niedziela, 14 października 2018

Jesienny look - musztardowa sukienka + czarne botki


Będę powtarzać to bez końca...kocham taką jesień! Ale wiem że z tą miłością nie jestem sama ;) Bo jak się nie cieszyć skoro mamy połowę października a dni są takie ciepłe i słoneczne...polska złota jesień...ech... <3
Idealna pogoda na sukienkę! Na dziś wybrałam sportową propozycję od Awanti (www.sklepawanti.pl). Kolor musztardowy jest w tym sezonie TOP, dlatego nie mogło zabraknąć go w mojej szafie ;) Sukienka kosztuje tylko 42 zł....więc chyba niewiele, prawda? ;) Do tego wygodne botki od Gemre, idealne zarówno na jesień jak i zimę (posiadają w środku futerko). Zajrzyjcie koniecznie na stronę sklepu, bo asortyment obuwia jest ogromny! Ceny również nie zrujnują Waszego portfela więc zachęcam! ;) www.gemre.com.pl 

 Niedzielny, wygodny look gotowy! Jak Wam się podoba? Czekam na Wasze opinie! ;) 

Sukienka Awanti - klik
Byty Gemre-  klik 








35 komentarzy:

  1. Ten kolor święci teraz prawdziwe triumfy :) Ja nie do końca dobrze w nim wyglądam ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała stylizacja wygląda świetnie, bardzo ładne zdjęcia. Mam bluzę i koszulkę w tym kolorze, co sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja.
    Podoba mi się zarówno
    sukienka jak i botki 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja! Przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra wyglądasz! A kolor musztardowy to mój ulubiony :D Sama ostatnio zakupiłam w takim kolorze kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten odcień żółtego! <3 ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, bardzo pasuje Ci ta stylizacja 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buciki są genialne i w połączeniu z tą sukienką to istny sztos!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) Sukienka w świetnym kolorze. Na jesień idealna! ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja! Sukienka jest idealna na jesień! Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor sukienki! Ogólnie nie jest w moim stylu, ale Ty świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi wrażenie ten kolor! :) Uwielbiam jasne kolory ale sama chodzę w ciemnych... bo chyba na ten moment wolę ciemne :D Ach! Jestem kobietą ;) Podobają mi się także buty :3 Sukienka wydaje się wygodna. Zdjęcia cudne :P Trzeba korzystać z pięknej, złotej jesieni. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/seriale-idealne-na-jesienne-wieczory-i.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Botki od razu wpadły mi w oko. Idealnie pasują do tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty są rewelacyjne! Od razu poczułam, że muszę mieć 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam taki koloe! Przepiekne zdjęcia.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  16. musztardowy to chyba kolor tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też żółty jesienny kolor idealnie ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz śliczną sukienkę ❤ ma boski kolor , aż dziw że nie mam w szafie nic tego koloru 🙈

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sukienka wymiata! Będzie hitem tej jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawienie! :) ja niestety nie wyglądam zbyt dobrze w musztardowym, więc staram się go unikać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sukienka! A myślałam na początku, że to bluza, ale prześwietnie w niej wyglądasz;)
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Musztardowy to piękny kolor na jesien, tak samo bordo ❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor musztardowy jest teraz na topie a Tobie w nim bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio bardzo spodobał mi się taki musztardowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że w takim kolorze wyglądałabym jak debil. Ale kto wie? Super jest ta sukienka 👗

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie noszę ubrań w tym kolorze ale lubię na niego patrzeć, taki wesoły słonecznik 😍

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie szukam sukienki w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jest ta sukienka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie sukienki są teraz bardzo modne, fajna stylizacja, choć generalnie ja wolę te bardziej eleganckie niż sportowe.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka jest bardzo ładna, pasuje do jesiennej kolorystyki

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor tej jesieni ;)
    Jednak ja stawiam na rudy kolorek, w żółtym nie potrafię się odnaleźć, źle się czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Musztardowa sukienka jest idealna, bo to ostatnio mój ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger