej niż pół opakowania. Kolejny atut to zapach....lekko słodki, delikatny...cudowny! 


SKŁAD: 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearate SE, Ceteareth-20, Butyrospermum Parkii Butter, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Polyquaternium-37, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, PPG-1 Trideceth-6, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lactobacillus/Milk Solids/Soybean Oil Ferment, Citrus Grandis Fruit Extract, Cyclodextrin, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Benzyl Alcohol, Citronellol.


Skóra po użyciu jest naprawdę delikatna i nawilżona. To zasługa zawartego w produkcie olejku jojoba, który ma działanie kojące. Kocham to uczucie ;) Z racji wygodnej aplikacji, używam go również kilka razy dziennie jako kremu do rąk ;) Mój mąż również korzysta z niego od czasu do czasu, chociaż śmieje się że zapach jest typowo "babski" ;) 

Reasumując, uważam jest jest to świetny produkt do codziennej pielęgnacji ciała, nie tylko dla kobiet! Kupić możecie go tutaj: klik . Uważam że cena 39 zł, za taką pojemność i tak dobrą jakość to wcale nie dużo. Polecam Wam z czystym serduchem! 

Buziak!


19 komentarzy:

  1. Nie znam, ale brzmi naprawdę dobrze. Zużywam dużo balsamów, chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka już "uroda", że kosmetyki mają babski zapach... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o ich produktach , ponoć są super :)
    http://missblaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, taki kosmetyk każdej kobiecie sprawi radość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś dla mnie :) nie znam ale na pewno kiedyś taki dorwę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie do przetestowania tego balsamu :)
    Fajnie, że balsam nie pozostawia tłustych plam, to dla mnie bardzo ważna informacja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kosmetyk. Może się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nadążam z ta ilością Marek kosmetyków jakie pojawiają się na rynku! Co rusz coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Balsamy do ciała to podstawa, a odpowiednio dobrany to prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten balsam, fajnie mi się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten produkt, jestem ciekawa tego jak by się spisał u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałem o tej firmie. Ale produkt wydaje się być ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już o tym produkcie, mam na niego chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością kiedyś do mnie trafi :) póki co używam produkty które mam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu i chyba nawet nie słyszałam o tej firmie. No, póki co nie przypominam sobie, aby ta nazwa o uszy mi się obiła. Jak na nią natrafię w sklepie to może się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przekonałaś mnie, bo ja jestem maniaczką balsamowania się i smarowania rąk milion razy dziennie :P hehehe
    Tylko ta pompka mnie nie przekonuje, nie lubię balsamów tak aplikowanych :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie to nowość , muszę wypróbować .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spotkałam się dotąd z tą marką. Fajnie, że balsam ma pompkę :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger