niedziela, 21 października 2018

Na sportowo razy dwa!


Hejoooooo! Przy niedzieli przychodzę do Was totalnie na luzie ;) Czy tylko mnie ogarnęło dziś lenistwo na całego? ;) Czy może zmiana temperatury spowodowała, że nie miałam nawet ochoty wyjść dzisiaj z łóżka...no ale nic, zrobiłam sobie mocną kawę, zjadłam pyszne śniadanie i od razu lepiej! ;) A tu jeszcze trzeba było iść na wybory! Koniecznie! Uważam, że jest to obowiązkiem każdego obywatela i jeśli "olewasz" ten temat, to nie narzekaj wtedy na panującą "władzę".

Ale ja nie o tym! Nie będę się wymądrzać ;p

Przygotowałam dziś dla Was dwie dresowe bluzy ze sklepu Awanti. Model pierwszy to bluza w kolorze szarym z kapturem oraz kieszonką z przodu. Producent pisze, że jest to rozmiar uniwersalny, natomiast jak dla mnie, bluza będzie idealna dla kobiet noszących rozmiar S-M. Kosztuje tylko 37,00 zł. 
Drugi model to dłuuuuuuuga bluza zapinana na zamek, również z kapturem. Ja wybrałam dla siebie kolor bordowy. Rozmiar oversize i tutaj już spokojnie będzie ona dobra również na Panie noszące rozmiar L :) Ciepła, wygodna, idealna na co dzień. Cena: 60,00 zł.

Koniecznie dajcie mi znać która bluza podoba Wam się bardziej! ;) 

Jeśli chodzi o buty to mój wybór padł ponownie na obuwie ze strony www.gemre.com.pl . Kolor szary wybrałam głównie ze względu na jego uniwersalność - buty będą pasować mi zarówno do czarnej ramoneski, jak i do jesiennego płaszcza w pudrowym różu. Są mega wygodne! 

szara bluza - klik
czerwona bluza - klik
buty - klik
















I backstage który kocham najmocniej na świecie <3


38 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje jednak ja najbardziej zwróciłam uwagę na makijaż 😊 Piękny jest 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz drugi w swoim życiu dokleiłam sobie sama rzęsy! ;p Taka ze mnie mistrzyni makijażu! ;p Dziękuję :*

      Usuń
  2. BArdzo lubię tego typu stylizacje, są one najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie są świetne ! Uwielbiam taki styl! Na sportowo i wygodnie :) Nie umiem wybrać, która mi się bardziej podoba :P Pewnie chodziła bym w obu po tyle samo xD Słodki bobas :* Jedyne co mnie nie porywa to złoty zegarek ale poza tym to 100 % mój styl. :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/post-o-mojej-chorobie-o-tym-co-mi.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi czerwony zestaw jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluza jest genialna.... taką szarą sobie kupie po porodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna bluza, bardzo mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, świetnie wyglądasz ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czerwona bluza jest super. Lubie takie długości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne te bluzy! Podobają mi się, mimo że nie chodzę w sportowych ciuchach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taki sportowy styl a bluzy bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam bluzy! obydwie są świetne :) sportowy styl jak najbardziej na TAK! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, takie jak ta szara idealnie sprawdzają się pod kurtkę i do sportowych aktywności, a taka w typie tej drugiej świetnie zastępuje sweterek czy płaszczyk w ciepłe dni!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Pierwsze z HM drugie nie pamiętam...albo TXM albo Pepco...za 25 zł ;)

      Usuń
  14. Super

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, byłam i zagłosowałam - po raz pierwszym miałam takowe prawo, więc żal byłoby z niego nie skorzystać! :)
    Uwielbiam sportowe zestawienia - nie będę ukrywać, prezentujesz się rewelacyjnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie bluzy są świetne, lubię na co dzień styl sportowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pierwsze i drugie legginsy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne stylówki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/boho-kardigan-i-spodnica-w-wezowy-motyw.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze szara bluza przydałaby mi się bardziej, ale tak bardzo przecież kocham czerwień...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja. I mam tak samo z niedzielą i to z każdą. Zawsze ogarnia mnie lenistwo a teraz to najchętniej kocyk, gorące kakao i książka.. i tyle mi trzeba do szczęscia

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ta długa bluza, na jesienne wieczory wydaje się w sam raz żeby nie wiało po plecach :')

    OdpowiedzUsuń
  22. Szara bluza jest jak najbardziej w moim typie chociaż czerwona zapewnia więcej ciepła

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie stylizacje lubię najbardziej! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są obie stylizacje, uwielbiam taki luźny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaaacie ta druga bluza jest genialna 😍

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja najczęściej właśnie chodze na sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię sportowe stylizacje, są bardzo wygodne :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra bluzy ❤ mi się obie bardzo podobają ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta pierwsza stylizacja totalnie w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  30. Na co dzień jestem fanką elegancji ale czasem lubię zastosować takie sportowe połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. W przypadku strojów sportowych bardzo ważne są buty sportowe https://butymodne.pl/sport-c3919.html gdyż to tak naprawdę od nich wiele zależy. Z tego co się orientuję to również wiele pań po prostu lubi taki rodzaj mody i chodzi tak na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger